Forum
Zmiany na liniach 3 i 812
wysłane przez Mar321 0
wysłane przez Tramwajarz 0
Zamiast 4 linii tramwajowych na Kołłątaja autobus co 6 minut w szczycie. Ciekawe, czy ktoś tam jeszcze panuje nad tym co się dzieje w komunikacji.
Panuje i działa w ramach posiadanych coraz szczuplejszych środków finansowych. To jest niestety skutek zmian w PIT-ach.
wysłane przez Mareczek 5
Panuje i działa w ramach posiadanych coraz szczuplejszych środków finansowych. To jest niestety skutek zmian w PIT-ach.
Z tego co wiem, za komunikację zastępczą płaci wykonawca robót, a ta jest ujęta w kosztach i ofertach na przebudowę. Czyli wykonawca zgarnął kasę, a teraz miasto idzie mu na rękę zmniejszając częstotliwość = zmniejszając koszty.
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez MQ ?
Z tego co wiem, za komunikację zastępczą płaci wykonawca robót, a ta jest ujęta w kosztach i ofertach na przebudowę.
Nie płaci i nie jest.
wysłane przez Mareczek 5
Nie płaci i nie jest.
No to lipnie zrobiony przetarg. Wcześniej było to w przetargu i nie było większej dyskusji co do zastępczej. Jedyny przypadek ograniczenia "na korzyść" wykonawcy to ograniczenie 803A z uwagi na znikomą frekwencję.
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez MQ ?
No to lipnie zrobiony przetarg.
Wszystkie w ramach „torowej rewolucji” mają tę samą wadę.
wysłane przez Glemp 0
Panuje i działa w ramach posiadanych coraz szczuplejszych środków finansowych. To jest niestety skutek zmian w PIT-ach.
To raczej wygląda na desperację i/lub bardzo kiepskie zarządzanie. Linia 812 nadaje się do ucięcia np. 2/3 kursów tylko na odcinku od Placu Żołnierza do Placu Kościuszki. Korki na tej "turystycznej" części trasy w szczycie powodują, że jakikolwiek rozkład jest fikcją. Większość pasażerów jadących z Kołłątaja wysiada właśnie na Placu Żołnierza (pewna część udaje się na przesiadki na 2/5/11) i tam 812 powinno zawracać na Niebuszewo. Od Kołłątaja do Placu Żołnierza już obecna częstotliwość przez znaczną część dnia jest niewystarczająca.
Jeśli jeszcze komuś brakuje wzkm do ucięcia, to zlikwidujcie 70 i 90. Oprócz mizernej frekwencji i tak są niefunkcjonalne, bo utykają w korkach na Niepodległości spowodowanych przez torową bardzo powolną ewolucję.
wysłane przez Mar321 0
Panuje i działa w ramach posiadanych coraz szczuplejszych środków finansowych. To jest niestety skutek zmian w PIT-ach.
Niedawno pojawił się w Kurierze artykuł na temat finansowania komunikacji miejskiej w miastach wojewódzkich. Szczecin był, pamiętam, w czwórce miast w których były cięcia w finansowaniu komunikacji, obok Łodzi, Olsztyna, Lublina. Nawet takie metropolie jak Gorzów, Kielce czy Rzeszów były w stanie dofinansować transport publiczny pomimo zmian podatkowych.