Forum
Komunikację zastępczą na Pomorzany zapewnił policki MAN
wysłane przez
iamsikorel
1
wysłane przez
MlodyS53
81
No, Panu kierowcy dziękujemy za pomoc ;)
Pomoc kosztem wzkm na linii 107? 😉
Podczas gdy przegubowe autobusy stoją na parkingach i czekają na zatrudnienie.
Niestety bez chęci ze strony decydentów.
Gmina Nowe Warpno uruchamia całą swoją komunikację na zasadach "wolnej ręki".
W Szczecinie nie ma woli aby uruchomić współpracę z innym przewoźnikiem niż obecnych czterech.
"Na to muszą być przetargi, tak się nie da. Nie ma sensu. Nie można."
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
Pomoc kosztem wzkm na linii 107? 😉
Podczas gdy przegubowe autobusy stoją na parkingach i czekają na zatrudnienie.
Niestety bez chęci ze strony decydentów.
Gmina Nowe Warpno uruchamia całą swoją komunikację na zasadach "wolnej ręki".
W Szczecinie nie ma woli aby uruchomić współpracę z innym przewoźnikiem niż obecnych czterech.
"Na to muszą być przetargi, tak się nie da. Nie ma sensu. Nie można."
Ty masz w ogóle jakiekolwiek pojęcie o organizacji komunikacji? Ile jeszcze razy będziemy na tym forum czytać, że autobusy stoją chętne do pracy? Nudne się to robi.
Serio, nie chce mi się nawet tłumaczyć dlaczego tak a nie inaczej. Robota zrobiona, wiadomo że kosztem pasażerów ze 107 ale ciągi komunikacyjne zostały utrzymane. Oba.
wysłane przez
MlodyS53
81
Ty masz w ogóle jakiekolwiek pojęcie o organizacji komunikacji? Ile jeszcze razy będziemy na tym forum czytać, że autobusy stoją chętne do pracy? Nudne się to robi.
Serio, nie chce mi się nawet tłumaczyć dlaczego tak a nie inaczej. Robota zrobiona, wiadomo że kosztem pasażerów ze 107 ale ciągi komunikacyjne zostały utrzymane. Oba.
Nie no skądże. Nie mam żadnego pojęcia. Zacząłem sie tym interesować jutro i dopiero poznaję struktury.
Wiem tyle, że w innych miastach się da / dało. Tylko w Szczecinie się nic nigdy nie da.
Prosty przykład.
- uruchomienie dwóch brygad linii 0.
- odp. TS. Nie mamy tylu motorniczych, nie damy rady
- proszę bardzo, o to ja. Z uprawnieniami, nie jeżdżę na codzień, więc dołożenie mnie na linię nie spowoduje ujemnego skutku dla obsady zwykłych zadań.
- yyyyyyyyyy.....
Dziękuję, kurtyna. Tak działa wszystko w tym mieście.
Nie myśli się nad rozwiązaniem problemu, tylko nad znalezieniem kolejnego problemu, który ma za zadanie zniechęcić do podejmowania tego zadania.
Będziesz czytał tak długo aż cos się zmieni 😉
Możesz za to wytłumaczyć co stoi na przeszkodzie i czemu to jest nie do przejścia aby chociażby taką komunikację zastępczą awaryjną organizować na zasadzie "wolnej ręki" na telefon?
Spokojnie. Nastawiam sie na odpowiedź, która pokaże ze jest to wysoce nie możliwe.
Mamy 2025 rok, ludzie w kosmos latają, przeszczepiają organy ale to jest nie możliwe do zrealizowania.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
Nie no skądże. Nie mam żadnego pojęcia. Zacząłem sie tym interesować jutro i dopiero poznaję struktury.
Wiem tyle, że w innych miastach się da / dało. Tylko w Szczecinie się nic nigdy nie da.
Prosty przykład.
- uruchomienie dwóch brygad linii 0.
