Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pomiary potoków pasażerskich
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Pomiary potoków pasażerskich
- Liczenie pasażerów komunikacji miejskiej
- Golęcin na "ósemce"
wysłane przez Bartek (gość)
> W Niedzielę liczyłem pasażerów w 75.Na pierwszym kółku liczyłem 1 i 2 > drzwi a dziewczyna 3 i 4.Dziewczyna skończyła robotę, a gdy zajrzałem do > karty z orientowałem sie, że przez następne 5 kółek będe musiał liczyć > cały przegub!Ci którzy układali ten grafik nieprzypuszczali że w > popołudniowym 75 w niedziele będzie masę ludzi.Najgorzej było ok 17:30 gdy > na dworcu głownym zapakowało sie do autobusu bo ja wiem ze 160, cholera > wie ile. W każdym bądż razie było takie zagęszczenie w Volvo, że stojąc w > doczepie kompletnie nie widziałem co sie dzieje w 1 i 2 drzwiach.Mogłem > tylko domyślać się że ludzie wysiadają ztych drzwi...
Wystarczy opracowac metode, liczac 1-2 drzwi w volvo trzeba usiasc na familijnym przed przegubem, wtedy 2 drzwi sa widoczne, a pierwsze odbijaja sie w srebrnej blasze pod sufitem ;), obserwujac 1-4 najlepiej usiasc na familijnych miedzy 1-2 drzwiami tylem do kierunku jazdy i obserwowac pasazerow na zewnatrz pojazdu. Dzis jadac manem z SPPK wybralem taktyke: obserwacja drzwi 2 i pomnozenie wyniku x 2,5 ;) Niestety, pod koniec mialem w pojezdzie niedobor 30 pasazerow w stosunku do obliczen ;/ Inaczej sobie tego nie wyobrazalem, jak juz na pierwszym przystanku wsiadalo 90 osob, a na pozostalych ludzie zaczeli sie krecic, biegac po busie, babcie podchodzace na przystanku do busa, a zauwazywszy ze to nie ich linia, wracaly pod wiate. W sumie trudno sie tym przejmowac - wazne aby w badaniach wyszlo czy autousem jezdzi powietrze, 10 osob, 50, czy 100.
p. bartek
Wystarczy opracowac metode, liczac 1-2 drzwi w volvo trzeba usiasc na familijnym przed przegubem, wtedy 2 drzwi sa widoczne, a pierwsze odbijaja sie w srebrnej blasze pod sufitem ;), obserwujac 1-4 najlepiej usiasc na familijnych miedzy 1-2 drzwiami tylem do kierunku jazdy i obserwowac pasazerow na zewnatrz pojazdu. Dzis jadac manem z SPPK wybralem taktyke: obserwacja drzwi 2 i pomnozenie wyniku x 2,5 ;) Niestety, pod koniec mialem w pojezdzie niedobor 30 pasazerow w stosunku do obliczen ;/ Inaczej sobie tego nie wyobrazalem, jak juz na pierwszym przystanku wsiadalo 90 osob, a na pozostalych ludzie zaczeli sie krecic, biegac po busie, babcie podchodzace na przystanku do busa, a zauwazywszy ze to nie ich linia, wracaly pod wiate. W sumie trudno sie tym przejmowac - wazne aby w badaniach wyszlo czy autousem jezdzi powietrze, 10 osob, 50, czy 100.
p. bartek
NIP i termin naboru
· 18 lat temu ·
Paweł Ogrodnik (gość)
I jak wypadlo?
· 18 lat temu ·
Bartek (gość)
Re: I jak wypadlo?
· 18 lat temu ·
Bartek (gość)
Re: I jak wypadlo?
· 18 lat temu ·
Paweł Ogrodnik (gość)
Nowy wydział... :D
· 18 lat temu ·
Roman Jawdyk (gość)
Re: Nowy wydział... :D
· 18 lat temu ·
Paweł Ogrodnik (gość)
Praktyczne obliczenia
· 18 lat temu ·
Batek (gość)
Brygadowa informacja
· 18 lat temu ·
piot (gość)
Re: Golęcin na "ósemce"
· 18 lat temu ·
Bartek (gość)
Re: Golęcin na "ósemce"
· 18 lat temu ·
Bartek (gość)
Re: Golęcin na "ósemce"
· 18 lat temu ·
Bartek (gość)
Re: Golęcin na "ósemce"
· 18 lat temu ·
ewa (gość)
Re: liczenie o kant d...
· 18 lat temu ·
Bartek (gość)
Re: Golęcin na "ósemce"
· 18 lat temu ·
Krashan Bhamaradżanga (gość)
Re: Refleksje
· 18 lat temu ·
Bartek (gość)
Re: Refleksje
· 18 lat temu ·
Bartek (gość)
Re: Refleksje
· 18 lat temu ·
Bartek (gość)
Re: Refleksje z ostatniego dnia badan
· 18 lat temu ·
Bartek (gość)
Re: Refleksje z ostatniego dnia badan
· 18 lat temu ·
Bartek (gość)
Re: Refleksje z ostatniego dnia badan
· 18 lat temu ·
Roman Jawdyk (gość)
Re: Refleksje z ostatniego dnia badan
· 18 lat temu ·
Roman Jawdyk (gość)
Re: Refleksje z ostatniego dnia badan
· 18 lat temu ·
R (gość)
O Was
· 18 lat temu ·
bolo (gość)
O Was-wyplute...
· 18 lat temu ·
Bolo (gość)
Re: O Was-wyplute...
· 18 lat temu ·
Roman Jawdyk (gość)