Forum

Konieczność obsłużenia linii 812 spowodowała nagłego debiutu wszystkich nowo sprowadzonych Solarisów

zdjęcie
Linia 812 to powód debiutu dużej ilości Solarisów, także na innych liniach
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
*spowodowała nagły debiut. :)

#TramwajemPoŚwiecie
3

wysłane przez blagie07

Czy ktoś w ogóle sprawdza poprawność dodawanych opisów pod zdjęciami? Proponuję skorzystać czasem z jakiegoś słownika.
2

wysłane przez Pepe 234

blagie07 napisał(a):
Czy ktoś w ogóle sprawdza poprawność dodawanych opisów pod zdjęciami? Proponuję skorzystać czasem z jakiegoś słownika.

Waszka ma bezpośrednie dodawanie zdjęć, a administratorzy cały czas nie pełnią warty na KOMIS-ie.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
7

wysłane przez Waszka 80

blagie07 napisał(a):
Czy ktoś w ogóle sprawdza poprawność dodawanych opisów pod zdjęciami? Proponuję skorzystać czasem z jakiegoś słownika.

Mój błąd, faktycznie przejęzyczyłem się, ale szybko poprawiłem.

@opowiesciwobiektywie

wysłane przez Bebe Tosiek

A nie najlepszym rozwiązaniem byłoby przed wyjazdem na linie ZDiTM wyposażanie w GMV. Zawsze to jakieś udogodnienie z takich powodów:
1. Pasażer wie gdzie jest autobus i za ile może się go spodziewać.
2. Ułatwia kontakt kierowcy z CR. Z tego co mi wiadomo jeżeli CR chce się skontaktować z pojazdem który nie ma GMV dzwoni do kierowcy na komórkę (wielokrotnie byłem świadkiem jak CR kontaktował się z kierowcą przez GMV).
Spotkałem się ze zwolennikami tego systemu ale też z przeciwnikami tego systemu, Sam osobiście jestem zwolennikiem montowania tego systemu mimo że czasami jest awaryjny.
W tym przypadku nie oszukujmy się ale PKS wysyła bardzo dużo pojazdów na linie ZDiTMu bez tego sprzętu.
Moim zdaniem elektryczki jak i polickie hybrydy podczas przygotowań. do wyjazdu też powinny być wyposażone w GMV, bo jakoś dwukierunkowe Bety wyjechały na trasę już wyposażone w ten sprzęt.
Post został wyedytowany przez autora.
1

wysłane przez Mareczek 5

Bebe Tosiek napisał(a):
A nie najlepszym rozwiązaniem byłoby przed wyjazdem na linie ZDiTM wyposażanie w GMV.

Najgorsze jest to, że kierownictwo (nadzoru ruchu?) samo dopuszcza skierowanie na linie ZDiTM autobusów. które zgodnie z umowami tworzonymi przez ZDiTM nie powinny być dopuszczone na ich liniach. Nie wiem kto tam rządzi w CR, ale widać nikt tego nie kontroluje i efekt taki, że Ci co mają bilet elektroniczny mogą jeździć za friko, bo np. nie ma w pojazdach kasowników tego systemu. Takie działania to szkodliwość na finanse miasta.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
7

wysłane przez Wojtek 24

Bebe Tosiek napisał(a):
2. Ułatwia kontakt kierowcy z CR.

No, na pewno, zwłaszcza jak jedziesz po brukowanej ulicy, albo wszystko w autobusie się trzęsie to nic nie słychać. A o logowaniu do GMV nie wspomnę, jak ci strzałka ucieka.
6

wysłane przez LagunaGrandtour 105

Bebe Tosiek napisał(a):
A nie najlepszym rozwiązaniem byłoby przed wyjazdem na linie ZDiTM wyposażanie w GMV. Zawsze to jakieś udogodnienie z takich powodów:
1. Pasażer wie gdzie jest autobus i za ile może się go spodziewać.
2. Ułatwia kontakt kierowcy z CR. Z tego co mi wiadomo jeżeli CR chce się skontaktować z pojazdem który nie ma GMV dzwoni do kierowcy na komórkę (wielokrotnie byłem świadkiem jak CR kontaktował się z kierowcą przez GMV).
Spotkałem się ze zwolennikami tego systemu ale też z przeciwnikami tego systemu, Sam osobiście jestem zwolennikiem montowania tego systemu mimo że czasami jest awaryjny.
W tym przypadku nie oszukujmy się ale PKS wysyła bardzo dużo pojazdów na linie ZDiTMu bez tego sprzętu.

PKS dostał prykaz wysyłania jak największej ilości wozów z GMV, poniekąd wozy są, ale często nie pologowane. Ale żeby zamontować kolejne urządzenia to trzeba je mieć. Z tego co wiem, lada moment kończy się gwarancja na system, więc ja już się nie mogę doczekać co to się zacznie dziać. Druga sprawa, nie ułatwia CR kontaktu z kierowcą, ponieważ w 80/90% dzwoniąc do kierowcy nic, a nic nie słychać. Kierowca swoją drogą też często nie słyszy. Kolejna sprawa, że CR nie ma numerów kierowców, więc przekazywanie informacji odbywa się przez dyspozytora zajezdni. Więc te twoje stwierdzenie "Czasem jest awaryjny" jest po prostu z czapki.
1

wysłane przez Michau 13

LagunaGrandtour napisał(a):
Druga sprawa, nie ułatwia CR kontaktu z kierowcą, ponieważ w 80/90% dzwoniąc do kierowcy nic, a nic nie słychać. Kierowca swoją drogą też często nie słyszy. Kolejna sprawa, że CR nie ma numerów kierowców, więc przekazywanie informacji odbywa się przez dyspozytora zajezdni. Więc te twoje stwierdzenie "Czasem jest awaryjny" jest po prostu z czapki.

Sam byłem świadkiem jak do jednego kierowcy przez GMV CR zadzwoniło a kierowca powiedział, że on zadzwoni do nich bo nic nie słyszy.
3