Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Lutowa porcja zmian
Pasażerowie korzystający z linii 4, 53, 60, 66, 71, 73, 77, 77 Bis, 79, B, D, G i 534, powinni przygotować się do zmian w ich kursowaniu, które zostaną wprowadzone 1 lutego.
wysłane przez Robert 5
"autobusy linii 73 wjadą na północną jezdnię wspomagającą ul. Struga na skrzyżowaniu z ul. Pomorską i będą nią kursować aż do zjazdu w główną ul. Struga, przy wiadukcie. Po drodze będą się zatrzymywać na przystankach "Wieżowiec II nż" [...]"
"autobusy linii 79 i G będą kursować główną nitką ul. Struga do przejazdu na jezdnię wspomagającą zlokalizowanego przy stacji serwisowej "Opel" i dalej jezdnią wspomagającą [...]"
Hmm, widzimy tu dość osobliwe rozwiązanie. Otóż dwie linie autobusowe (73 i 79), jadące dotąd razem od Płoni do Zdrojów, zostały teraz na stosunkowo krótkim odcinku rozdzielone, i mają obsługiwać dwa różne przystanki znajdujące się mniej więcej na tej samej wysokości i opatrzone prawie takimi samymi nazwami. Zastanawiam się nad przyczyną takiego rozwiązania i jedyny powód, jaki mi się nasuwa, to odległość pomiędzy dotychczasowym przystankiem "Wieżowiec nż" w kierunku centrum, a nowym przystankiem "Wieżowiec II nż", spotęgowana brakiem dojścia pomiędzy nimi. W tym rejonie północna wspomagająca zlokalizowana jest w sporej odległości od Struga (za "laskiem"), więc dzięki obu czynnym przystankom uzyskano lepszą obsługę terenu. Ciekawe, jak to rozwiązanie się sprawdzi i ile przetrwa.
PS. Pozostaje zagadka, dlaczego na wspomagającą wyrzucono tu 73, a nie na odwrót. :->
"autobusy linii 79 i G będą kursować główną nitką ul. Struga do przejazdu na jezdnię wspomagającą zlokalizowanego przy stacji serwisowej "Opel" i dalej jezdnią wspomagającą [...]"
Hmm, widzimy tu dość osobliwe rozwiązanie. Otóż dwie linie autobusowe (73 i 79), jadące dotąd razem od Płoni do Zdrojów, zostały teraz na stosunkowo krótkim odcinku rozdzielone, i mają obsługiwać dwa różne przystanki znajdujące się mniej więcej na tej samej wysokości i opatrzone prawie takimi samymi nazwami. Zastanawiam się nad przyczyną takiego rozwiązania i jedyny powód, jaki mi się nasuwa, to odległość pomiędzy dotychczasowym przystankiem "Wieżowiec nż" w kierunku centrum, a nowym przystankiem "Wieżowiec II nż", spotęgowana brakiem dojścia pomiędzy nimi. W tym rejonie północna wspomagająca zlokalizowana jest w sporej odległości od Struga (za "laskiem"), więc dzięki obu czynnym przystankom uzyskano lepszą obsługę terenu. Ciekawe, jak to rozwiązanie się sprawdzi i ile przetrwa.
PS. Pozostaje zagadka, dlaczego na wspomagającą wyrzucono tu 73, a nie na odwrót. :->