Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
W końcu przegubowe niskopodłogowce
Potwierdza się to, o czym od kilku dni plotkują szczecińscy miłośnicy - Szczecin w końcu wzbogaci się o przegubowe autobusy niskopodłogowe.
wysłane przez konjo 4
MC napisał(a):
> W ogóle cudownie będziemy mieli świetny konglomerat. ten sam > typ ale z czterech miast nie no w ogóle nie ma różnicy pomiędzy > B10MA ze Szczecina Swarzędza Bydgoszczy i Wrocławia. jak to na > reklamie POPa - To jest właśnie fajne :/
No tak... są to tak głębokie różnice, że pasażerowie i mechanicy nie poznają pojazdu. A czym się różnią polickie NG312 z pierwszej partii od tego szóstego? Przyciskami do otwierania drzwi, układem foteli? Rzeczywiście jest o co walczyć w porównaniu do niezrównanego Ik280.
> Czyli nic rewelacyjnego, ale o tym nasi miłośnicy MANów > przekonają się dopiero jak nim pojadą.
Ale Volvo 1996 w porównaniu do MANa 1996 to już rewelacja? Jakoś ucichły spekulacje na temat szyb i klimatyzacji. MANy NL202 miały być taki duszne, ciasne i mieć 3 biegowe skrzynie, zobaczymy jak będzie w B10L.
> przypuszczam że i O405GN jest wykonany lepiej niż NG272, ale > przyznaje się że tylko przypuszczam bo jeszcze Mercedesem nie > jechałem, choć się przymierzam od jakiegoś już czasu.
No to ładnie przekonujesz nas, że Mercedes jest lepszy, a tak naprawdę O405 nie jechałeś... No comment.
> Żeby tylko się okazało tak jak piszesz ze maja ZF a nie > Voith'a, bo na jakiejś niemieckiej stronie było że one Voith > Automatikgetriebe ausgerüstet würden. (zostały wyposażone w > automat Voith) i jeszcze żeby lepiej było to ten 3- biegowy
Opis w encyklopedii musi się chwilo opierać na nie w pełni potwierdzonych danych. Został przyjęty na podstawie zbliżonej serii dla Gdynii, zostanie uściślony i przeredagowany tak szybko jak to będzie możliwe. A swoją drogą ten 3-biegowy Voith plus MAN 2865 to całkiem fajny tandem. > Też coś tam było że nie 30 już a 25 bo jakas tam piątka poszła > gdzieś się kochać do jakiegoś miasta, SPAK kupił kolejne 5 to > by 20 zostawało.
No póki co wszystkie serwisy + PMTM milczą jakoby ktoś poza Szczecinem wciągnął B10L-SN12, no ale zawsze mogę się mylić.
--- This fire is burnin' and it's out of control.
> W ogóle cudownie będziemy mieli świetny konglomerat. ten sam > typ ale z czterech miast nie no w ogóle nie ma różnicy pomiędzy > B10MA ze Szczecina Swarzędza Bydgoszczy i Wrocławia. jak to na > reklamie POPa - To jest właśnie fajne :/
No tak... są to tak głębokie różnice, że pasażerowie i mechanicy nie poznają pojazdu. A czym się różnią polickie NG312 z pierwszej partii od tego szóstego? Przyciskami do otwierania drzwi, układem foteli? Rzeczywiście jest o co walczyć w porównaniu do niezrównanego Ik280.
> Czyli nic rewelacyjnego, ale o tym nasi miłośnicy MANów > przekonają się dopiero jak nim pojadą.
Ale Volvo 1996 w porównaniu do MANa 1996 to już rewelacja? Jakoś ucichły spekulacje na temat szyb i klimatyzacji. MANy NL202 miały być taki duszne, ciasne i mieć 3 biegowe skrzynie, zobaczymy jak będzie w B10L.
> przypuszczam że i O405GN jest wykonany lepiej niż NG272, ale > przyznaje się że tylko przypuszczam bo jeszcze Mercedesem nie > jechałem, choć się przymierzam od jakiegoś już czasu.
No to ładnie przekonujesz nas, że Mercedes jest lepszy, a tak naprawdę O405 nie jechałeś... No comment.
> Żeby tylko się okazało tak jak piszesz ze maja ZF a nie > Voith'a, bo na jakiejś niemieckiej stronie było że one Voith > Automatikgetriebe ausgerüstet würden. (zostały wyposażone w > automat Voith) i jeszcze żeby lepiej było to ten 3- biegowy
Opis w encyklopedii musi się chwilo opierać na nie w pełni potwierdzonych danych. Został przyjęty na podstawie zbliżonej serii dla Gdynii, zostanie uściślony i przeredagowany tak szybko jak to będzie możliwe. A swoją drogą ten 3-biegowy Voith plus MAN 2865 to całkiem fajny tandem. > Też coś tam było że nie 30 już a 25 bo jakas tam piątka poszła > gdzieś się kochać do jakiegoś miasta, SPAK kupił kolejne 5 to > by 20 zostawało.
No póki co wszystkie serwisy + PMTM milczą jakoby ktoś poza Szczecinem wciągnął B10L-SN12, no ale zawsze mogę się mylić.
--- This fire is burnin' and it's out of control.
So never mind the darkness.
Re: W końcu przegubowe niskopodłogowce
· 18 lat temu ·
butthead (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
m31 (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
m31 (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
Jasiek (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
m32 (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
m21 (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
butthead (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
butthead (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
butthead (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
butthead (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
butthead (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
m31 (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
m31 (gość)
Re: jak wyglądają
· 18 lat temu ·
vilq (gość)
Re: jak wyglądają
· 18 lat temu ·
vilq (gość)
Mój głos
· 18 lat temu ·
Miłośnik komunikacji (gość)
Re: Mój głos
· 18 lat temu ·
m31 (gość)
Re: Mój głos
· 18 lat temu ·
m31 (gość)
Re: Mój głos
· 18 lat temu ·
m31 (gość)
Re: Mój głos
· 18 lat temu ·
105ngs (gość)