Forum
Most Kłodny. Ruszył przetarg
Ruszył przetarg na realizację inwestycji pn. „Modernizacja dostępu drogowego do Portu w Szczecinie: przebudowa układu drogowego w rejonie Międzyodrza - część mostowa”. Istotną częścią tego zadania będzie budowa nowej przeprawy przez Odrę tzw. Mostu Kłodnego.
wysłane przez
mrstahuu
0
szybkiszofer.maventplan.pl
wysłane przez
Pepe
264
To w końcu będzie torowisko do Placu Żołnierza (prosto), czy nie?
W tym przetargu, który ruszył - nie.
wysłane przez
mrstahuu
0
W tym przetargu, który ruszył - nie.
Ale będzie pełen węzeł rozjazdowy? Czy tylko trójkąt?
szybkiszofer.maventplan.pl
wysłane przez
lhb178
20
Ale będzie pełen węzeł rozjazdowy? Czy tylko trójkąt?
Gwiazda.
wysłane przez
shakkie
3
Gwiazda.
W dokumentacji jest trójkąt torów i "obiecujący" fragment ślepej jezdni.
wysłane przez
lhb178
20
W dokumentacji jest trójkąt torów i "obiecujący" fragment ślepej jezdni.
Nadziei nie porzucajcie.
wysłane przez
Fryga
−1
To w końcu będzie torowisko do Placu Żołnierza (prosto), czy nie?
Masz rację zadając to pytanie: budowa linii tramwajowej od projektowanego ronda na zachodnim brzegu Odry pod Trasą Zamkową do Ronda Portowców bez polaczenia z torowiskiem na Placu Żołnierza nie ma sensu. Następny przykład wydawania kasy bez rozmysłu – już mamy w Szczecinie taki przypadek: dwupoziomowy węzeł Łękno bez żadnej perspektywy przedłużenia obwodnicy w stronę Turzynu.
wysłane przez
iamsikorel
1
Masz rację zadając to pytanie: budowa linii tramwajowej od projektowanego ronda na zachodnim brzegu Odry pod Trasą Zamkową do Ronda Portowców bez polaczenia z torowiskiem na Placu Żołnierza nie ma sensu.
Otóż ma sens. Pojawi się bezpośrednia relacja z prawego brzegu na Pomorzany i na Gocław, bez kręcenia się po placu Rodła.
Przypomnę tylko że w przypadku jakiegokolwiek wstrzymania na odcinku Wyszyńskiego - Brama Portowa, Basen Górniczy jest ostatnim miejscem gdzie można zawrócić tramwaje jadące z prawego brzegu.
Trzeba tylko liczyć że odcinek do placu Hołdu Pruskiego powstanie w kolejnym etapie/osobnej inwestycji, bo on również jest bardzo potrzebny.
wysłane przez
uwaga.tramwaj
0
Otóż ma sens. Pojawi się bezpośrednia relacja z prawego brzegu na Pomorzany i na Gocław, bez kręcenia się po placu Rodła.
Przypomnę tylko że w przypadku jakiegokolwiek wstrzymania na odcinku Wyszyńskiego - Brama Portowa, Basen Górniczy jest ostatnim miejscem gdzie można zawrócić tramwaje jadące z prawego brzegu.
Trzeba tylko liczyć że odcinek do placu Hołdu Pruskiego powstanie w kolejnym etapie/osobnej inwestycji, bo on również jest bardzo potrzebny.
Dodatkowo na żagle można tam przekierować linie lub zrobić dodatkową która będzie zawracać od wyszka przez celną / kłodny / wyszka.
A w przyszłości pozwoli na remont generalny mostu długiego - poniewaz kłodny przejmie ruch tramawajowy
Ma dużo zalet - poza tymi wyżej wspomnianymi
Diabeu z Golęcina
wysłane przez
shakkie
3
https://imgur.com/a/x5cR6nK
Zwraca uwagę przebudowa torowiska aż do Komandorskiej, 2 pary przystanków tramwajowych na takim krótkim odcinku i zmiana przebiegu jezdni Nabrzeża Wieleckiego w kierunku Wyszyńskiego. Ponadto przy Władysława IV obok parkingu powstanie nowa podstacja prostownikowa.
wysłane przez
MQ
?
Wrzuciłem kompletny projekt organizacji ruchu:
https://imgur.com/a/x5cR6nK
Nie przywiązuj się do tego jakoś specjalnie. Rysunki w dokumentacji mają swoje lata, w międzyczasie trochę się wydarzyło.
wysłane przez
shakkie
3
Nie przywiązuj się do tego jakoś specjalnie. Rysunki w dokumentacji mają swoje lata, w międzyczasie trochę się wydarzyło.
Rozumiem że wprowadzone zmiany są objęte tajemnicą służbową?
wysłane przez
MQ
?
Rozumiem że wprowadzone zmiany są objęte tajemnicą służbową?
Nie, aktualizacja dokumentacji ma być opublikowana w późniejszym terminie. W wielu przypadkach jest tak, że są wprowadzane poprawki albo na etapie zamówienia, albo nawet na etapie wykonawczym.
wysłane przez
mrstahuu
0
PS. Oby aktualizacja dokumentacji przyniosła pozytywne zaskoczenie
szybkiszofer.maventplan.pl