t105n napisał(a):

> Właściwie zakupy taboru to sprawa spółek, ale z drugiej strony > właścicielem spółek jest Miasto Szczecin, więc jako właściciel może > je pewnie dofinansować w postaci wkładu rzeczowego.

Pierdu, pierdu. Próbowano bez przekonania coś zrobić, sięgająć po środki ze ZPORR, ale skoro Unia nie dała, to moźna zrezygnować, nie? Poza tym niepokoi mnie inna rzecz: nasiliły sioe naciski, bo w "MZK wagony się sypią, a tory krzywią i nie ma na to pieniędzy, a spółki mają duźo prezesów, księgowych i w ogóle sie niepotrzerbnie dublują. Nie mówiąc o ZDiTM, który kosztuje najwięcej, a nic nie robi. Dlatego spółki i ZDiTM naleźy zlikwidować włączając je do struktur nowo powołanego MPK SP. z o.o., w którym dotychczasowe MZK bedzie pełnilo wiodącą rolę. Oczywiście mowa o SPAK i SPAD, o SPPK ani słowa" Powyźsze nie jest moim wymysłem, tylko skrótem z notstki, sporządzonej w UM 31.10.2005. Miasto zadeklarowało podjecie działań w tym kierunku, a namawiała nie dyrekcja MZK, tylko związkowcy. co więcej - część organizacji związkowych ze szczecińskich spółek tez popiera tę koncepcję i narzeka na obecną sytuację. Tylko osobiscie nie wiem czemu przestałem byc do niej przekonany widząc niezdarne próby wmówienia, źe jest lepiej, bo wyremontujemy, przemalujemy, wyprostujemy, znajdziemy kasę...