Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Bus zamiast F?
Prawdopodobnie od piątku Police ze Szczecinem połączy nowa linia autobusowa. Ma to być standard, jakiego nie ma w komunikacji miejskiej.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
Phobos napisał(a):
> Nie rozumiem, czego sie czepiasz.
Nie tyle Ciebie, choć zabrakło tej kwestii, ale to wszystko jest poprostu bardziej kilometrowane, aniżeli pasażerowane. A to trochę nie tak. Apropos komfortu podróży, to był jakiś skok jakościowy przy zakupie Volvo, a teraz to wszystko jest conajmniej zbyt powolne, żeby gorzej się nie wyrazić. > Zrozum - busiarze jezdzic beda tylko na liniach takich jak 107, 75 itp. > bo to im sie oplaca. I tacy busiarze zapewnia pasazerom komfort. Ale > zaden busiarz nie pojedzie ci na linii 76 czy 58.
I co w tym złego, spółki komunikacyjne powinny się bardziej dostosowywać, przykładem są np. Autosany na 70, czasem 76 i czasami również innych liniach. Paradoksalnie czasem częstotliwość można zwiększyć. Ciekawe jest też to, że najmniejsza spółka autobusowa ma największą rozpiętość pojemnościową autobusów. Szczegułów i szczegulików jest masa.
> Popatrz na swoja stopke - pieniadze z 58, 75, 76 i 107 sa wrzucane do > jednego worka i nikogo nie obchodzi ze wiecej do worka wrzuca 107 niz > 58. Nie ma żadnego prawnie usankcjowanego powodu, dla którego 107 > miałby ponować większy komfort niż na 58. Jeśli chciałbyś, żeby chciał > wprowadzić rynkowe zasady busiarstwa, to większość linii KM należałoby > poprostu zamknąć.
Z tym powodem zwiększenia komfortu na jednej lini, to delikatnie mówiąc przesadziłeś, bo ja mówię o komforcie podróżowania wszelkimi środkami komunikacji miejskiej. Żeby było śmieszniej to właśnie Policzanie mają owy komfort większy aniżeli my Szczecinianie, i nic w tym złego. OT namiastka konkurencji, której generalnie brak. Już nie chcę się rozmażać co by było jakby Siemens zarządzał szczecińskimi tramwajami, no ale to było, a nie jest i mamy jak mamy.
Ano każdą firmą można zarządzać zarówno lepiej jak i gorzej.
Tymczasem u nas pasażerów nie wrzuca się do jednego worka, tylko do autobusów i tramwajów jak sardynki, które widać powoli zaczną odpływać. I tak to to tak wygląda. OT mogłoby być lepiej...
--- Nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka, nie udźwigniesz
> Nie rozumiem, czego sie czepiasz.
Nie tyle Ciebie, choć zabrakło tej kwestii, ale to wszystko jest poprostu bardziej kilometrowane, aniżeli pasażerowane. A to trochę nie tak. Apropos komfortu podróży, to był jakiś skok jakościowy przy zakupie Volvo, a teraz to wszystko jest conajmniej zbyt powolne, żeby gorzej się nie wyrazić. > Zrozum - busiarze jezdzic beda tylko na liniach takich jak 107, 75 itp. > bo to im sie oplaca. I tacy busiarze zapewnia pasazerom komfort. Ale > zaden busiarz nie pojedzie ci na linii 76 czy 58.
I co w tym złego, spółki komunikacyjne powinny się bardziej dostosowywać, przykładem są np. Autosany na 70, czasem 76 i czasami również innych liniach. Paradoksalnie czasem częstotliwość można zwiększyć. Ciekawe jest też to, że najmniejsza spółka autobusowa ma największą rozpiętość pojemnościową autobusów. Szczegułów i szczegulików jest masa.
> Popatrz na swoja stopke - pieniadze z 58, 75, 76 i 107 sa wrzucane do > jednego worka i nikogo nie obchodzi ze wiecej do worka wrzuca 107 niz > 58. Nie ma żadnego prawnie usankcjowanego powodu, dla którego 107 > miałby ponować większy komfort niż na 58. Jeśli chciałbyś, żeby chciał > wprowadzić rynkowe zasady busiarstwa, to większość linii KM należałoby > poprostu zamknąć.
Z tym powodem zwiększenia komfortu na jednej lini, to delikatnie mówiąc przesadziłeś, bo ja mówię o komforcie podróżowania wszelkimi środkami komunikacji miejskiej. Żeby było śmieszniej to właśnie Policzanie mają owy komfort większy aniżeli my Szczecinianie, i nic w tym złego. OT namiastka konkurencji, której generalnie brak. Już nie chcę się rozmażać co by było jakby Siemens zarządzał szczecińskimi tramwajami, no ale to było, a nie jest i mamy jak mamy.
Ano każdą firmą można zarządzać zarówno lepiej jak i gorzej.
Tymczasem u nas pasażerów nie wrzuca się do jednego worka, tylko do autobusów i tramwajów jak sardynki, które widać powoli zaczną odpływać. I tak to to tak wygląda. OT mogłoby być lepiej...
--- Nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka, nie udźwigniesz
Re: Bus zamiast F?
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Bus zamiast F?
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: busiarstwo się panoszy ;|
· 18 lat temu ·
(użytkownik usunięty)
uwstecznienie
· 18 lat temu ·
hubert prawdziwy (gość)
Marzenie ;)
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Konkurencja dla taksówek
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: sieciówki
· 18 lat temu ·
bartek9139 (gość)
Re: skandal
· 18 lat temu ·
Roman Jawdyk (gość)
[OT]Re: skandal
· 18 lat temu ·
Roman Jawdyk (gość)
Zgoda na przystanki
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Super-busik :-)
· 18 lat temu ·
Uzytkowniczka (gość)
A moze linia indywidualna?
· 18 lat temu ·
Bartek (gość)
Re: Busiarz zrezygnowal?
· 18 lat temu ·
Vova (gość)