Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
W końcu przegubowe niskopodłogowce
Potwierdza się to, o czym od kilku dni plotkują szczecińscy miłośnicy - Szczecin w końcu wzbogaci się o przegubowe autobusy niskopodłogowe.
wysłane przez konjo 4
MC napisał(a):
> konjo napisał(a):
> > be. Jak SPAD chce wprowadzić trochę porządku to też jest źle. Ciekawa > > teoria. Domyślam się, że najlepiej by było jakby cudem spadło na nas > > 9x B10LA by Carrus. > > Zgodnie z chęcią unifikacji taboru o której tak krzyczy Marcin to tak.
Ale przyjmij do wiadomości, że wsółpraca z Volvo się skończyła w 1998 roku. Gdyby nie koniec NL202 w BVG to prawdopodobnie mogłoby się i te nowe B10L nie pojawić. Skoro ma być taka unifikacja to dlaczego Volvo nie stanęło do żadnego przetargu? Podjęto współpracę z MANem i z Solarisem i ta jest kontynuowana. Ponieważ Solarów nikt nie sprzedaje używanych kupowane są MANy, jednak przy nówce mają dużą szanse wygrać. I to by było na tyle, jeśli chcesz wiedzieć to słyszałem od kierowców, że to właśnie załoga oprotestowała O405N bo nie chcieli kolejnego zróżnicowania taboru. Wywalczyli NG272 i ok, jest zgodność, jest nowa dostawa, są pierwsze niskie przeguby. > > Nie jechałem, ale przeciwnicy MANa pierwsi otrąbili problemy zanim > > jeszcze dotarły na plac. > > Bo wszyscy wiedzą co to za gnioty?...
Ja nie wiem... Mają wyższą awaryjność od stosownych generacyjnie Volvo? Pasażerowie są nieszczęśliwi? Spółki które odnowi tabor płaczą? Nie - to głównie mała grupka osób jest z tego powodu najbardziej niezadowolona. > > Domyślam się, że MANy są duszne. Otóż ja się jakoś nie udusiłem, > > A Tobie nigdy nie było za ciepło wewnątrz MANidła
Niestety, nawet się starałem zgrzać w NL202, ale mi nie wyszło mimo upalnego lata... jest ok i nawet z pewnych względów powiem coś kontrowersyjnego: są przypadki, że wolę berlińczyka od NL223, bo kilka rzeczy mi się podoba. > > zresztą jest to pojęcie względne, dla jednego MAN z klimatyzacją > > będzie duszny, a dla drugiego M11 będzie powiewem świeżości. > > MAN z klimatyzacjąnie będzie duszny jak będzie ona włączona i tylko o > to chodzi.
Volvo nie będzie duszne jak klimatyzacja będzie włączona. Taki sam argument. Tylko, że nowe pojazdy mają małe uchylne okienka od dawna i to żadna nowość. No chyba, że porównujemy wyższość 15 letniego Ikara z 8 letnim MANem. > > postawienia sprawy? Zakładasz z góry, że Mercedes jest lepszy, choć > > tego nie wiesz. > > Coś z góry trzeba założyć... ;)
Hmmm... > > MAN D 2865 LUH 09 EURO 2 + VOITH D851.3, encyklopedia i strona SPAKu > > się kłania. :> > > Niefajny tandem bo ma problemy na 84 z wjeżdzaniem. kopa na prostej ma > przy ruszaniu ale szkoda że to nie jest czterobioegowa skrzynia - > takimi NL202 też jeździłem i miały jeszcze lepszego kopa niż te co są.
Linia 84 nie jest jedynym wyznacznikiem... no ale jeśli już to i M11 ma problemy. Pytanie czy kierowcy chce się zrzucić bieg, bo z doświadczenia nie widzę, żeby 260 konny autobus nie mógł się wdrapać na górę... Przy takich założeniach to co mają kupować w prawdziwych górach? > > Nie, ale chyba nie pojechały dalej na zachód? Polska wciągnęła prawie > > wszystkie NL202 i NG312. To w domyśle kto mógł kupić kolejne używki? > > A pojechały gdzieś tam do niemiec. Nie chce mi sie szukać tego teraz > ale 5 sztuk coś mi się kołącze że sprzedali.
To poszukaj i sprawa będzie jasna.
--- This fire is burnin' and it's out of control.
> konjo napisał(a):
> > be. Jak SPAD chce wprowadzić trochę porządku to też jest źle. Ciekawa > > teoria. Domyślam się, że najlepiej by było jakby cudem spadło na nas > > 9x B10LA by Carrus. > > Zgodnie z chęcią unifikacji taboru o której tak krzyczy Marcin to tak.
