Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje też z Berlina
Pojawiają się kolejne elementy układanki pt. "używany tabor z Zachodu". Plotki o zakupie od BVG Berlin używanych tramwajów krążą wśród miłośników od pewnego czasu. Dziś możemy powiedzieć na ten temat nieco więcej.
wysłane przez
MQ
?
Mareczek napisał(a):
> Skoro wszyscy maja takie podejscie, a nie patrza na to ze strony > technicznej tylko ogolnej to co sie dziwisz?
A to nie przypadkiem nie z owej "strony technicznej" wynika, że ich stan jest fatalny?
> Nie, ale mozna zapobiec aby te jaja nie jezdzily i je wymieniac.
Mhmmm. Już sobie wyobrażam te masowe zjazdy z linii, bo motorniczy zahamował na śliskiej szynie i się zrobiło jajo.
> Z checia, a to ze potem Niemierzyn pokazal na co ich stac to juz inna > bajka.
Bardzo Cię proszę, nie wmawiaj mi i innym, że przez cztery lata z wagonów w idealnym stanie technicznym zrobiły się nagle złomy. Traktowanie ich na Niemierzynie na pewno jest jednym z czynników, który skrócił ich żywotność, ale zdaje się Ty ciągle zapominasz, że 102Na nie należy do jakichś niesamowicie trwałych konstrukcji. Najlepszy dowód jest taki, że Szczecin jako jedno z niewielu miast jeszcze je eksploatuje.
> Ktore sa w gorszym stanie niz niektore 102jki. Po drugie nie wiem czy > zauwazyles, ale 102jki sa cenne - zabieraja 50% osob wiecej niz solo > 105tka a maja placone jak za solowke. I co lepiej zrobic? 102jke czy > 105tke? Ekonomia sie klania.
Nie, nie podałeś prawidłowej odpowiedzi. Brzmi ona: lepiej wymienić przeguby na przeguby. Na pewno nie można nazwać podejściem ekonomicznym remontu kapitalnego wagonu, który za kilka lat pójdzie na złom. Raczej niegospodarnością. Nie zapominaj, że co byś tej stodwójce nie zrobił, ona w dalszym ciągu będzie miała 35 lat.
> Skoro wszyscy maja takie podejscie, a nie patrza na to ze strony > technicznej tylko ogolnej to co sie dziwisz?
A to nie przypadkiem nie z owej "strony technicznej" wynika, że ich stan jest fatalny?
> Nie, ale mozna zapobiec aby te jaja nie jezdzily i je wymieniac.
Mhmmm. Już sobie wyobrażam te masowe zjazdy z linii, bo motorniczy zahamował na śliskiej szynie i się zrobiło jajo.
> Z checia, a to ze potem Niemierzyn pokazal na co ich stac to juz inna > bajka.
Bardzo Cię proszę, nie wmawiaj mi i innym, że przez cztery lata z wagonów w idealnym stanie technicznym zrobiły się nagle złomy. Traktowanie ich na Niemierzynie na pewno jest jednym z czynników, który skrócił ich żywotność, ale zdaje się Ty ciągle zapominasz, że 102Na nie należy do jakichś niesamowicie trwałych konstrukcji. Najlepszy dowód jest taki, że Szczecin jako jedno z niewielu miast jeszcze je eksploatuje.
> Ktore sa w gorszym stanie niz niektore 102jki. Po drugie nie wiem czy > zauwazyles, ale 102jki sa cenne - zabieraja 50% osob wiecej niz solo > 105tka a maja placone jak za solowke. I co lepiej zrobic? 102jke czy > 105tke? Ekonomia sie klania.
Nie, nie podałeś prawidłowej odpowiedzi. Brzmi ona: lepiej wymienić przeguby na przeguby. Na pewno nie można nazwać podejściem ekonomicznym remontu kapitalnego wagonu, który za kilka lat pójdzie na złom. Raczej niegospodarnością. Nie zapominaj, że co byś tej stodwójce nie zrobił, ona w dalszym ciągu będzie miała 35 lat.
Re: Tramwaje też z Berlina
· 19 lat temu ·
Wiesław (gość)
Re: Tramwaje też z Berlina
· 19 lat temu ·
gość (gość)
Cena
· 19 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Fruwające plotki (OT)
· 19 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Fruwające plotki (OT)
· 19 lat temu ·
torwid (gość)
Wygody w tramwaju
· 19 lat temu ·
nomek (gość)
wygody
· 19 lat temu ·
nomek (gość)
Re: wygody
· 19 lat temu ·
qetu (gość)
Tatry z Berlina
· 19 lat temu ·
Andrzej (gość)
Tramwaje też z Berlina
· 19 lat temu ·
peter (gość)
Nie lepiej nowe tramwaje?
· 19 lat temu ·
nomek (gość)