Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zatłoczone autobusy z Polic
Horrendalne sceny dzieją się podczas godzin szczytu w autobusach linii nr 106 i 107 - alarmuje Jakub Matura. Chodzi oczywiście o tłok.
wysłane przez Phobos 17
> Tylko widzisz, os. Sloneczne ma zdecydowanie dalej do centrum niz z os. > Kormoranow, wiec w przypadku Slonecznego pospiechy maja racje bytu, a w > przypadku Kormoranow nie!
A to niby czemu? Jeśli uważasz, żę A nie ma racji bytu na Kormoranow, to nie mają racji bytu również na Arkońskim...
> W lepszych warunkach? > 1. Wole miec opoznione o 3 min 68, niz o 13 A
Skad wiesz, jakie opoznienie mialoby A na Kormoranow? Dlaczego zakladasz, ze przy zmianie trasy (i przynacych z tego oszczednosciach) nie zmieniono by czasow przejazdu?
> 2. Czas przejazdu ten sam (no, moze minuta szybciej), 2x drozej a i tak > bedzie sie musial zatrzymac na prawie wszystkich przystankach (mozna > pominac Pasterska, Wilcza i Matejki).
Zakladalem tez ominiecie Axentowicza. Od razu mowie - nie krzycz :-P Ile pasazerow na nim wsiada/wysiada okaze sie jak znane beda wyniki badan, a jako ze jezdziles na 57 to chyba masz w miare dobry obraz sytuacji i mozesz skorygowac moje zalorzenia :-)
> Nie dziekuje, wole 68.
A skad wiesz, czy ludzie muszacy dojechac z Kormoranow w okolice Wyszynskiego tez wola 68? Skoro dla mieszkancow Zawadzkiego polaczenie z Wyszynskiego jest takie dogodne, to moze dla mieszkancow Kormoranow tez? :-P
> Os. Chemik to pies?
Rozmawiamy o Szczecinie czy Policach? Chemik to inny przypadek - jest osiedlem za bardzo oddalonym.
> Brawo Marcinku, czyli rozumiem ze robimy X linii, ktorych trasa jest od > jednego przystanku, do najblizszego, po czym przesiadami sie do nastepnej > linii, itd? Milej podrozy.
W poprzednim poscie zarzucales mi, ze mam dokladnie odwrotne poglady - z kazdego miejsca do kazdego. Zdecyduj sie.
Popadasz w skrajnosci - ja nie chce ani linii o dlugosci takich jak odleglosc miedzy dwoma przystankami, nie chce aby tworzyc chory system "z kazdego miejsca w kazde miejsce", ani nie chce uprzywilejowania jednych mieszkancow Szczecina wzgledem innych.
> > Swoja droga, widze, ze dla ciebie kazde osiedle poza twoim wlasnym jest > > "zadupiem". > > Czy ja gdzies to stwierdzilem?
"Ta, z kazdego zadupia ludzie pownni miec bezposredni dojazd we wszystkie rejony miasta!"
Tylko że tej chwili do mieszkańcy Kormoranów mają za pomocą linii zwykłych dojazd na Warszewo, Kołłątaja, Plac Rodła i Komuny Paryskiej - 3 z wymienionych miejsc mozna uznac za węzły przesiadkowe - 3 najważniejsze węzły przesiadkowe w północnej części Szczecina. W praktyce nie można mieć dojazdu bezpośredniego wszędzie, ale to Kormoranow ma najlepsze połączenia.
> Wybacz, ale jestes glupszy, niz mi sie wydawalo :(
Ależ dziękuję, za utrzymanie wysokiego poziomu intelektualnego. Prosze nie używać obelg.
> Jezeli chcesz > pogadac ze mna na powaznie, to podejdz do tego tematu troche inaczej. I > to nie jest moja odpowiedz "bo sie argumenty skonczyly".