Ale przyjmij do wiadomości, że wsółpraca z Volvo się skończyła w 1998 roku. Gdyby nie koniec NL202 w BVG to prawdopodobnie mogłoby się i te nowe B10L nie pojawić. Skoro ma być taka unifikacja to dlaczego Volvo nie stanęło do żadnego przetargu? Podjęto współpracę z MANem i z Solarisem i ta jest kontynuowana. Ponieważ Solarów nikt nie sprzedaje używanych kupowane są MANy, jednak przy nówce mają dużą szanse wygrać. I to by było na tyle, jeśli chcesz wiedzieć to słyszałem od kierowców, że to właśnie załoga oprotestowała O405N bo nie chcieli kolejnego zróżnicowania taboru. Wywalczyli NG272 i ok, jest zgodność, jest nowa dostawa, są pierwsze niskie przeguby. > > Nie jechałem, ale przeciwnicy MANa pierwsi otrąbili problemy zanim > > jeszcze dotarły na plac. > > Bo wszyscy wiedzą co to za gnioty?...
Ja nie wiem... Mają wyższą awaryjność od stosownych generacyjnie Volvo? Pasażerowie są nieszczęśliwi? Spółki które odnowi tabor płaczą? Nie - to głównie mała grupka osób jest z tego powodu najbardziej niezadowolona. > > Domyślam się, że MANy są duszne. Otóż ja się jakoś nie udusiłem, > > A Tobie nigdy nie było za ciepło wewnątrz MANidła
Niestety, nawet się starałem zgrzać w NL202, ale mi nie wyszło mimo upalnego lata... jest ok i nawet z pewnych względów powiem coś kontrowersyjnego: są przypadki, że wolę berlińczyka od NL223, bo kilka rzeczy mi się podoba. > > zresztą jest to pojęcie względne, dla jednego MAN z klimatyzacją > > będzie duszny, a dla drugiego M11 będzie powiewem świeżości. > > MAN z klimatyzacjąnie będzie duszny jak będzie ona włączona i tylko o > to chodzi.
Volvo nie będzie duszne jak klimatyzacja będzie włączona. Taki sam argument. Tylko, że nowe pojazdy mają małe uchylne okienka od dawna i to żadna nowość. No chyba, że porównujemy wyższość 15 letniego Ikara z 8 letnim MANem. > > postawienia sprawy? Zakładasz z góry, że Mercedes jest lepszy, choć > > tego nie wiesz. > > Coś z góry trzeba założyć... ;)
Hmmm... > > MAN D 2865 LUH 09 EURO 2 + VOITH D851.3, encyklopedia i strona SPAKu > > się kłania. :> > > Niefajny tandem bo ma problemy na 84 z wjeżdzaniem. kopa na prostej ma > przy ruszaniu ale szkoda że to nie jest czterobioegowa skrzynia - > takimi NL202 też jeździłem i miały jeszcze lepszego kopa niż te co są.
Linia 84 nie jest jedynym wyznacznikiem... no ale jeśli już to i M11 ma problemy. Pytanie czy kierowcy chce się zrzucić bieg, bo z doświadczenia nie widzę, żeby 260 konny autobus nie mógł się wdrapać na górę... Przy takich założeniach to co mają kupować w prawdziwych górach? > > Nie, ale chyba nie pojechały dalej na zachód? Polska wciągnęła prawie > > wszystkie NL202 i NG312. To w domyśle kto mógł kupić kolejne używki? > > A pojechały gdzieś tam do niemiec. Nie chce mi sie szukać tego teraz > ale 5 sztuk coś mi się kołącze że sprzedali.
To poszukaj i sprawa będzie jasna.
--- This fire is burnin' and it's out of control.
So never mind the darkness.
Re: W końcu przegubowe niskopodłogowce
· 18 lat temu ·
butthead (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
m31 (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
m31 (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
Jasiek (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
m32 (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
m21 (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
butthead (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
butthead (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
butthead (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
butthead (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
butthead (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
m31 (gość)
Re: Bardzo sympatyczne info
· 18 lat temu ·
m31 (gość)
Re: jak wyglądają
· 18 lat temu ·
vilq (gość)
Re: jak wyglądają
· 18 lat temu ·
vilq (gość)
Mój głos
· 18 lat temu ·
Miłośnik komunikacji (gość)
Re: Mój głos
· 18 lat temu ·
m31 (gość)
Re: Mój głos
· 18 lat temu ·
m31 (gość)
Re: Mój głos
· 18 lat temu ·
m31 (gość)
Re: Mój głos
· 18 lat temu ·
105ngs (gość)