Forum

Brak kierowców w Policach

W związku z trudną sytuacją kadrową Szczecińsko-Polickiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego 1 stycznia do odwołania wprowadzone zostaną zmiany w kursowaniu linii 107.

wysłane przez Bebe Tosiek

To wszystko wina ZDiTMu I głaskania po główce pewnego złomowiska z ulicy Heyki!!!
#MuremzaSPPK!!!
Post został wyedytowany przez autora.
2

wysłane przez Polish 1

Bebe Tosiek napisał(a):
To wszystko wina ZDiTMu I głaskania po główce pewnego złomowiska z ulicy Heyki!!!
#MuremzaSPPK!!!

Nie wiem co bierzesz, ale bierz tego mniej. Lepsze jest takie rozwiązanie, czyli obcięcie brygad pewnej linii niż na siłę jej kursowanie i nie wyjazdy na linie. Zresztą winą ZDITMu ma być co? Mniejsze wynagrodzenie na rzecz prywatnego, warto podkreślić, prywatnego przedsiębiorstwa gdzie miasto może się gonić na temat wynagrodzeń?

Do administracji: możecie skrócić lub nie przyjąć i uwalić punkty, jednak człowieka coś trafia jak widzi obwinianie organizatora za rzeczy typowo wewnętrzne pewnego przedsiębiorstwa...
20

wysłane przez Olo07

Bebe Tosiek napisał(a):
To wszystko wina ZDiTMu I głaskania po główce pewnego złomowiska z ulicy Heyki!!!
#MuremzaSPPK!!!

No tak bo to wina ZDiTM, że spółka ciulowo płaci...
12

wysłane przez Mareczek 5

Olo07 napisał(a):
No tak bo to wina ZDiTM, że spółka ciulowo płaci...

Jakie pieniądze od organizatora takie pensje dla kierowców. Ale problem jest bardziej złożony, szczególnie co do chorych zasad (i dopłat) w porozumieniu międzygminnym z Policami...

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
3

wysłane przez Luke_Police  163

Bebe Tosiek napisał(a):
To wszystko wina ZDiTMu I głaskania po główce pewnego złomowiska z ulicy Heyki!!!
#MuremzaSPPK!!!

Chwila, chwila. ZDiTM jest organizatorem komunikacji, a jednostkami finansującymi są miasto Szczecin i gmina Police, jeśli już poruszasz kwestie wynagrodzeń dla przewoźników za wykonywane przewozy. Jednak brak kierowców ma też jeszcze drugą przyczynę. Trwa sezon grypowo-covidowy, część kierowców choruje lub przebywa na kwarantannach. Jakiś czas temu przewoźnik z Polic starał się o powrót stref wydzielonych w autobusach (wyłączenie pierwszych drzwi i pierwszego rzędu siedzeń, tak jak podczas "pierwszej fali" pandemii) w celu ochrony zdrowia kierowców, jednak pomysł nie został zaakceptowany. SPPK nie jest odosobnione jeśli chodzi o problem braku kierowców. Niewyjazdy autobusów oraz przedwczesne zjazdy z braku zmiany występują też w SPAK i SPAD, jeśli jeszcze nie zauważyliście.

Technik serwisu :)
12

wysłane przez man1995 55

Luke_Police napisał(a):

SPPK nie jest odosobnione jeśli chodzi o problem braku kierowców. Niewyjazdy autobusów oraz przedwczesne zjazdy z braku zmiany występują też w SPAK i SPAD, jeśli jeszcze nie zauważyliście.

Złomowiska z Heyki też takie akcje sie tyczą.
6

wysłane przez Wojtek 24

Luke_Police napisał(a):
Jakiś czas temu przewoźnik z Polic starał się o powrót stref wydzielonych w autobusach (wyłączenie pierwszych drzwi i pierwszego rzędu siedzeń, tak jak podczas "pierwszej fali" pandemii) w celu ochrony zdrowia kierowców, jednak pomysł nie został zaakceptowany

To mogli kupować autobusy z zabudowaną kabiną.

wysłane przez lukaszenko 16

Wojtek napisał(a):
To mogli kupować autobusy z zabudowaną kabiną.

