Forum

Jeden z pięciu dodatków meczowych oczekuje na odjazd

zdjęcie
Jeden z pięciu dodatków meczowych oczekuje na odjazd
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Szkoda, że zrezygnowano z oznaczania dodatków cyfrą 8 i numerem linii, który najbardziej pokrywa się z trasą przejazdu np 865.
Inna kwestia to miejsce oczekiwania na kibiców na jezdni, przy podwójnej ciągłej takie trochę nietrafione.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
7
bartez napisał(a):
Szkoda, że zrezygnowano z oznaczania dodatków cyfrą 8 i numerem linii, który najbardziej pokrywa się z trasą przejazdu np 865.
Inna kwestia to miejsce oczekiwania na kibiców na jezdni, przy podwójnej ciągłej takie trochę nietrafione.

Kiedys dodatki stawały w drugim kierunku, częściowo na chodniku.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
MlodyS53 napisał(a):
Kiedys dodatki stawały w drugim kierunku, częściowo na chodniku.

Do tej pry pamiętam, stare Volva B10MA, które stały na chodniku przy stadionie na Witkiewicza....
SOLARIS1850 napisał(a):
Do tej pry pamiętam, stare Volva B10MA, które stały na chodniku przy stadionie na Witkiewicza....

Ja za to pamiętam jak 5 ,,Stopiątek'' i kilka Solarisów z kierunkiem ,,A Osiedle Bukowe'' stało na Karłowicza. Troszkę inaczej jak teraz.
Kawoszek napisał(a):
Ja za to pamiętam jak 5 ,,Stopiątek'' i kilka Solarisów z kierunkiem ,,A Osiedle Bukowe'' stało na Karłowicza. Troszkę inaczej jak teraz.

Mnie przywróciły się wspomnienia kiedy na dodatki meczowe wypuszczali wagony typu 105 z wymontowanymi kasownikami. ;) Mało tego... Była też historia (nie pamiętam czy prawdziwa) z pierwszymi SWINGami, że kiedy był organizowany mecz to owe tramwaje były "chowane" na EZP a w zamian za to wyjeżdżały Tatry T6 lub składy "Stopiątek".
RaPer782 napisał(a):
Była też historia (nie pamiętam czy prawdziwa) z pierwszymi SWINGami, że kiedy był organizowany mecz to owe tramwaje były "chowane" na EZP a w zamian za to wyjeżdżały Tatry T6 lub składy "Stopiątek".

No trudno, żeby wystawić wagon za kilka milionów złotych dla kiboli, którzy nie wiadomo jak się zachowają. Kiedyś jechałem Helmutem po meczu to działo się w środku - nówki szkoda na to.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
3
bartez napisał(a):
No trudno, żeby wystawić wagon za kilka milionów złotych dla kiboli, którzy nie wiadomo jak się zachowają. Kiedyś jechałem Helmutem po meczu to działo się w środku - nówki szkoda na to.

Ale na Euro 2012 Warszawa jakoś nie bała się wystawiać SWINGów na linie ;) A przecież wtedy (o ile pamięć mnie nie myli) w zapasie mieli jeszcze wiele składów 13N.
RaPer782 napisał(a):
Była też historia (nie pamiętam czy prawdziwa) z pierwszymi SWINGami, że kiedy był organizowany mecz to owe tramwaje były "chowane" na EZP a w zamian za to wyjeżdżały Tatry T6 lub składy "Stopiątek".

Prawda, prawda, wszystkie z 7 zjeżdżały, ale trwało to zaledwie kilka tygodni. Potem odpuścili.
2
Pepe napisał(a):
Prawda, prawda, wszystkie z 7 zjeżdżały, ale trwało to zaledwie kilka tygodni. Potem odpuścili.

Jeszcze wtedy na co niektórych przystankach (chyba) były zamontowane tabliczki z informacją w kolorze pomarańczowym, że od godziny takiej i takiej z powodu meczu na Twardowskiego wybrane kursy były wykonywane taborem wysokopodłogowym.
2
RaPer782 napisał(a):
Jeszcze wtedy na co niektórych przystankach (chyba) były zamontowane tabliczki z informacją w kolorze pomarańczowym, że od godziny takiej i takiej z powodu meczu na Twardowskiego wybrane kursy były wykonywane taborem wysokopodłogowym.

A były takie tabliczki :) Bodajże wymiana Swingów na wysokie Tatry miała się odbywać 3 godziny (?) przed rozpoczęciem meczu Pogoni i jeszcze jakiś okres czasu po meczu.
Dodatków meczowych z N-ek (już po ich wycofaniu z ruchu liniowego) i tak nic nie przebije.
1
lhb178 napisał(a):
Dodatków meczowych z N-ek (już po ich wycofaniu z ruchu liniowego) i tak nic nie przebije.

Dokładnie to samo mi się przypomniało, ale byłeś pierwszy ! ;)

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...