Ależ ja dyskutuje poważnie! Śmiem twierdzić, że to ty podchodzisz do tematu emocjonalnie.
> Na Rodla tez nie ma zbyt wiele urzedow, szkol, fabryk, uczelni, siedzib > wszystkich mediow itd. I co?
Drugie po Placu Orła Białego skupisko banków w Szczecinie, ZUS, GUS, PZU, największy biurowiec w Szczecinie, przychodnia, początek trasy Rodła - Brama (ciąg handlowy), galeria handlowa (PAZIM) oraz największe centrum handlowe, które z przykrością trzeba nazwać miejscem, w którym skupia się życie Szczecina - Galaxy (a w nim 150 sklepów, hipermarket, multiplex, Empik, fast-foody) i przesiadki na linie tramwajowe rozjeżdżające się praktycznie w 80% najważniejszych punktów miasta.
A wszystko to dostępna dla mieszkańców Kormoranów za bilet o nominale 1,90 zł (0,95 ulgowy), bez przesiadek - nie uważasz, że jesteś w sytuacji lepszej od 90% mieszkanców wszystkich osiedli wielkopłytowych?
> Wiec po jakiego ch*ja, sie czepiasz ze 68 jest be itd? Dowozi ludzi do > wezla - dowozi! I problem z glowy, a ty sie bawisz w filozofa.
Plac Rodła nie jest dla Kormoranów "najbliższym węzłem tramwajowym". Taki abstrakcyjny pomysł - od ul. Przyjaciół Ronda skierować 68 Przyjaciół Żołnierza i Warcisława do Kołłątaja (przy jednoczesnej redukcji czestotliwosci na 69 i dostosowaniu rozkladów) - też miałbyś dojazd do węzła tramwajowego. Ale dlaczego też powiesz, że nie chcesz takiej linii? Ponieważ Kołłątaja to nie to samo co Plac Rodła.
> > Tak jak 78 jest > > doskonalym przykladem jak powinny wygladac przesiadki na tramwaj z > > miejsc, do ktorych tramwaj nie dojezdza (nawet, jesli powinien). > > I jest pieknie!
I pięknie może też być jeśli 68 jeździłoby na Kołłątaja i musiałbyś się przesiadać jak mieszkańcy Arkońskiego? Nie. A teraz wyobraź sobie, że mieszkańcy Arkońskiego zaczynają się domagać wydłużenia 78 do Rodła bo powiedzą "skoro Kormoranów ma linie na Rodła, to my też chcemy". Chyba nie zaprzeczysz, że w takiej sytuacji 68 jest niebezpiecznym precedensem i grozi tym, że skończy się "na szczesice u nas nie ma jeszcze polityki GOPu, ze linie autobusowe dubluja sie z tramwajowymi".
> Wiec po cholere sie wtracasz, skoro nie wiesz co mowisz?
Ależ ja doskonale wiem co mówię - mieszkałem w Szczecinie dłużej niż ty żyjesz ;-) Znam lewobrzeże - to o prawobrzeżu nie mam większego pojęcia dlatego np. nie wtrącam się do dyskusji o 54 i 84 czy sensie takiego a nie innego przebiegu SST (zaczynamy rozmawiac o science-fiction ;-)
> > No to te 80% (jak nie 90%) przesiada sie na tramwaj na Kołłątaja... > > W ktorych i tak juz nie ma miejsc...
Rozwiązania systemowe - cokolwiek by się nie stało, jakkolwiek nie zmieniać by przebiegu linii, nie wystarczy zmienić jednej linii - gdyby zabrać 68 z Kormoranów - należy conajmniej skierować tam A (i może zwiększyć częstotliwość 57... jeszcze nie wiem). Jeśli zabierzemy A ze Studziennej to trzeba tam skierować tam coś innego - może 68 na linii Kołłątaja - Studzienna? Jeśli 68 puścimy na trasie Kormoranów - Kołłątaja, to trzeba np. zwiększyć częstotliwość 2 itd.