SPAK i SPAD mają zabudowane kabiny a i tak strefy były wyznaczone, więc słaby argument.
9

wysłane przez Wojtek 24

lukaszenko napisał(a):
SPAK i SPAD mają zabudowane kabiny a i tak strefy były wyznaczone, więc słaby argument.

Ale teraz nie ma zgody na wydzielenie stref więc zabudowane kabiny to zawsze coś, nie tylko jeżeli chodzi o covida, ale również bezpieczeństwo oraz nie wieje tak mocno podczas otworzenia pierwszych drzwi. Sam wiesz jak to jest m. in. w 1449 itp.

wysłane przez lukaszenko 16

Wojtek napisał(a):
Ale teraz nie ma zgody na wydzielenie stref więc zabudowane kabiny to zawsze coś, nie tylko jeżeli chodzi o covida, ale również bezpieczeństwo oraz nie wieje tak mocno podczas otworzenia pierwszych drzwi. Sam wiesz jak to jest m. in. w 1449 itp.

W obecnych nowych konstrukcjach wieje mocniej mając kabinę niż za czasów Volvo, gdzie zimą można było jeździć w krótkim rękawie a kabiny nie było praktycznie wcale.
6

wysłane przez Piotr_B1 0

lukaszenko napisał(a):
W obecnych nowych konstrukcjach wieje mocniej mając kabinę niż za czasów Volvo, gdzie zimą można było jeździć w krótkim rękawie a kabiny nie było praktycznie wcale.

W naszych PKS-owych Autosanach 12LF w kabinach jest tak gorąco, ze niektórzy kierowcy mimo mrozu jeżdżą w koszulkach z krótkim rękawem :)

wysłane przez Piotr_B1 0

Luke_Police napisał(a):
Chwila, chwila. ZDiTM jest organizatorem komunikacji, a jednostkami finansującymi są miasto Szczecin i gmina Police, jeśli już poruszasz kwestie wynagrodzeń dla przewoźników za wykonywane przewozy. Jednak brak kierowców ma też jeszcze drugą przyczynę. Trwa sezon grypowo-covidowy, część kierowców choruje lub przebywa na kwarantannach. Jakiś czas temu przewoźnik z Polic starał się o powrót stref wydzielonych w autobusach (wyłączenie pierwszych drzwi i pierwszego rzędu siedzeń, tak jak podczas "pierwszej fali" pandemii) w celu ochrony zdrowia kierowców, jednak pomysł nie został zaakceptowany. SPPK nie jest odosobnione jeśli chodzi o problem braku kierowców. Niewyjazdy autobusów oraz przedwczesne zjazdy z braku zmiany występują też w SPAK i SPAD, jeśli jeszcze nie zauważyliście.

Białystok np. nie zrezygnował ze stref wydzielonych w autobusach. Są cały czas mimo zniesienia niektórych restrykcji. Mimo, że np. kierowcy są oddzieleni od pasażerów pełnymi kabinami.

wysłane przez Tatra108 10

Piotr_B1 napisał(a):
Białystok np. nie zrezygnował ze stref wydzielonych w autobusach. Są cały czas mimo zniesienia niektórych restrykcji. Mimo, że np. kierowcy są oddzieleni od pasażerów pełnymi kabinami.

Podobną rzecz zauważyłem w częstochowskim MPK na początku tego roku. Także niektórzy organizatorzy wracają do tego, aby się odgradzać. Czemu zatem pomysł upadł w Policach?

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez man1995 55

Bebe Tosiek napisał(a):
To wszystko wina ZDiTMu I głaskania po główce pewnego złomowiska z ulicy Heyki!!!
#MuremzaSPPK!!!

Chłopaku hamuj piętą.

#MuremzaSPPK oznacza wg Ciebie stanie za kim? Za kierowcami, którzy mają gdzieś prace za psie pieniądze czy może za tymi zza biurka, którzy z kolei mają gdzieś tych pierwszych???
9

wysłane przez Ronaldinho

Bebe Tosiek napisał(a):
To wszystko wina ZDiTMu I głaskania po główce pewnego złomowiska z ulicy Heyki!!!
#MuremzaSPPK!!!

