Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
W oczekiwaniu wyjazdu na linie - próba nowego...
wysłane przez MAN756 23
Grzesq napisał(a):
> I całe szczęście, bo ja jestem święcie przekonany, że na 56 i 73 > wystarczyłyby właśnie piętnastki, a co do przejścia pomiędzy drzwiami to w > tych polickich jakoś tego nie widać, żeby ludzie narzekali ;).
Z tymi przejściami dla pasażerów to nie jest duży problem chodzi o samą zwrotność tego typu autobusu.Już kiedyś pisałem na forum,że bodajże w 1998 r zajezdnia Klonowica testowała 15m Neoplana. Po dwóch dniach testów autobus zaliczył co najmniej ze dwie stłuczki.Autobusy 15m kompletnie się nie sprawdzają w naszych warunkach no chyba że jest to trasa taka jak 101, F gdzie w ogóle nie ma ciasnych zakrętów.A na 73 jest parę ciasnych zakrętów gdzie deskorolka mogłaby mieć spore problemy, natomiast przegub się "łamie" i lepiej w chodzi w zakręty.
> I całe szczęście, bo ja jestem święcie przekonany, że na 56 i 73 > wystarczyłyby właśnie piętnastki, a co do przejścia pomiędzy drzwiami to w > tych polickich jakoś tego nie widać, żeby ludzie narzekali ;).
Z tymi przejściami dla pasażerów to nie jest duży problem chodzi o samą zwrotność tego typu autobusu.Już kiedyś pisałem na forum,że bodajże w 1998 r zajezdnia Klonowica testowała 15m Neoplana. Po dwóch dniach testów autobus zaliczył co najmniej ze dwie stłuczki.Autobusy 15m kompletnie się nie sprawdzają w naszych warunkach no chyba że jest to trasa taka jak 101, F gdzie w ogóle nie ma ciasnych zakrętów.A na 73 jest parę ciasnych zakrętów gdzie deskorolka mogłaby mieć spore problemy, natomiast przegub się "łamie" i lepiej w chodzi w zakręty.