Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wyjazd na linię E
wysłane przez konjo 4
dyrdus napisał(a):
> Inne miasta to masz na mysli chyba tylko poznań? > Bo po warszawie jeszcze śmiga spora grupka IKARÓW,to samo w Łodzi.
Inne miasta to np. Kraków który zlikwidował M11, i Ik260, faktem jest, że pozostaje tam 280. Inne miasta to np. Gdynia która przez wprowadzenie ponad 200 niskich pojazdów eliminuje Ikary.
> Chyba że już moja wiedza w tym temacie jest nie aktualna:) > P.S. Ikarus to dobry autobus,jeździć na naszych drogach 20 lat i > jeszcze jako tako się trzymać to jest godne podziwu,czoła przed > IKARUSEM
Uważam, że wszelkie opinie o wytrzymałości Ikarów dobiegającej 20-25 są trochę naciągnięte. Mało który egzemplarz w takim wieku nie miał poprawianej kratownicy lub porządnego remontu. Kiedyś gdzieś tu na Komisie pisało, że remont w zakresie jakim robi SPAD starcza na 3 lata. W ten sposób to można przedłużać życie pojazdu. Nie mówie, że Ikarus to nie jest wytrzymały i zasłużony dla komunikacji pojazd, ale te opinie, że ze stanu fabrycznego wytrzymuje 20 lat to też są trochę nie fair. Może i są takie egzemplarze, ale ludzie co się wyczyniało w Polsce: wymiany sekcji B z innych autobusów, obcinanie przyczepy i tworzenie solówek, naprawy główne, modernizacje (każda inna), wymiany sporych części kratownicy, zamiany silników, wymiana całego wnętrza. Moim skromnym zdaniem taki pojazd po kapitalnym remoncie i wymianie znacznej części mechanizmów i połowy kratownicy to ma z oryginałem wspólny tylko numer taborowy. Zresztą czy jest to powód do dumy? Utrzymywanie 20 letnich wysokopodłogowców z głębokich lat 70... Zachód eliminuje drugą generacje w tej chwili i stada Ikarusów w Polsce świadczą tylko i wyłącznie o naszym głębokim zapóźnieniu.
--- Gonna watch the big screen in my head.
> Inne miasta to masz na mysli chyba tylko poznań? > Bo po warszawie jeszcze śmiga spora grupka IKARÓW,to samo w Łodzi.
Inne miasta to np. Kraków który zlikwidował M11, i Ik260, faktem jest, że pozostaje tam 280. Inne miasta to np. Gdynia która przez wprowadzenie ponad 200 niskich pojazdów eliminuje Ikary.
> Chyba że już moja wiedza w tym temacie jest nie aktualna:) > P.S. Ikarus to dobry autobus,jeździć na naszych drogach 20 lat i > jeszcze jako tako się trzymać to jest godne podziwu,czoła przed > IKARUSEM
Uważam, że wszelkie opinie o wytrzymałości Ikarów dobiegającej 20-25 są trochę naciągnięte. Mało który egzemplarz w takim wieku nie miał poprawianej kratownicy lub porządnego remontu. Kiedyś gdzieś tu na Komisie pisało, że remont w zakresie jakim robi SPAD starcza na 3 lata. W ten sposób to można przedłużać życie pojazdu. Nie mówie, że Ikarus to nie jest wytrzymały i zasłużony dla komunikacji pojazd, ale te opinie, że ze stanu fabrycznego wytrzymuje 20 lat to też są trochę nie fair. Może i są takie egzemplarze, ale ludzie co się wyczyniało w Polsce: wymiany sekcji B z innych autobusów, obcinanie przyczepy i tworzenie solówek, naprawy główne, modernizacje (każda inna), wymiany sporych części kratownicy, zamiany silników, wymiana całego wnętrza. Moim skromnym zdaniem taki pojazd po kapitalnym remoncie i wymianie znacznej części mechanizmów i połowy kratownicy to ma z oryginałem wspólny tylko numer taborowy. Zresztą czy jest to powód do dumy? Utrzymywanie 20 letnich wysokopodłogowców z głębokich lat 70... Zachód eliminuje drugą generacje w tej chwili i stada Ikarusów w Polsce świadczą tylko i wyłącznie o naszym głębokim zapóźnieniu.
--- Gonna watch the big screen in my head.
So never mind the darkness.