- odp. TS. Nie mamy tylu motorniczych, nie damy rady
- proszę bardzo, o to ja. Z uprawnieniami, nie jeżdżę na codzień, więc dołożenie mnie na linię nie spowoduje ujemnego skutku dla obsady zwykłych zadań.
- yyyyyyyyyy.....
Dziękuję, kurtyna. Tak działa wszystko w tym mieście.
Nie myśli się nad rozwiązaniem problemu, tylko nad znalezieniem kolejnego problemu, który ma za zadanie zniechęcić do podejmowania tego zadania.
Będziesz czytał tak długo aż cos się zmieni 😉
Możesz za to wytłumaczyć co stoi na przeszkodzie i czemu to jest nie do przejścia aby chociażby taką komunikację zastępczą awaryjną organizować na zasadzie "wolnej ręki" na telefon?
Spokojnie. Nastawiam sie na odpowiedź, która pokaże ze jest to wysoce nie możliwe.
Mamy 2025 rok, ludzie w kosmos latają, przeszczepiają organy ale to jest nie możliwe do zrealizowania.
Meh. Nie rozumiem jak połączyłeś swój żal do miasta z organizacją awaryjnej komunikacji zastępczej.
Rezerwę na telefon w 95% przypadków oferują zatrudnione już zajezdnie. Jak sam pewnie zauważyłeś tego dnia tylko 779 był zerwany z linii.
Kolejne utrudnienia na taką skalę miasto doświadczy w tym roku może raz, a może w ogóle.
Przykładów niedasizmu jest mnóstwo, a ten że rzekomo ZDiTM nie chce zatrudnić tych już chyba można powiedzieć słynnych autobusów stojących gotowych na placu, nie jest wcale taki duży.
Nasza komunikacja ma większe problemy do rozwiązania. Ja to wiem. I Ty to wiesz.
wysłane przez
Wojtek
24
Prosty przykład.
- uruchomienie dwóch brygad linii 0.
- odp. TS. Nie mamy tylu motorniczych, nie damy rady
- proszę bardzo, o to ja. Z uprawnieniami, nie jeżdżę na codzień, więc dołożenie mnie na linię nie spowoduje ujemnego skutku dla obsady zwykłych zadań.
- yyyyyyyyyy.....
A co mieli ci powiedzieć, że nie ma pieniędzy na Twoje wynagrodzenie i inne koszta?! Wyskrobali trochę grosza na 1 brygadę i tyle.
wysłane przez
MlodyS53
81
A co mieli ci powiedzieć, że nie ma pieniędzy na Twoje wynagrodzenie i inne koszta?! Wyskrobali trochę grosza na 1 brygadę i tyle.
Nie nie. Rozmowa była taka że ZDiTM uruchomienie drugiej brygady uzależnia od TS. TS mówią brak motorniczego, no to Bang... jest motorniczy.
Czyli problem zażegnany.
A jak nie to jest problemem, to należy wprost powiedzieć jaki jest problem.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez
stochu
2
Gmina Nowe Warpno uruchamia całą swoją komunikację na zasadach "wolnej ręki".
Tylko wg budżetu na 2024 gmina Nowe Warpno nie wydała na tą komunikację ani grosza, co oznacza że to są połączenia komercyjne.
wysłane przez
MlodyS53
81
Tylko wg budżetu na 2024 gmina Nowe Warpno nie wydała na tą komunikację ani grosza, co oznacza że to są połączenia komercyjne.
Jakie ani grosza?
Poprzedbi przewoźnik miał wycenę 3zł / wzkm + bilety.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez
stochu
2
Jakie ani grosza?
Poprzedbi przewoźnik miał wycenę 3zł / wzkm + bilety.
Pardon, zła rubryka. 452 tys.
Tak czy owak, skoro problemem jest roczna obsługa linii i jest tylko jeden chętny, to nikt nie będzie inwestował w tabor na same rezerwy. Chyba, że zażyczy sobie jakąś kwotę z kosmosu.