Z dwojga złego wole gdy są braki kadrowe a teraz wszędzie one są, ucinaja brygady, a nie całe linie. W każdym możliwym miejscu pracy są braki osobowe i każdy próbuje ratować się czym się da.
1

wysłane przez Wojtek 24

Ronaldinho napisał(a):
W każdym możliwym miejscu pracy są braki osobowe i każdy próbuje ratować się czym się da.

W komunikacie jest napisane "do odwołania" tylko, żeby to się nie skończyło jak z A, H, G itd.
1

wysłane przez Czarny87

Ronaldinho napisał(a):
Z dwojga złego wole gdy ucinaja brygady, a nie całe linie.

Poczekaj jak jakimś cudem skończą budowę i uruchomią SKM to dopiero zobaczysz cięcia linii... Wtedy to może ostanie się 101 i 107 w wersji co 20 minut.
1

wysłane przez Wojtek 24

Czarny87 napisał(a):
Poczekaj jak jakimś cudem skończą budowę i uruchomią SKM to dopiero zobaczysz cięcia linii... Wtedy to może ostanie się 101 i 107 w wersji co 20 minut.

Po skierowaniu 1 i 3 do Zawadzkiego czekam tylko jak bedą cięcia na 75.
1

wysłane przez Luke_Police  163

Wojtek napisał(a):
Po skierowaniu 1 i 3 do Zawadzkiego czekam tylko jak bedą cięcia na 75.

A czy wy myślicie, że w tramwajach i na kolei to nie brakuje pracowników? Poczekajcie aż się skończą wszystkie remonty torowisk, a zobaczycie cięcia częstotliwości na przywróconych liniach tramwajowych. SKM też pewnie będzie jeździć z jakąś symboliczną częstotliwością.

Technik serwisu :)
2

wysłane przez N236 0

Luke_Police napisał(a):
A czy wy myślicie, że w tramwajach i na kolei to nie brakuje pracowników? Poczekajcie aż się skończą wszystkie remonty torowisk, a zobaczycie cięcia częstotliwości na przywróconych liniach tramwajowych. SKM też pewnie będzie jeździć z jakąś symboliczną częstotliwością.

Czytając posty dokładnie o tym samym pomyślałem. Czy po wszystkich remontach dadzą radę w tramwajach utrzymać dotychczasową częstotliwość. Co do SKM raz spotkałem się z informacją, że w szczycie kolejka jeździć ma z częstotliwością 30 min, po 1 h.

wysłane przez Czarny87

N236 napisał(a):
Co do SKM raz spotkałem się z informacją, że w szczycie kolejka jeździć ma z częstotliwością 30 min, po 1 h.

I oni chcą taką częstotliwością zachęcić ludzi do korzystania z pociągów i km.... Żart ponury i tyle...

wysłane przez Piotr_B1 0

Bebe Tosiek napisał(a):
To wszystko wina ZDiTMu I głaskania po główce pewnego złomowiska z ulicy Heyki!!!
#MuremzaSPPK!!!

Wina ZDiTM jest jedna. Przetargi na obsługę linii na rok. Gdyby były np. na 8 lat wówczas PKS kupiłby nówki, bo miałby zapewnione finansowanie leasingów. A tak jest, jak jest.
9

wysłane przez maciekos95 3

Piotr_B1 napisał(a):
Wina ZDiTM jest jedna. Przetargi na obsługę linii na rok. Gdyby były np. na 8 lat wówczas PKS kupiłby nówki, bo miałby zapewnione finansowanie leasingów. A tak jest, jak jest.

Z jednej strony brzmi to logicznie, ale z drugiej... PKS i nówki? Jakoś mi się to nie skleja ze sobą. Mam wrażenie, że barierą byłaby też mentalność tego przewoźnika. Ale może się mylę i faktycznie przy długiej umowie ze ZDiTMem zmieniliby swoją politykę.

wysłane przez pioko17 38

maciekos95 napisał(a):
Z jednej strony brzmi to logicznie, ale z drugiej... PKS i nówki? Jakoś mi się to nie skleja ze sobą. Mam wrażenie, że barierą byłaby też mentalność tego przewoźnika. Ale może się mylę i faktycznie przy długiej umowie ze ZDiTMem zmieniliby swoją politykę.

