Forum

„Głębokie” po przebudowie

zdjęcie
„Głębokie” po przebudowie
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez Mar321 0

Pięknie wyremontowany węzeł przesiadkowy. Szkoda tylko, że to co najważniejsze - obsługę komunikacyjną - pogorszono przez zabranie jednej z dwóch linii tramwajowych.
Mar321 napisał(a):
Pięknie wyremontowany węzeł przesiadkowy. Szkoda tylko, że to co najważniejsze - obsługę komunikacyjną - pogorszono przez zabranie jednej z dwóch linii tramwajowych.

Ale to tylko na czas remontu Wyzwolenia, jeśli dobrze pamiętam. Po jego zakończeniu wróci 10 i jedna z linii jadących przez Arkońską (3 albo 10) pojedzie na Głębokie (druga do Szafera).
1

wysłane przez mrstahuu −1

maciekos95 napisał(a):
Ale to tylko na czas remontu Wyzwolenia, jeśli dobrze pamiętam. Po jego zakończeniu wróci 10 i jedna z linii jadących przez Arkońską (3 albo 10) pojedzie na Głębokie (druga do Szafera).

Skąd takie informacje?

wysłane przez Pepe 234

mrstahuu napisał(a):
Skąd takie informacje?

Z zapowiedzi z lat 2019-2020, niemniej przy dramatycznych kłopotach kadrowych - trudne będzie obecnie do spełnienia.
9

wysłane przez N236 0

Mar321 napisał(a):
Pięknie wyremontowany węzeł przesiadkowy. Szkoda tylko, że to co najważniejsze - obsługę komunikacyjną - pogorszono przez zabranie jednej z dwóch linii tramwajowych.

Patrzac ekonomicznie jest wystarczająco. Po godzinach szczytu na 4 tramwaje 3 autobusy w kierunku Polic, w szczycie 4 na 4. 51 nie biorę pod uwagę (częstotliwość oszałamiająca jak 106). Ważniejsze, aby to było skomunikowane i to w obie strony.
Dalej, po oddaniu Wyzwolenia sensowne byłoby 3 pozostawić jak teraz do os. Zawadzkiego tyle tylko, że z Pomorzan (no może wcześniej przed oddaniem Kolumba chociaż z Dworcowej ?), a 10 właśnie do Głębokiego. Dla mnie to takie logiczne rozwiązanie było jeszcze przed oddaniem torowiska między pętlą Las Arkoński a al. Woj. Polskiego bez tworzenia jakiś nowych linii.
Tylko, jak napisał już wyżej kolega Pepe, trzeba wziąć pod uwagę wciąż pogarszającą się sytuację z pracownikami i zastanowić się, że po oddaniu Wyzwolenia potrzebnych będzie do dzisiejszego stanu + 2 - 3 brygady na 12, + min. 1 brygadę na 2, + min. 2 brygady na 3, no i gdyby 10 miała jechać aż na Glebokie to kolejne chyba 3 brygady. Proszę pamiętać, że 4 też wciąż nie kursuje i zakładam, że może podzielić los 10 po roku bodajże 1992.
Post został wyedytowany przez autora.
4

wysłane przez MQ ?

N236 napisał(a):
Patrzac ekonomicznie jest wystarczająco.

Niestety Tramwaje Szczecińskie permanentnie nie wystawiają co najmniej jednej brygady na „dziewiątkę”. Jest to kłopotliwe szczególnie w przypadku, gdy akurat dana brygada zbiera ludzi ze 103 i 106. Nic więc dziwnego, że pasażerowie domagają się drugiej linii na Głębokie.

Stałe braki w obsłudze jedynej linii obsługującej daną końcówkę można skomentować wyłącznie niecenzuralnymi słowami. Czy ktoś tam w TS w ogóle myśli?
10

wysłane przez N236 0

MQ napisał(a):
Niestety Tramwaje Szczecińskie permanentnie nie wystawiają co najmniej jednej brygady na „dziewiątkę”. Jest to kłopotliwe szczególnie w przypadku, gdy akurat dana brygada zbiera ludzi ze 103 i 106. Nic więc dziwnego, że pasażerowie domagają się drugiej linii na Głębokie.

Stałe braki w obsłudze jedynej linii obsługującej daną końcówkę można skomentować wyłącznie niecenzuralnymi słowami. Czy ktoś tam w TS w ogóle myśli?

Jeżeli na prawdę jest, jak napisałeś, że "z urzędu" nie jest obsługiwana jedna brygada, to potwierdzało by spostrzeżenia mojej żony, która 1x w tygodniu potrzebuje dostać się z dzieckiem w okolice pl. Gałczyńskiego. Wychodzi na 9, a i tak jedzie 1. Czyli rezerwy też nie ma, a po przywróceniu stałych tras po remontach będzie jeszcze gorzej. Nie wiadomo, płakać, czy śmiać się ?
1

wysłane przez MQ ?

N236 napisał(a):
Czyli rezerwy też nie ma, a po przywróceniu stałych tras po remontach będzie jeszcze gorzej. Nie wiadomo, płakać, czy śmiać się ?

