Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wojna nerwów?
Po trzech nieudanych próbach są kolejne przetargi na obsługę miejskich linii autobusowych. Prezes Szczecińsko-Polickiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego już zapowiada protest.
wysłane przez MQ ?
lhb178 napisał(a):
> Mieszasz dwa pojęcia, sądząc po tym, że wymieniłeś linię F, która > prędkość eksploatacyjną (wkm/wh) ma bardzo dobrą.
Przyznaję, że nie chciało mi się tego sprawdzać. Swoje stwierdzenie oparłem na tym, że eFka miewa często wyjątkowo długaśne postoje na pętlach.
> A moim zdaniem mieszanie linii o różnym realnym koszcie wkm jest > niekorzystne, ponieważ zaoferowana stawka będzie wypadkową z kilku > linii. A potem chcesz zwiększyć pracę przewozową na linii > "najlepszej", a musisz zapłacić więcej, niż faktycznie wzrost > pracy kosztuje.
No tak, ale coś za coś. Masz pewność, że wszystkie linie będą obsłużone. A tak - jaki jest wariant awaryjny, jeśli nie znajdą się chętni na którąś linię?
--- Bykom stop! http://www.bykom-stop.avx.pl/
> Mieszasz dwa pojęcia, sądząc po tym, że wymieniłeś linię F, która > prędkość eksploatacyjną (wkm/wh) ma bardzo dobrą.
Przyznaję, że nie chciało mi się tego sprawdzać. Swoje stwierdzenie oparłem na tym, że eFka miewa często wyjątkowo długaśne postoje na pętlach.
> A moim zdaniem mieszanie linii o różnym realnym koszcie wkm jest > niekorzystne, ponieważ zaoferowana stawka będzie wypadkową z kilku > linii. A potem chcesz zwiększyć pracę przewozową na linii > "najlepszej", a musisz zapłacić więcej, niż faktycznie wzrost > pracy kosztuje.
No tak, ale coś za coś. Masz pewność, że wszystkie linie będą obsłużone. A tak - jaki jest wariant awaryjny, jeśli nie znajdą się chętni na którąś linię?
--- Bykom stop! http://www.bykom-stop.avx.pl/
Re: Polityka Szczecina
· 18 lat temu ·
105ngs (gość)
Re: Konkurencja
· 18 lat temu ·
mavag (gość)
Re: Konkurencja
· 18 lat temu ·
torwid (gość)