Przecież taka długoletnia umowa może wymusić na przewoźniku swoimi zapisami konieczność zakupu nowego taboru i to nie ma nic do czynienia z mentalnością. Jak oni nie wystartują w przetargu to na pewno chętnie zrobi to Arriva, PKS Grodzisk Mazowiecki albo Michalczewski.
1

wysłane przez maciekos95 3

pioko17 napisał(a):
Przecież taka długoletnia umowa może wymusić na przewoźniku swoimi zapisami konieczność zakupu nowego taboru i to nie ma nic do czynienia z mentalnością. Jak oni nie wystartują w przetargu to na pewno chętnie zrobi to Arriva, PKS Grodzisk Mazowiecki albo Michalczewski.

Tylko patrząc na dotychczasowe podejście ZDiTMu do tej firmy i do tego jak jest traktowana to raczej niemożliwe, żeby dostała takie "ultimatum". Najpierw musiałaby się zmienić mentalność w samym ZDiTMie, czy może szerzej - we władzach miasta.
1

wysłane przez MlodyS53 78

maciekos95 napisał(a):
Z jednej strony brzmi to logicznie, ale z drugiej... PKS i nówki? Jakoś mi się to nie skleja ze sobą. Mam wrażenie, że barierą byłaby też mentalność tego przewoźnika. Ale może się mylę i faktycznie przy długiej umowie ze ZDiTMem zmieniliby swoją politykę.

PKS w 2020 roku kupił MANy z 2019 roku, więc nie ma problemu z zakupem nowych wozów. Problem jest w pewności finansowania.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez maciekos95 3

MlodyS53 napisał(a):
PKS w 2020 roku kupił MANy z 2019 roku, więc nie ma problemu z zakupem nowych wozów. Problem jest w pewności finansowania.

Masz na myśli pewnie jakieś turystyki? Bo z miejskich wozów to zdaje się, że nie mają na stanie nic nowszego niż Sprintery z 2013 roku.
maciekos95 napisał(a):
Masz na myśli pewnie jakieś turystyki?

Tak, turystyki. Kupują nowe Sprintery na Berlin, nowe osobówki. Myślę, że z autobusami miejskimi również nie byłoby problemu.
4

wysłane przez MlodyS53 78

Piotr_B1 napisał(a):
Wina ZDiTM jest jedna. Przetargi na obsługę linii na rok. Gdyby były np. na 8 lat wówczas PKS kupiłby nówki, bo miałby zapewnione finansowanie leasingów. A tak jest, jak jest.

Kiedyś też tak krótko na to patrzyłem. Problem jest bardziej złożony. Mianowicie gminy do których jeżdżą linie w tym przetargu, mają nowy budzet co roku i jak dobrze zrozumiałem, co roku podpisują ze zditm nową umowę/porozumienie.

Nie można wymagać aby ZDiTM podpisał umowę na 8 lat nie wiedząc czy takie np. Kołbaskowo nie wycofa się za rok czy dwa.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
4

wysłane przez Luke_Police  163

MlodyS53 napisał(a):
Kiedyś też tak krótko na to patrzyłem. Problem jest bardziej złożony. Mianowicie gminy do których jeżdżą linie w tym przetargu, mają nowy budzet co roku i jak dobrze zrozumiałem, co roku podpisują ze zditm nową umowę/porozumienie.

Nie można wymagać aby ZDiTM podpisał umowę na 8 lat nie wiedząc czy takie np. Kołbaskowo nie wycofa się za rok czy dwa.

A jak jest z Policami? Przecież tam odwiecznie jest konflikt odnośnie finansowania komunikacji między Szczecinem, a Policami, co roku umowa z SPPK podpisywana jest na kolejny rok, no i zwykle podpisywana jest z opóźnieniem z powodu braku porozumienia w sprawie stawek za wozokm. A jednak tabor jest nowy.