Dzisiaj brak 2/2, 2/4, 5/5, 9/2, 11/3 i 11/4. Nie jestem pewien, czy zdjęcie szczytów z 7 i 12 wystarczy, żeby obsłużyć Wyzwolenia.

Piękna zapaść naszej komunikacji miejskiej. Gratulacje dla wszystkich, dzięki którym było to możliwe. Good job.
10

wysłane przez bartez 336

MQ napisał(a):
Dzisiaj brak 2/2, 2/4, 5/5, 9/2, 11/3 i 11/4. Nie jestem pewien, czy zdjęcie szczytów z 7 i 12 wystarczy, żeby obsłużyć Wyzwolenia.

Piękna zapaść naszej komunikacji miejskiej. Gratulacje dla wszystkich, dzięki którym było to możliwe. Good job.

Jaki ci ludzie w takiej liczbie stamtąd pouciekali? Autobusy jakieś popodstawiali czy co?

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez Wojtek 24

MQ napisał(a):
Dzisiaj brak 2/2, 2/4, 5/5, 9/2, 11/3 i 11/4.

ZDiTM nie podaje już na stronie informacji o możliwych brakach na liniach to myślałem, że wszystko jest obsługiwane zgodnie z planem i wszystkie brygady wyjeżdżają.

wysłane przez MQ ?

Wojtek napisał(a):
ZDiTM nie podaje już na stronie informacji o możliwych brakach na liniach to myślałem, że wszystko jest obsługiwane zgodnie z planem i wszystkie brygady wyjeżdżają.

Nie, dzisiaj sześć brygad tramwajowych i jedna autobusowa (zaskakująco mało, zwykle na Klonowica i w Policach jest dramat).

wysłane przez Luke_Police  163

MQ napisał(a):
Nie, dzisiaj sześć brygad tramwajowych i jedna autobusowa (zaskakująco mało, zwykle na Klonowica i w Policach jest dramat).

Okres około-zimowy to i tak względnie dobry czas dla sytuacji kadrowej w spółkach autobusowych i tramwajowej. Zdecydowanie gorzej będzie od maja do końca września, kiedy ruszy sezon urlopowy, a także branża turystyczna, z której część kierowców przychodzi na zlecenie pracować do komunikacji miejskiej tylko na okres zimowy.

Technik serwisu :)
3
MQ napisał(a):
Piękna zapaść naszej komunikacji miejskiej. Gratulacje dla wszystkich, dzięki którym było to możliwe. Good job.

Cóż, a włodarze miasta zdają się nie widzieć problemu. Ostatnio odbyła się przecież dyskusja o dokapitalizowaniu spółek ze względu na ceny energii. Zastrzeżenie? Nie ma mowy o podwyżkach dla pracowników. No to jak się ma takie klapki na oczach, ciężko się spodziewać nagłej poprawy. Aż dziwię się, że nie było jeszcze żadnego strajku, np. takiego jak w Bydgoszczy.
5
pioko17 napisał(a):
Aż dziwię się, że nie było jeszcze żadnego strajku, np. takiego jak w Bydgoszczy.

Nie na darmo dzielono kiedyś molocha na kilka spółek...
1

wysłane przez Luke_Police  163

MQ napisał(a):
Dzisiaj brak 2/2, 2/4, 5/5, 9/2, 11/3 i 11/4. Nie jestem pewien, czy zdjęcie szczytów z 7 i 12 wystarczy, żeby obsłużyć Wyzwolenia.

Piękna zapaść naszej komunikacji miejskiej. Gratulacje dla wszystkich, dzięki którym było to możliwe. Good job.

Niestety komunikacja miejska umiera. Rynek pracy daje teraz takie możliwości zarobkowe i rozwojowe, że wiele osób odchodzi z pracy w tym zawodzie. Odchodzą nawet pasjonaci tej branży tacy jak ja. W obecnej sytuacji politycznej, podatkowej, energetycznej i organizacyjno-samorządowej nie widzę szans na odwrócenie tego smutnego trendu.

Technik serwisu :)
1

wysłane przez Glemp 0

Za to muchowóz linii nr 3 w pełnej obsłudze :P
Glemp napisał(a):
Za to muchowóz linii nr 3 w pełnej obsłudze :P

Nie taki muchowóz, w ciągu dnia trójka jeździ w zasadzie pełna, wieczorem jest zdecydowanie luźniej ale to nie znaczy że jeździ się na pusto.

wysłane przez t105n  49

Od Kołłątaja do Niebuszewa może to jest muchowóz, ale na pozostałej części trasy nie wszyscy pasażerowie mają miejsca siedzące.
2

wysłane przez Prawilny_Autobusiarz 2

I tak wszyscy wiemy jak to jest z tymi skomunikowaniami, raz są, raz nie ma wcale, bo kierowca/motorniczy albo opóźniony albo ma wywalone na to. To nie dotyczy tylko linii 9 ale na przykład linii 6 i skomunikowanie z 102.

Normalny MKM, Knociarz I lubi Szczecin

IG: @Prawilny_Autobusiarz
Post został wyedytowany przez autora.
2