t105n napisał(a):
> Właściwie zakupy taboru to sprawa spółek, ale z drugiej strony > właścicielem spółek jest Miasto Szczecin, więc jako właściciel może > je pewnie dofinansować w postaci wkładu rzeczowego.
Pierdu, pierdu. Próbowano bez przekonania coś zrobić, sięgająć po środki ze ZPORR, ale skoro Unia nie dała, to moźna zrezygnować, nie? Poza tym niepokoi mnie inna rzecz: nasiliły sioe naciski, bo w "MZK wagony się sypią, a tory krzywią i nie ma na to pieniędzy, a spółki mają duźo prezesów, księgowych i w ogóle sie niepotrzerbnie dublują. Nie mówiąc o ZDiTM, który kosztuje najwięcej, a nic nie robi. Dlatego spółki i ZDiTM naleźy zlikwidować włączając je do struktur nowo powołanego MPK SP. z o.o., w którym dotychczasowe MZK bedzie pełnilo wiodącą rolę. Oczywiście mowa o SPAK i SPAD, o SPPK ani słowa" Powyźsze nie jest moim wymysłem, tylko skrótem z notstki, sporządzonej w UM 31.10.2005. Miasto zadeklarowało podjecie działań w tym kierunku, a namawiała nie dyrekcja MZK, tylko związkowcy. co więcej - część organizacji związkowych ze szczecińskich spółek tez popiera tę koncepcję i narzeka na obecną sytuację. Tylko osobiscie nie wiem czemu przestałem byc do niej przekonany widząc niezdarne próby wmówienia, źe jest lepiej, bo wyremontujemy, przemalujemy, wyprostujemy, znajdziemy kasę...
Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Polityka transportowa miasta
Re: Polityka transportowa miasta
· 15 lat temu ·
torwid (gość)
●
Re: Polityka transportowa miasta
· 15 lat temu ·
torwid (gość)
polityka transportowa miasta
· 15 lat temu ·
Andrzej (gość)