Mówisz, że PKS nie kupuje nowego taboru, bo nie ma pewności finansowania komunikacji w kolejnych latach, ale przecież w razie ewentualnej przegranej w kolejnym przetargu, tabor można sprzedać. Spójrzmy prawdzie w oczy, przy ilości pojazdów idącej w setki (autobusy miejskie, podmiejskie, turystyczne, busy, samochody osobowe i techniczne), różnych markach i modelach pojazdów, dużej rozpiętości terytorialnej przewozów i posiadaniu relatywnie małej zajezdni utrzymanie wszystkich pojazdów w pełnej sprawności technicznej jest trudne. Dlatego czasem łatwiej jest wycofać jakiś uszkodzony pojazd i kupić w zamian tani używany i jeszcze sprawny autobus z Niemiec niż naprawiać ten, który się popsuł. Zauważ, że za cenę jednego nowego autobusu miejskiego kupisz 10-20 pojazdów używanych.

Technik serwisu :)
1

wysłane przez bartez 336

Luke_Police napisał(a):
Zauważ, że za cenę jednego nowego autobusu miejskiego kupisz 10-20 pojazdów używanych.

Tylko ile taki fabrycznie nowy autobus "przeżyje" chrupków z Berlina.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
1

wysłane przez Alan 1249

Bebe Tosiek napisał(a):
To wszystko wina ZDiTMu I głaskania po główce pewnego złomowiska z ulicy Heyki!!!
#MuremzaSPPK!!!

Nie ma braków kadrowych w Sppk bo mam tam znajomości i nikt niczego takiego nie mówił więc nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Alan 1249 napisał(a):
Nie ma braków kadrowych w Sppk bo mam tam znajomości i nikt niczego takiego nie mówił więc nie wprowadzaj ludzi w błąd.

Gdyby nie było braków to by nie ściągali autobusów z 107 jak i z Dąbia w zeszłym tygodniu ;-)
13

wysłane przez MlodyS53 78

Alan 1249 napisał(a):
Nie ma braków kadrowych w Sppk bo mam tam znajomości i nikt niczego takiego nie mówił więc nie wprowadzaj ludzi w błąd.

Nie ma braków? Cała Polska ma braki kierowców a w Policach jest ok? To te cięcia 107 i 63 to tak w ramach zachęty pasażerów? Czy tylko luźna fanaberia?

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
9

wysłane przez Mati524

Alan 1249 napisał(a):
Nie ma braków kadrowych w Sppk bo mam tam znajomości i nikt niczego takiego nie mówił więc nie wprowadzaj ludzi w błąd.

To chyba słabe te twoje znajomości, bo braki są. Od pewnego czasu praktycznie codziennie są jakieś nie wyjazdy albo zjazdy z powodu braków.

Pozdrawiam :)
8

wysłane przez Michal 2

Mati524 napisał(a):
… Od pewnego czasu praktycznie codziennie są jakieś nie wyjazdy …

Taka mała podpowiedz. „Niewyjazd” tak użyty w zdaniu to rzeczownik, a rzeczowniki piszemy łącznie z „nie”
Często na forum o tym zapominamy ;)

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
1

wysłane przez Czarny87

Może ktoś kto ma wiedzę wypowie się jakie są różnice w placach w poszczególnych spółkach? Ja znam z opowiadań byłych już pracowników SPPK liczby a odcinkach plac i powiem jedno, cud, że tam w ogóle ktokolwiek pracuje... Podobnie jak w TS...
3

wysłane przez Trebron86

Czarny87 napisał(a):
Może ktoś kto ma wiedzę wypowie się jakie są różnice w placach w poszczególnych spółkach? Ja znam z opowiadań byłych już pracowników SPPK liczby a odcinkach plac i powiem jedno, cud, że tam w ogóle ktokolwiek pracuje... Podobnie jak w TS...

