Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Szlaki przetarte
Około trzech godzin trwało sprawdzanie torów i sieci w ul. Krzywoustego i Ku Słońcu. Kosztowało to także dwa wagony.
wysłane przez lhb178 19
konjo napisał(a):
> > Czegoś tu nie rozumiem. Porażka to nie szerokie chodniki, tylko > > poszerzenie ich kosztem wydzielenia torów. > > No, a po co tam chodniki?
Czy mam to zdanie potraktować dosłownie? :>
> Nie było dostatecznie szeroko przed remontem?
Bez parkujących samochodów - było. Z samochodami - w niektórych miejscach.
> Chyba szerzej niż na wielu innych głównych ulicach? I co piesi obijali > się o siebie, stali w kolejkach? Dało się spokojnie przejść.
Zwłaszcza od Królowej Jadwigi do pl. Kościuszki po prawej stronie :-/
> A teraz co > jest: tramwaje nie moją wydzielonego toru, samochodu drugiego pasu,
Samochody mają drugi pas, tyle że współdzielony (to im nie przeszkadza), mają i trzeci...
> a > piesi i tak bedą mieli obciety kawałek chodnika murkiem.
No właśnie. > > Zabranie chodników pod zatokę, która bynajmniej autobusom nie służy > (a > > kierowcom), to porażka podwójna. > > To może w ogóle ich nie budować, wbijanie samych słupków na pewno > będzie tańsze?
Ja tam bym nie budował poza niektórymi ulicami dwupasowymi. Zatoka przy Kr. Jadwigi to totalny bezsens. Zamist tego można było chociaż w tym miejscu zacząć wydzielenie toru.
> Jakoś kierowcy 53/60/67 nie mają problemów z wepchaniem > się w kolejke na Giedroycia.
Mają, mają. A jak miło drałuje się 100 metrów do tej p* zatoki i patrzy, jak ucieka autobus...
> Odnośnie korków to wszyscy wieścili mega > korki po zamknięciu Krzywoustego i co i okazało się, że wbrew godzinom > dyskusji, tysiącom wklepanych znaków z klawiatury nie stało się nic > strasznego. A nawet niektórym się podobało.
Nic strasznego, czerwone fale dla tramwajów, polikwidowane przejścia, poskracane wszystkie światła dla pieszyhc i najnowszy wynalazek - 140 sekundowy cykl na pl. Kościuszki z 8-sekundowymi fazami dla tramwajów.
> > Właśnie. Skoro już robimy staroświecką ulicę, to konsekwetnie. > > Tramwaje stoją w korkach, samochody stoją za tramwajami na > > przystankach :-/ > > Tak, a ludzie wysiadają na ulicę jak na Odzieżowej.
No, konsekwentnie.
> Przy tym projekcie > oczywiście, że przystanek nie ma tam sensu, przecież napisałem tam > wyrażnie, że przy dobrym pomyśle i miało to rozruszać troszkę forum i > wyobraźnie użytkowników, a wynikają z tego często bardzo pozytywne > pomysły.
Przystanek zaczyna mieć sens jak zostawi się 1 pas samochodom :>
> > Czegoś tu nie rozumiem. Porażka to nie szerokie chodniki, tylko > > poszerzenie ich kosztem wydzielenia torów. > > No, a po co tam chodniki?
Czy mam to zdanie potraktować dosłownie? :>
> Nie było dostatecznie szeroko przed remontem?
Bez parkujących samochodów - było. Z samochodami - w niektórych miejscach.
> Chyba szerzej niż na wielu innych głównych ulicach? I co piesi obijali > się o siebie, stali w kolejkach? Dało się spokojnie przejść.
Zwłaszcza od Królowej Jadwigi do pl. Kościuszki po prawej stronie :-/
> A teraz co > jest: tramwaje nie moją wydzielonego toru, samochodu drugiego pasu,
Samochody mają drugi pas, tyle że współdzielony (to im nie przeszkadza), mają i trzeci...
> a > piesi i tak bedą mieli obciety kawałek chodnika murkiem.
No właśnie. > > Zabranie chodników pod zatokę, która bynajmniej autobusom nie służy > (a > > kierowcom), to porażka podwójna. > > To może w ogóle ich nie budować, wbijanie samych słupków na pewno > będzie tańsze?
Ja tam bym nie budował poza niektórymi ulicami dwupasowymi. Zatoka przy Kr. Jadwigi to totalny bezsens. Zamist tego można było chociaż w tym miejscu zacząć wydzielenie toru.
> Jakoś kierowcy 53/60/67 nie mają problemów z wepchaniem > się w kolejke na Giedroycia.
Mają, mają. A jak miło drałuje się 100 metrów do tej p* zatoki i patrzy, jak ucieka autobus...
> Odnośnie korków to wszyscy wieścili mega > korki po zamknięciu Krzywoustego i co i okazało się, że wbrew godzinom > dyskusji, tysiącom wklepanych znaków z klawiatury nie stało się nic > strasznego. A nawet niektórym się podobało.
Nic strasznego, czerwone fale dla tramwajów, polikwidowane przejścia, poskracane wszystkie światła dla pieszyhc i najnowszy wynalazek - 140 sekundowy cykl na pl. Kościuszki z 8-sekundowymi fazami dla tramwajów.
> > Właśnie. Skoro już robimy staroświecką ulicę, to konsekwetnie. > > Tramwaje stoją w korkach, samochody stoją za tramwajami na > > przystankach :-/ > > Tak, a ludzie wysiadają na ulicę jak na Odzieżowej.
No, konsekwentnie.
> Przy tym projekcie > oczywiście, że przystanek nie ma tam sensu, przecież napisałem tam > wyrażnie, że przy dobrym pomyśle i miało to rozruszać troszkę forum i > wyobraźnie użytkowników, a wynikają z tego często bardzo pozytywne > pomysły.
Przystanek zaczyna mieć sens jak zostawi się 1 pas samochodom :>
Szlaki przetarte
· 18 lat temu ·
a (gość)
Re: Szlaki przetarte
· 18 lat temu ·
vojciech (gość)
Piloty
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Piloty
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Zatoczki
· 18 lat temu ·
Pawel (gość)