--- Brak najnowszych informacji na mój temat jest spowodowany Twoją absencją w Piekle
A to niby czemu? Jeśli uważasz, żę A nie ma racji bytu na Kormoranow, to nie mają racji bytu również na Arkońskim...
> W lepszych warunkach? > 1. Wole miec opoznione o 3 min 68, niz o 13 A
Skad wiesz, jakie opoznienie mialoby A na Kormoranow? Dlaczego zakladasz, ze przy zmianie trasy (i przynacych z tego oszczednosciach) nie zmieniono by czasow przejazdu?
> 2. Czas przejazdu ten sam (no, moze minuta szybciej), 2x drozej a i tak > bedzie sie musial zatrzymac na prawie wszystkich przystankach (mozna > pominac Pasterska, Wilcza i Matejki).
Zakladalem tez ominiecie Axentowicza. Od razu mowie - nie krzycz :-P Ile pasazerow na nim wsiada/wysiada okaze sie jak znane beda wyniki badan, a jako ze jezdziles na 57 to chyba masz w miare dobry obraz sytuacji i mozesz skorygowac moje zalorzenia :-)
> Nie dziekuje, wole 68.
A skad wiesz, czy ludzie muszacy dojechac z Kormoranow w okolice Wyszynskiego tez wola 68? Skoro dla mieszkancow Zawadzkiego polaczenie z Wyszynskiego jest takie dogodne, to moze dla mieszkancow Kormoranow tez? :-P
> Os. Chemik to pies?
Rozmawiamy o Szczecinie czy Policach? Chemik to inny przypadek - jest osiedlem za bardzo oddalonym.
> Brawo Marcinku, czyli rozumiem ze robimy X linii, ktorych trasa jest od > jednego przystanku, do najblizszego, po czym przesiadami sie do nastepnej > linii, itd? Milej podrozy.
W poprzednim poscie zarzucales mi, ze mam dokladnie odwrotne poglady - z kazdego miejsca do kazdego. Zdecyduj sie.
Popadasz w skrajnosci - ja nie chce ani linii o dlugosci takich jak odleglosc miedzy dwoma przystankami, nie chce aby tworzyc chory system "z kazdego miejsca w kazde miejsce", ani nie chce uprzywilejowania jednych mieszkancow Szczecina wzgledem innych.
> > Swoja droga, widze, ze dla ciebie kazde osiedle poza twoim wlasnym jest > > "zadupiem". > > Czy ja gdzies to stwierdzilem?
"Ta, z kazdego zadupia ludzie pownni miec bezposredni dojazd we wszystkie rejony miasta!"
Tylko że tej chwili do mieszkańcy Kormoranów mają za pomocą linii zwykłych dojazd na Warszewo, Kołłątaja, Plac Rodła i Komuny Paryskiej - 3 z wymienionych miejsc mozna uznac za węzły przesiadkowe - 3 najważniejsze węzły przesiadkowe w północnej części Szczecina. W praktyce nie można mieć dojazdu bezpośredniego wszędzie, ale to Kormoranow ma najlepsze połączenia.
> Wybacz, ale jestes glupszy, niz mi sie wydawalo :(
Ależ dziękuję, za utrzymanie wysokiego poziomu intelektualnego. Prosze nie używać obelg.
> Jezeli chcesz > pogadac ze mna na powaznie, to podejdz do tego tematu troche inaczej. I > to nie jest moja odpowiedz "bo sie argumenty skonczyly".
Ależ ja dyskutuje poważnie! Śmiem twierdzić, że to ty podchodzisz do tematu emocjonalnie.
> Na Rodla tez nie ma zbyt wiele urzedow, szkol, fabryk, uczelni, siedzib > wszystkich mediow itd. I co?