Nie wiem jaka jest kwota w SPPK ale z tego co wiem jest najnizsza ze wszystkich spółek. W SPAK obecnie to 4200 w SPAD 4400 a TS ponoc maja najwyzsza ale jaka jest dokładnie to nie wiem

wysłane przez Wojtek 24

Trebron86 napisał(a):
Nie wiem jaka jest kwota w SPPK ale z tego co wiem jest najnizsza ze wszystkich spółek. W SPAK obecnie to 4200 w SPAD 4400 a TS ponoc maja najwyzsza ale jaka jest dokładnie to nie wiem

Tylko dodaj, że to są kwoty brutto, więc na łapę wyjdzie 3 tyś. + dodatki to będzie może jakieś 3500 zł. (Jak dostaniesz wszystkie premie)
1

wysłane przez Trebron86

Wojtek napisał(a):
Tylko dodaj, że to są kwoty brutto, więc na łapę wyjdzie 3 tyś. + dodatki to będzie może jakieś 3500 zł. (Jak dostaniesz wszystkie premie)

Ostatnio z premia i nadgodzinami mialem 4300 ;) gdzie nadgodzin bylo moze z 15 ;)

wysłane przez Wojtek 24

Dzisiaj w Czasie Reakcji ktoś z SPPK mówił, że nowy kierowca ma u nich 4400 brutto.

wysłane przez Mati524

Wojtek napisał(a):
Dzisiaj w Czasie Reakcji ktoś z SPPK mówił, że nowy kierowca ma u nich 4400 brutto.

A do tego nigdy nie wiadomo czy będzie "13" w następnym roku (Wróć, tam nie ma 13, tam jest coś w stylu nagrody. Dodatkowo za każdą szkodę z winy kierowcy jest ucinane parę procent, za przekroczenie progów dni na l4 też, za każdą karę od ZDiTMu itd.), na święta kasa jest rzadko a nawet jak już jest to kokosy to to nie są. Urlop w wakacje to dostaniesz może z raz na 3 lata i to jak się postarasz...

Pozdrawiam :)
Post został wyedytowany przez autora.

wysłane przez lukaszenko 16

Mati524 napisał(a):
Dodatkowo za każdą szkodę z winy kierowcy jest ucinane parę procent, [...] za każdą karę od ZDiTMu

Akurat takie zasady obowiązują chyba w każdej zajezdni, również jeśli kara od ZDiTM też jest słuszna bo wina leżała po stronie kierowcy.

Mati524 napisał(a):
Urlop w wakacje to dostaniesz może z raz na 3 lata i to jak się postarasz...

W tym przypadku również jest podobnie na innych zajezdniach. Myślę że logicznym jest że 150 czy 200 kierowców nie możesz posłać na urlop w okresie wakacyjnym bo nagle musiałaby stanąć cała zajezdnia, a takiego czegoś być nie może. Każdy chciałby pojechać w lipcu nad morze czy w góry ale niestety, urok tego zawodu że gdy inni mają wolne to ty pracujesz.
1

wysłane przez kwgpp 1

lukaszenko napisał(a):

W tym przypadku również jest podobnie na innych zajezdniach. Myślę że logicznym jest że 150 czy 200 kierowców nie możesz posłać na urlop w okresie wakacyjnym bo nagle musiałaby stanąć cała zajezdnia, a takiego czegoś być nie może. Każdy chciałby pojechać w lipcu nad morze czy w góry ale niestety, urok tego zawodu że gdy inni mają wolne to ty pracujesz.

I dlatego za taki system pracy powinno być 6000 brutto na start, a pozniej za kazdy rok wyslugi odpowiedni dodatek.
2

wysłane przez Mati524

lukaszenko napisał(a):
Akurat takie zasady obowiązują chyba w każdej zajezdni, również jeśli kara od ZDiTM też jest słuszna bo wina leżała po stronie kierowcy.

I według kogoś karanie kierowcy potrójnie za jedną rzecz to jest normalne? Raz dostajesz karę od ZDiTMu. Dwa obcinają ci premię w danym miesiącu. Trzy obcinają ci trzynastkę. Jak kierowca ma kolizje ze swojej winy to jest jeszcze ciekawiej bo często potrącają jakąś część za szkodę na autobusie (Nawet pomimo tego, że autobusy posiadają AC) + ewentualny mandat od policji.

