Forum
„Głębokie” po przebudowie
wysłane przez Mar321 0
wysłane przez maciekos95 3
Pięknie wyremontowany węzeł przesiadkowy. Szkoda tylko, że to co najważniejsze - obsługę komunikacyjną - pogorszono przez zabranie jednej z dwóch linii tramwajowych.
Ale to tylko na czas remontu Wyzwolenia, jeśli dobrze pamiętam. Po jego zakończeniu wróci 10 i jedna z linii jadących przez Arkońską (3 albo 10) pojedzie na Głębokie (druga do Szafera).
wysłane przez mrstahuu −1
Ale to tylko na czas remontu Wyzwolenia, jeśli dobrze pamiętam. Po jego zakończeniu wróci 10 i jedna z linii jadących przez Arkońską (3 albo 10) pojedzie na Głębokie (druga do Szafera).
Skąd takie informacje?
wysłane przez Pepe 234
Skąd takie informacje?
Z zapowiedzi z lat 2019-2020, niemniej przy dramatycznych kłopotach kadrowych - trudne będzie obecnie do spełnienia.
wysłane przez N236 0
Pięknie wyremontowany węzeł przesiadkowy. Szkoda tylko, że to co najważniejsze - obsługę komunikacyjną - pogorszono przez zabranie jednej z dwóch linii tramwajowych.
Patrzac ekonomicznie jest wystarczająco. Po godzinach szczytu na 4 tramwaje 3 autobusy w kierunku Polic, w szczycie 4 na 4. 51 nie biorę pod uwagę (częstotliwość oszałamiająca jak 106). Ważniejsze, aby to było skomunikowane i to w obie strony.
Dalej, po oddaniu Wyzwolenia sensowne byłoby 3 pozostawić jak teraz do os. Zawadzkiego tyle tylko, że z Pomorzan (no może wcześniej przed oddaniem Kolumba chociaż z Dworcowej ?), a 10 właśnie do Głębokiego. Dla mnie to takie logiczne rozwiązanie było jeszcze przed oddaniem torowiska między pętlą Las Arkoński a al. Woj. Polskiego bez tworzenia jakiś nowych linii.
Tylko, jak napisał już wyżej kolega Pepe, trzeba wziąć pod uwagę wciąż pogarszającą się sytuację z pracownikami i zastanowić się, że po oddaniu Wyzwolenia potrzebnych będzie do dzisiejszego stanu + 2 - 3 brygady na 12, + min. 1 brygadę na 2, + min. 2 brygady na 3, no i gdyby 10 miała jechać aż na Glebokie to kolejne chyba 3 brygady. Proszę pamiętać, że 4 też wciąż nie kursuje i zakładam, że może podzielić los 10 po roku bodajże 1992.
wysłane przez MQ ?
Patrzac ekonomicznie jest wystarczająco.
Niestety Tramwaje Szczecińskie permanentnie nie wystawiają co najmniej jednej brygady na „dziewiątkę”. Jest to kłopotliwe szczególnie w przypadku, gdy akurat dana brygada zbiera ludzi ze 103 i 106. Nic więc dziwnego, że pasażerowie domagają się drugiej linii na Głębokie.
Stałe braki w obsłudze jedynej linii obsługującej daną końcówkę można skomentować wyłącznie niecenzuralnymi słowami. Czy ktoś tam w TS w ogóle myśli?
wysłane przez N236 0
Niestety Tramwaje Szczecińskie permanentnie nie wystawiają co najmniej jednej brygady na „dziewiątkę”. Jest to kłopotliwe szczególnie w przypadku, gdy akurat dana brygada zbiera ludzi ze 103 i 106. Nic więc dziwnego, że pasażerowie domagają się drugiej linii na Głębokie.
Stałe braki w obsłudze jedynej linii obsługującej daną końcówkę można skomentować wyłącznie niecenzuralnymi słowami. Czy ktoś tam w TS w ogóle myśli?
Jeżeli na prawdę jest, jak napisałeś, że "z urzędu" nie jest obsługiwana jedna brygada, to potwierdzało by spostrzeżenia mojej żony, która 1x w tygodniu potrzebuje dostać się z dzieckiem w okolice pl. Gałczyńskiego. Wychodzi na 9, a i tak jedzie 1. Czyli rezerwy też nie ma, a po przywróceniu stałych tras po remontach będzie jeszcze gorzej. Nie wiadomo, płakać, czy śmiać się ?
wysłane przez MQ ?