Drugie po Placu Orła Białego skupisko banków w Szczecinie, ZUS, GUS, PZU, największy biurowiec w Szczecinie, przychodnia, początek trasy Rodła - Brama (ciąg handlowy), galeria handlowa (PAZIM) oraz największe centrum handlowe, które z przykrością trzeba nazwać miejscem, w którym skupia się życie Szczecina - Galaxy (a w nim 150 sklepów, hipermarket, multiplex, Empik, fast-foody) i przesiadki na linie tramwajowe rozjeżdżające się praktycznie w 80% najważniejszych punktów miasta.
A wszystko to dostępna dla mieszkańców Kormoranów za bilet o nominale 1,90 zł (0,95 ulgowy), bez przesiadek - nie uważasz, że jesteś w sytuacji lepszej od 90% mieszkanców wszystkich osiedli wielkopłytowych?
> Wiec po jakiego ch*ja, sie czepiasz ze 68 jest be itd? Dowozi ludzi do > wezla - dowozi! I problem z glowy, a ty sie bawisz w filozofa.
Plac Rodła nie jest dla Kormoranów "najbliższym węzłem tramwajowym". Taki abstrakcyjny pomysł - od ul. Przyjaciół Ronda skierować 68 Przyjaciół Żołnierza i Warcisława do Kołłątaja (przy jednoczesnej redukcji czestotliwosci na 69 i dostosowaniu rozkladów) - też miałbyś dojazd do węzła tramwajowego. Ale dlaczego też powiesz, że nie chcesz takiej linii? Ponieważ Kołłątaja to nie to samo co Plac Rodła.
> > Tak jak 78 jest > > doskonalym przykladem jak powinny wygladac przesiadki na tramwaj z > > miejsc, do ktorych tramwaj nie dojezdza (nawet, jesli powinien). > > I jest pieknie!
I pięknie może też być jeśli 68 jeździłoby na Kołłątaja i musiałbyś się przesiadać jak mieszkańcy Arkońskiego? Nie. A teraz wyobraź sobie, że mieszkańcy Arkońskiego zaczynają się domagać wydłużenia 78 do Rodła bo powiedzą "skoro Kormoranów ma linie na Rodła, to my też chcemy". Chyba nie zaprzeczysz, że w takiej sytuacji 68 jest niebezpiecznym precedensem i grozi tym, że skończy się "na szczesice u nas nie ma jeszcze polityki GOPu, ze linie autobusowe dubluja sie z tramwajowymi".
> Wiec po cholere sie wtracasz, skoro nie wiesz co mowisz?
Ależ ja doskonale wiem co mówię - mieszkałem w Szczecinie dłużej niż ty żyjesz ;-) Znam lewobrzeże - to o prawobrzeżu nie mam większego pojęcia dlatego np. nie wtrącam się do dyskusji o 54 i 84 czy sensie takiego a nie innego przebiegu SST (zaczynamy rozmawiac o science-fiction ;-)
> > No to te 80% (jak nie 90%) przesiada sie na tramwaj na Kołłątaja... > > W ktorych i tak juz nie ma miejsc...
Rozwiązania systemowe - cokolwiek by się nie stało, jakkolwiek nie zmieniać by przebiegu linii, nie wystarczy zmienić jednej linii - gdyby zabrać 68 z Kormoranów - należy conajmniej skierować tam A (i może zwiększyć częstotliwość 57... jeszcze nie wiem). Jeśli zabierzemy A ze Studziennej to trzeba tam skierować tam coś innego - może 68 na linii Kołłątaja - Studzienna? Jeśli 68 puścimy na trasie Kormoranów - Kołłątaja, to trzeba np. zwiększyć częstotliwość 2 itd.
--- Brak najnowszych informacji na mój temat jest spowodowany Twoją absencją w Piekle
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
Zatłoczone autobusy z Polic
· 18 lat temu ·
dudek (gość)
Re: Zatłoczone autobusy z Polic
· 18 lat temu ·
novy (gość)