Pozdrawiam :)
3

wysłane przez Wojtek 24

lukaszenko napisał(a):
Akurat takie zasady obowiązują chyba w każdej zajezdni, również jeśli kara od ZDiTM też jest słuszna bo wina leżała po stronie kierowcy.

Powinny być jakieś upomnienia, a jeżeli pojawia się recydywa to wtedy karać finansowo. Przecież wiadomo, że jest to trudna praca i zdażają się wpadki, wszyscy tam pracujący są tylko ludźmi. Dobrze wiesz, że za uszkodzenie autobusu w SPAK mogą obciążyć kosztami do 500 zł. (chyba, że już cena wzrosła jak inflacja), ale najdziwniejsze jest to, że tam wszystko kosztuje 500, nie ważne czy urwiesz lusterko, zbijesz szybę, czy rozwalisz pół autobusu to zawsze ściągną od ciebie 500.

wysłane przez kwgpp 1

Wojtek napisał(a):
Powinny być jakieś upomnienia, a jeżeli pojawia się recydywa to wtedy karać finansowo. Przecież wiadomo, że jest to trudna praca i zdażają się wpadki, wszyscy tam pracujący są tylko ludźmi. Dobrze wiesz, że za uszkodzenie autobusu w SPAK mogą obciążyć kosztami do 500 zł. (chyba, że już cena wzrosła jak inflacja), ale najdziwniejsze jest to, że tam wszystko kosztuje 500, nie ważne czy urwiesz lusterko, zbijesz szybę, czy rozwalisz pół autobusu to zawsze ściągną od ciebie 500.

5 stów plus utrata śmiesznej premii.

wysłane przez Bebe Tosiek

Wczoraj 107 jeździła normalnie według rozkładu noworoczno-wielkanocno-bożnarodzeniowego w tym jedna brygada była obsługiwana wozem z Dąbia. Dzisiaj też miał obowiązywać ten sam rozkład co wczoraj a autobusy jeździły na rozkład świąteczny z tym że był niewyjazd na jednym zadaniu (107-05, Chyba że coś jeździ i ja tego nie wiem)
Jestem ciekaw jak sytuacja będzie wyglądać przez cały przyszły tydzień, (mimo tego że w czwartek jest święto) bo napewno można będzie spodziewać się rezerw z innych zajezdni.
Post został wyedytowany przez autora.

wysłane przez RaPer782

Bebe Tosiek napisał(a):
Wczoraj 107 jeździła normalnie według rozkładu noworoczno-wielkanocno-bożnarodzeniowego w tym jedna brygada była obsługiwana wozem z Dąbia. Dzisiaj też miał obowiązywać ten sam rozkład co wczoraj a autobusy jeździły na rozkład świąteczny z tym że był niewyjazd na jednym zadaniu (107-05, Chyba że coś jeździ i ja tego nie wiem)
Jestem ciekaw jak sytuacja będzie wyglądać przez cały przyszły tydzień, (mimo tego że w czwartek jest święto) bo napewno można będzie spodziewać się rezerw z innych zajezdni.

W tym Solarisa Urbino 10 #1211. Już go dekorują w specjalne tablice 😀

wysłane przez bartez 336

Chyba polepszyło się w Policach, bo dzisiaj na 63 nie ma żadnego wozu z Dąbia, a i na 107 jest chyba wszystko z planowym jesienno-zimowym rozkładem.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
1

wysłane przez Bebe Tosiek

bartez napisał(a):
Chyba polepszyło się w Policach, bo dzisiaj na 63 nie ma żadnego wozu z Dąbia, a i na 107 jest chyba wszystko z planowym jesienno-zimowym rozkładem.

Słyszałem że od dzisiaj SPADu już nie będzie na 63 ze względu na zapotrzebowanie na tabor na 806.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez MAN756 23

bartez napisał(a):
Chyba polepszyło się w Policach, bo dzisiaj na 63 nie ma żadnego wozu z Dąbia, a i na 107 jest chyba wszystko z planowym jesienno-zimowym rozkładem.

Nic sie nie polepszyło. Centrala zabrała 3 wozy ze 107 do obsługi 63.
5