Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Szlaki przetarte
Około trzech godzin trwało sprawdzanie torów i sieci w ul. Krzywoustego i Ku Słońcu. Kosztowało to także dwa wagony.
wysłane przez konjo 4
lhb178 napisał(a):
> Czegoś tu nie rozumiem. Porażka to nie szerokie chodniki, tylko > poszerzenie ich kosztem wydzielenia torów.
No, a po co tam chodniki? Nie było dostatecznie szeroko przed remontem? Chyba szerzej niż na wielu innych głównych ulicach? I co piesi obijali się o siebie, stali w kolejkach? Dało się spokojnie przejść. A teraz co jest: tramwaje nie moją wydzielonego toru, samochodu drugiego pasu, a piesi i tak bedą mieli obciety kawałek chodnika murkiem.
> Zabranie chodników pod zatokę, która bynajmniej autobusom nie służy (a > kierowcom), to porażka podwójna.
To może w ogóle ich nie budować, wbijanie samych słupków na pewno będzie tańsze? Jakoś kierowcy 53/60/67 nie mają problemów z wepchaniem się w kolejke na Giedroycia. Odnośnie korków to wszyscy wieścili mega korki po zamknięciu Krzywoustego i co i okazało się, że wbrew godzinom dyskusji, tysiącom wklepanych znaków z klawiatury nie stało się nic strasznego. A nawet niektórym się podobało.
> Właśnie. Skoro już robimy staroświecką ulicę, to konsekwetnie. > Tramwaje stoją w korkach, samochody stoją za tramwajami na > przystankach :-/
Tak, a ludzie wysiadają na ulicę jak na Odzieżowej. Przy tym projekcie oczywiście, że przystanek nie ma tam sensu, przecież napisałem tam wyrażnie, że przy dobrym pomyśle i miało to rozruszać troszkę forum i wyobraźnie użytkowników, a wynikają z tego często bardzo pozytywne pomysły.
--- Nobody understands, quite why we're here.
> Czegoś tu nie rozumiem. Porażka to nie szerokie chodniki, tylko > poszerzenie ich kosztem wydzielenia torów.
No, a po co tam chodniki? Nie było dostatecznie szeroko przed remontem? Chyba szerzej niż na wielu innych głównych ulicach? I co piesi obijali się o siebie, stali w kolejkach? Dało się spokojnie przejść. A teraz co jest: tramwaje nie moją wydzielonego toru, samochodu drugiego pasu, a piesi i tak bedą mieli obciety kawałek chodnika murkiem.
> Zabranie chodników pod zatokę, która bynajmniej autobusom nie służy (a > kierowcom), to porażka podwójna.
To może w ogóle ich nie budować, wbijanie samych słupków na pewno będzie tańsze? Jakoś kierowcy 53/60/67 nie mają problemów z wepchaniem się w kolejke na Giedroycia. Odnośnie korków to wszyscy wieścili mega korki po zamknięciu Krzywoustego i co i okazało się, że wbrew godzinom dyskusji, tysiącom wklepanych znaków z klawiatury nie stało się nic strasznego. A nawet niektórym się podobało.
> Właśnie. Skoro już robimy staroświecką ulicę, to konsekwetnie. > Tramwaje stoją w korkach, samochody stoją za tramwajami na > przystankach :-/
Tak, a ludzie wysiadają na ulicę jak na Odzieżowej. Przy tym projekcie oczywiście, że przystanek nie ma tam sensu, przecież napisałem tam wyrażnie, że przy dobrym pomyśle i miało to rozruszać troszkę forum i wyobraźnie użytkowników, a wynikają z tego często bardzo pozytywne pomysły.
--- Nobody understands, quite why we're here.
So never mind the darkness.
Szlaki przetarte
· 18 lat temu ·
a (gość)
Re: Szlaki przetarte
· 18 lat temu ·
vojciech (gość)
Piloty
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Piloty
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Zatoczki
· 18 lat temu ·
Pawel (gość)