Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Brama Portowa - przystanek linii 801 i 802 (a przy okazji -...
wysłane przez Michal 2
Luke_Police napisał(a):
> To był Ikarus z PKS Gryfice. SZD 288P, ostatnie swoje lata > spędził w placówce terenowej Noworard, był już wtedy > przemalowany w charakterystyczne barwy PKS-u Gryfice. Zajrzyj > na phototrans: http://phototrans.pl/15,25308,0.html
Pamiętam, jak powstała linia 701. Frekwencja do pierwszego na lewobrzeżu marketu, jak i na darmowy autobus była tak wielka, że krótki autobus szybko nie dawał rady. Z resztą w tamtym czasie była to jedyna (poza 8 do Lubieszyna) komunikacja w okolicach Hrubieszowskiej. Zwiększono liczbę kursów i sprowadzono właśnie tego Ikrusa. Pamiętam też, że wydostanie się z tego dwudrzwiowego nabitego po brzegi przegubowca było nie lada wyczynem :) Do dziś pamiętam, że zachodziłem w głowę kto wymyślił taki autobus przegubowy tylko z dwojgiem drzwi. Dziś, chyba byłoby nie do pomyślenia sytuacje, które rozgrywały się wewnątrz, czas postoju na przystanku, jeżdżenie z "luźnym" rozkładem, albo w ogóle nie przyjeżdżanie, niewypuszczanie ludzi na przystankach pośrednich przed marketem, kolejka na przystanku pod marketem i wiele innych... Ach, to była linia i czasy... Zatłoczony czterodrzwiowy ikarus na 75 był luksusem po 701 :) Ale i tak wszyscy jeździli, bo było za darmo. :D
-- Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
> To był Ikarus z PKS Gryfice. SZD 288P, ostatnie swoje lata > spędził w placówce terenowej Noworard, był już wtedy > przemalowany w charakterystyczne barwy PKS-u Gryfice. Zajrzyj > na phototrans: http://phototrans.pl/15,25308,0.html
Pamiętam, jak powstała linia 701. Frekwencja do pierwszego na lewobrzeżu marketu, jak i na darmowy autobus była tak wielka, że krótki autobus szybko nie dawał rady. Z resztą w tamtym czasie była to jedyna (poza 8 do Lubieszyna) komunikacja w okolicach Hrubieszowskiej. Zwiększono liczbę kursów i sprowadzono właśnie tego Ikrusa. Pamiętam też, że wydostanie się z tego dwudrzwiowego nabitego po brzegi przegubowca było nie lada wyczynem :) Do dziś pamiętam, że zachodziłem w głowę kto wymyślił taki autobus przegubowy tylko z dwojgiem drzwi. Dziś, chyba byłoby nie do pomyślenia sytuacje, które rozgrywały się wewnątrz, czas postoju na przystanku, jeżdżenie z "luźnym" rozkładem, albo w ogóle nie przyjeżdżanie, niewypuszczanie ludzi na przystankach pośrednich przed marketem, kolejka na przystanku pod marketem i wiele innych... Ach, to była linia i czasy... Zatłoczony czterodrzwiowy ikarus na 75 był luksusem po 701 :) Ale i tak wszyscy jeździli, bo było za darmo. :D
-- Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...