Forum

Zmiany taborowe

Do ruchu liniowego powrócił dziś po ponad roku wagon KT4Dt 135 (1/4). Inna „solówka” znalazła zatrudnienie w kolejnym tymczasowym składzie Tatr KT4Dt 142+139 (7/6). Golęciński zestaw T6A2D 215+216 wczoraj (18 lipca) doczekał się ponownego uruchomienia po 4 miesiącach.

wysłane przez mrstahuu 0

Cieszy to, że sytuacja taborowa się choć odrobinę poprawia. Jednakże dalej jest wiele składów w "krzaczorach" EZP i EZG.

wysłane przez Fryga −2

mrstahuu napisał(a):
Cieszy to, że sytuacja taborowa się choć odrobinę poprawia. Jednakże dalej jest wiele składów w "krzaczorach" EZP i EZG.

Masz rację, np. Moderus Beta 604 stoi w zajezdni od 15 listopada 2022 roku.
A pasażerowie jeżdżą trzydziestokilkuletnimi tatrami T6A2D. Czy ten sześcioletni tramwaj jeszcze wyjedzie na nasze ulice?
1

wysłane przez mrstahuu 0

Fryga napisał(a):
Masz rację, np. Moderus Beta 604 stoi w zajezdni od 15 listopada 2022 roku.
A pasażerowie jeżdżą trzydziestokilkuletnimi tatrami T6A2D.

Pewnie po prostu dlatego, że te zardzewiałe stare trupy są mniej awaryjne od Bet. A ten #604 to jest ewidentnie jakiś przypadek szczególny. Oby nowe (o ile w ogóle będą) tramwaje dla Szczecina były bardziej niezawodne.
Post został wyedytowany przez autora.

wysłane przez Pepe 257

mrstahuu napisał(a):
Cieszy to, że sytuacja taborowa się choć odrobinę poprawia. Jednakże dalej jest wiele składów w "krzaczorach" EZP i EZG.

Nigdy nie będzie tak, że wszystkie składy i wagony będą stały gotowe do użytku. Jeśli tramwajowych jednostek taborowych mamy grubo powyżej 100, a potrzebne jest w dzień powszedni 67, to wiadomo że wszystkich nikt nie będzie naprawiał. A co do 604 - wagon wymaga mnóstwo prac, robi się po proste te które wymagają mniej bo to oznacza, że po tygodniu roboczym można wypchnąć taki skład na linię. Oprócz tych wymienionych w newsie takie prace ostatnio zostały wykonane w składach 503+504, 537+538, 247+248.
2