Forum

Zatłoczone autobusy z Polic

Horrendalne sceny dzieją się podczas godzin szczytu w autobusach linii nr 106 i 107 - alarmuje Jakub Matura. Chodzi oczywiście o tłok.

wysłane przez Mareczek 3

Phobos napisał(a):

> > Jedno jest wieksze od drugiego. > > Które od którego? Jest jakaś granica powyżej której należy póścić > pośpiecha, czy wręcz przeciwnie - im mniejsze tym lepsze dla pośpiecha? > Poprostu ROTFL!

Zakole jest chyba wieksze od Kormoranow. A ROTFL z jakiej okazji? Dla Ciebie wsio ryba, czy puscimy pospiecha na nowowybudowane osiedle gdzies na obrzezu Szczecina, czy damy je do dzielnicy, w ktorym sa 3 domy na krzyz?

> Ale jeśli będziesz miał na studiach rachunek prawdopodobieństwa, to > będziesz wiedział, że szanse na spóźnienie obie linie mają zbliżone. > Nielogiczne - wiem - ale potwierdzone naukowo.

Wiesz, wszystko jest mozliwe, ale nie bawmy sie w szkole i wzory, a badzmy realistami.

> > Ja mowie - i wiem co mowie, bo tamtedy jezdze nieprzerwanie od 15 lat (w > > styczniu 2006 bedzie 16). > > OK, więc zdradź co to znaczy "uzależnić pasażerów".

Polega to na tym, ze pasazerowie chodza na dany przystanek, poniewaz maja do niego najblizej a na inny nie pojda bo maja go dalej itp. Nie umiem sie bawic w tworzenie nowych definicji, ale przyklad podalem juz wczesniej.

> Tylko że jakoś nie wydaje mi się, aby tylko Łucznicza (jeśli chcesz jedną > ulicę nazwać osiedlem) nie miała połączenia z Rodła za pomocą linii > zwykłej.

Marcinku, czytaj wszystko. Mowimy o polnocnej czesci Szczecina!

> > Swoich? Za mna stoi kilka tysiecy innych osob, > > Ustalmy, że chyba są ludzie, którzy mogą mieć zdanie inne niż ty...

Ktorych jest minimalny procent w porownaniu do reszty.

> > ktorzy nie beda na pewno > > zadowoleni z puszczenia im linii, za ktora trzeba placic 2x wiecej. > > Ale nawet nie dopuszczasz do siebie myśli, że mogą być ludzie, których > zaproponowana przezemnie zmiana by odpowiadała - a ja sie pytam dlaczego?

Dopuszczam i juz odpowiedzialem na ta kwestie - 5% zyska, a 95% traci.

> > To co mam robic? Poprzec Twoje nienormalne i chore mysli? > > Dość! To trzeci (o ile nie czwarty - gubie się już) post w tym wątku, w > którym mnie obrażasz...

Wybacz, ze Cie to tak bardzo urazilo, ale skomentowalem to najlagodniej jak tylko moglem.

> Ale na Basenia Górniczym nie ma ani jednego banku, nie ma ZUSu, GUSu, PZU > i całej listy innych miejsc, jakie oferuje Plac Rodła. A nawet jako węzeł > komunikacyjny nie oferuje pasażerom takiej ilości przesiadek, co Rodła.

Ale korzysta z nich podobna liczba pasazerow.

> > Nie ma dwoch takich > > samych miejsc na tym swiecie, wiec podalem w miare odpowiednie > porownanie. > > Rodłą i Brama - to już lepsza para.

Niestety nie znam linii ktore zaczynalyby w tym samym miejscu i konczyly trase na 2 w/w wezlach, wiec przykladu Ci tutaj nie podam.

> > Ten temat juz poruszalismy. > > Co z pełną świadomością pomijasz, aby sprawić wrażenie "jaki ten Marcin > jest zły i niedobry, chce biednym mieszkańcom zabrać jedyną linię".

Jest zly i niedobry, bo chce zabrac jedyna linie prowadzaca na Rodla i chce wcisnac im kolejna, 4 linie na Kollataja.

> Mam rozumieć, że kłamałeś mówiąc o 3-minutowych spóźnieniach 68? Są one > znacznie większe?

Zalezy od sytuacji i od kierowcy (oraz sprawnosci autobusu).

> Wariant z Warcisława przyszedł mi do głowy w czasie tej dyskusji - > dodatkowa możliwość przesiadki na Kołłątaja z czasem dojazdu krótszym niż > 57.

Teraz powstaje pytanie - po co 57?

> > Bo nie masz! Jezdzisz w ciagu roku ok. 600-700 razy ta linia? > > A ty? Bo nie wydaje mi się, abyś jeździł tą linią 2,4-2,8 razy dziennie.

2,4 nawet realne.

> Nie przecze i nigdy nie zaprzeczałem. Ale przyznaj, ze ponieważ korzystasz > z tej linii 500 razy w roku (wychodzi 2 razy dziennie w dni powszednie :-) > to uważasz ją za niezbędnie konieczną, a że jest połączeniem dogodnym > (delikatnie mówiąc) - bronisz jej i w tej obronie również obok argumentów > racjonalnych i oczywistych (doskonale mi znanych) również argumentów > irracjonalnych i emocjonalnych. Bo do tego cała ta dyskusja prowadzi.