Czyli rezerwy też nie ma, a po przywróceniu stałych tras po remontach będzie jeszcze gorzej. Nie wiadomo, płakać, czy śmiać się ?
Dzisiaj brak 2/2, 2/4, 5/5, 9/2, 11/3 i 11/4. Nie jestem pewien, czy zdjęcie szczytów z 7 i 12 wystarczy, żeby obsłużyć Wyzwolenia.
Piękna zapaść naszej komunikacji miejskiej. Gratulacje dla wszystkich, dzięki którym było to możliwe. Good job.
wysłane przez bartez 336
Dzisiaj brak 2/2, 2/4, 5/5, 9/2, 11/3 i 11/4. Nie jestem pewien, czy zdjęcie szczytów z 7 i 12 wystarczy, żeby obsłużyć Wyzwolenia.
Piękna zapaść naszej komunikacji miejskiej. Gratulacje dla wszystkich, dzięki którym było to możliwe. Good job.
Jaki ci ludzie w takiej liczbie stamtąd pouciekali? Autobusy jakieś popodstawiali czy co?
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez Wojtek 24
Dzisiaj brak 2/2, 2/4, 5/5, 9/2, 11/3 i 11/4.
ZDiTM nie podaje już na stronie informacji o możliwych brakach na liniach to myślałem, że wszystko jest obsługiwane zgodnie z planem i wszystkie brygady wyjeżdżają.
wysłane przez MQ ?
ZDiTM nie podaje już na stronie informacji o możliwych brakach na liniach to myślałem, że wszystko jest obsługiwane zgodnie z planem i wszystkie brygady wyjeżdżają.
Nie, dzisiaj sześć brygad tramwajowych i jedna autobusowa (zaskakująco mało, zwykle na Klonowica i w Policach jest dramat).
wysłane przez Luke_Police 163
Nie, dzisiaj sześć brygad tramwajowych i jedna autobusowa (zaskakująco mało, zwykle na Klonowica i w Policach jest dramat).
Okres około-zimowy to i tak względnie dobry czas dla sytuacji kadrowej w spółkach autobusowych i tramwajowej. Zdecydowanie gorzej będzie od maja do końca września, kiedy ruszy sezon urlopowy, a także branża turystyczna, z której część kierowców przychodzi na zlecenie pracować do komunikacji miejskiej tylko na okres zimowy.
Technik serwisu :)
wysłane przez pioko17 38
Piękna zapaść naszej komunikacji miejskiej. Gratulacje dla wszystkich, dzięki którym było to możliwe. Good job.
Cóż, a włodarze miasta zdają się nie widzieć problemu. Ostatnio odbyła się przecież dyskusja o dokapitalizowaniu spółek ze względu na ceny energii. Zastrzeżenie? Nie ma mowy o podwyżkach dla pracowników. No to jak się ma takie klapki na oczach, ciężko się spodziewać nagłej poprawy. Aż dziwię się, że nie było jeszcze żadnego strajku, np. takiego jak w Bydgoszczy.
wysłane przez lukaszenko 16
Aż dziwię się, że nie było jeszcze żadnego strajku, np. takiego jak w Bydgoszczy.
Nie na darmo dzielono kiedyś molocha na kilka spółek...
wysłane przez Luke_Police 163
Dzisiaj brak 2/2, 2/4, 5/5, 9/2, 11/3 i 11/4. Nie jestem pewien, czy zdjęcie szczytów z 7 i 12 wystarczy, żeby obsłużyć Wyzwolenia.
Piękna zapaść naszej komunikacji miejskiej. Gratulacje dla wszystkich, dzięki którym było to możliwe. Good job.
Niestety komunikacja miejska umiera. Rynek pracy daje teraz takie możliwości zarobkowe i rozwojowe, że wiele osób odchodzi z pracy w tym zawodzie. Odchodzą nawet pasjonaci tej branży tacy jak ja. W obecnej sytuacji politycznej, podatkowej, energetycznej i organizacyjno-samorządowej nie widzę szans na odwrócenie tego smutnego trendu.
Technik serwisu :)
wysłane przez Glemp 0
wysłane przez lukaszenko 16
Za to muchowóz linii nr 3 w pełnej obsłudze :P
Nie taki muchowóz, w ciągu dnia trójka jeździ w zasadzie pełna, wieczorem jest zdecydowanie luźniej ale to nie znaczy że jeździ się na pusto.
wysłane przez t105n 49
wysłane przez Prawilny_Autobusiarz 2
Normalny MKM, Knociarz I lubi Szczecin
IG: @Prawilny_Autobusiarz