Forum

Biletowy skandal

Podwyżek biletów dokonano szybko i sprawnie. Gorzej z informacją i ich dystrybucją. Pasażerowie są zdezorientowani i zdenerwowani.

wysłane przez Luke_Police  163

Istotnie wraz z podwyżką cen zrobił się bałagan. Ostatnio byłem świadkiem sytuacji, jak na przystanku "Plac Sprzymierzonych" (kierunek Pomorzany) do tramwaju wsiadła pasażerka i chciała kupić bilet po nowej cenie od motorniczego, który oczywiście biletów nie miał. Podenerwowana pasażerka wyjaśniła, iż idąc od Placu Grunwaldzkiego w żadnym kiosku po drodze nie dostała ważnego biletu. Skończyło się na tym, że odkupiła bilet od jednego z pasażerów. Dlatego wydaje mi się, że podwyżki cen biletów powinny być dokonywane z tzw. okresem przejściowym. Mam na myśli taką sytuację, że od 1 maja we wszelkich punktach sprzedaży dostać można bilety tylko po nowych cenach, ale jeżeli ktoś dysponuje starymi (z przed podwyżki), ma prawo je zużyć np. do 1 czerwca bez kupowania dopłat. Wówczas byłby miesiąc na uporządkowanie bałaganów w kasach, dyspozytorniach i zapasów biletów u kierowców.

-- Trudno w to uwierzyć, ale jestem z wami już rok...

Technik serwisu :)
Biletowy skandal · 16 lat temu · Luke_Police 
Re: Biletowy skandal · 16 lat temu · Iwo
Re: Biletowy skandal · 16 lat temu · RJawdyk
Re: Biletowy skandal · 16 lat temu · Iwo
Re: Biletowy skandal · 16 lat temu · Phobos
Re: Biletowy skandal · 16 lat temu · Iwo
Nie każdy ma internet · 16 lat temu · t105n 
Re: Nie każdy ma internet · 16 lat temu · Iwo
Wcale nie jes tak źle... · 16 lat temu · (użytkownik usunięty)