Niestety, ale ty jestes prowokatorem takiego a nie innego tematu. Zaczelo sie od likwidacji 68, a krazymi po Arkonsmim, prawobrzezu i innych urzedach.

> Jeśli tak określimy "protokół rozbieżności, to będziemy mogli z czystym > sumieniem zostawić tę debatę i zająć się czymś konstruktywnym, bo żaden z > nas ze swoich racji nie zrezygnuje.

I watpie zebys ktos z nas je zmienil.

> A to tylko wygodniactwo kierowców SPAK - wyprosili więcej brygad na 57 > więc stoją czasami po 3 jednocześnie.

I juz sie robi ciasno!

Później jeden odjedzie, a dwóm panom > nie chce się wychodzić z ciepłej dyspozytorni żeby podjechać. A wjazd na > peron 57bis jest wyjątkowo popaprany nawet kiedy 57 nie stoi.

To juz inna bajka, niestety tez glupia ;(

> A pozostale perony? > - 51 i 78 - wykorzystywany obecnie co 8 minut przez jedną minutę. Gdyby > zastąpić linie 78 kursami 51 "tylko do przystanku" całość trwałaby > jeszcze szybciej. > - 69 w szczycie co 8 minut przez 5 minut - koszmar zaiste, ale poza > szczytem co 24 minuty przez 5 minut > - 63 - o-ho-ho, nawet nie chce mi sie w tabelki patrzec, ale daloby rade > jeszcze cos miedzy nie wcisnac > - 57/82 - opis jak wyzej > - 57bis - nieregularnie co jakies 15 minut - dobrze mowie? Jakos nie bylo > problemu kiedy dzielil peron z 69 i nawet w bahnie udalo sie te ruchy > odwzorowac bez wiekszych problemow.

Autobusy jedno, a pasazerowie to drugie - ruch jaki jest tam generowany przez ludzi, jest troche za duzy - a teraz dolicz ze na kazde 10 min, bedzie 40 osob wiecej - koszmar!

> > Powtorze Macka - komunikacja jest dla ludzi, czy ludzie dla komunikacji? > > A ja powtorze swoje - dlaczego nie dopuszczasz do siebie myśli, że innym > mieszkańcom Kormoranow takie zmiany by odpowiadały?

Powtorze to po raz XXX i mam nadzieje ze juz ostatni - 5% zyska, reszta traci. Ja bym nie poparl takiej zmiany, skoro az taki procent pasazerow ma byc w plecy.

> > Ja wystawiam argumenty, tylko Ty wymyslasz ze tak i tak jest lepiej bo > > zaoszczedzimy ile tam wzkm. > > To ty zacząłeś temat oszczędności. A ja tylko dodam, że przecież te > oszczędności można spożytkować np. na 57 zamiast przejadać.

Wozokm i ilosciowo autobusami jest tak samo - a pasazerowie traca... Pamietaj - w tramwaje tez trzeba dolozyc.

> > Oszczedzajac minute w czasie przejazdu i z biletami 2x drozszymi. > > Jak ty byś to powiedział - a mówiłeś to nie raz, kiedy tracił ktoś inny - > życie... A takie właśnie życie mają mieszkańcy większości wielkich płyt.

Jakich wielkich plyt? Mowisz o prawobrzezu? Ten temat tez juz poruszalismy :/

> > A ja wole miec samochod. > > Drastyczna zmiana stanowiska widze... Kiedy ujrzymy pierwszą puszkę > Mareczka? ;-)

NIGDY! :D

Podsumowanie nr 2 - nie chce juz mi sie wiecej tutaj pisac (tzn. w tym watku), bo Ty swoje i ja swoje, zdania widac nie zmienimy, a gadanie w kolko o tym samym chyba do niczego nie doprowadzi. Milego weekendu, ja ruszam jutro w ankietowanie ;-)

--- Mareczek

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Zatłoczone autobusy z Polic · 16 lat temu · MQ
Zatłoczone autobusy z Polic · 16 lat temu · mmm
Re: Zatłoczone autobusy z Polic · 16 lat temu · Piotr
Re: Zatłoczone autobusy z Polic · 16 lat temu · Piotr
Re: Zatłoczone autobusy z Polic · 16 lat temu · Piotr
Re: Zatłoczone autobusy z Polic · 16 lat temu · Piotr
Re: Zatłoczone autobusy z Polic · 16 lat temu · Piotr
Re: Zatłoczone autobusy z Polic · 16 lat temu · Jacek
Re: Zatłoczone autobusy z Polic · 16 lat temu · Mareczek
Re: Zatłoczone autobusy z Polic · 16 lat temu · (użytkownik usunięty)
badania? · 16 lat temu · Phobos
Re: badania? · 16 lat temu · MQ
Re: badania? · 16 lat temu · Phobos
Zatłoczone autobusy z Polic · 16 lat temu · dudek (gość)
Re: Zatłoczone autobusy z Polic · 16 lat temu · novy (gość)
zatłoczone autobusy do polic · 16 lat temu · (użytkownik usunięty)