Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje też z Berlina
Pojawiają się kolejne elementy układanki pt. "używany tabor z Zachodu". Plotki o zakupie od BVG Berlin używanych tramwajów krążą wśród miłośników od pewnego czasu. Dziś możemy powiedzieć na ten temat nieco więcej.
wysłane przez MQ ?
Mareczek napisał(a):
> Gdyby byl fatalny, to te wagony nie maja prawa jezdzic. A jezdza!
Polickie Ikarusy i Jelcze też jeżdżą. I powiedz mi, że ich stan nie jest fatalny.
> Jajo tak szybko nie powstaje.
Nieee, no skąd.
> Trzeba po prostu odpowiednio wczesnie > wymienic obrecz, a nie jezdzic, az posypie sie caly wozow i stanie pol > miasta bo sie 102jka rozkraczyla.
Tak to może było za Niemierzyna.
> Czy ja pisze, ze byly w stanie idealnym? Pisze, ze byly najlepszymi wozami > (jako ogol) w Polsce z tej serii.
Nie miałem przyjemności (wątpliwej) korzystania ze stodwójek w innych miastach, więc nie będę się z Tobą spierał.
> We Wroclawiu jezdzi tego ponad 60 sztuk. W GOPie tez sobie radza, a u nas > nie da sie?
A np. w takim Krakowie już nie jeżdżą. Gorsze były, czy co?
> Tia, a rozsypujace sie 105tki beda dalej smigac po miescie i je dobijac :/ > Szkoda, ze nikt nie widzi takiego podejscia aby skasowac 20 najgorszych > wozow, a nie wszystkie 20 102jek.
Ależ oczywiście, że zostanie skasowane 20 najgorszych wozów. Zupełnym przypadkiem będą to same stodwójki :>
> Mozliwe, ze duza czesc 102jek poszlaby > do piachu, ale pewnie znalazlo by sie pare wagonow, ktore moglyby > spokojnie jeszcze te pare latek pojezdzic.
Otóż te wagony, które się jeszcze do czegokolwiek będą nadawać, pójdą na eksponaty muzealne. MZK z wielką ochotą się ich pozbędzie.
> Skoro robimy kapitalne, tzn. ze wagon jeszcze troche pojezdzi.
O, dobrze zauważyłeś. W końcu.
> Skad wiesz > co bedzie za kilka lat? Wrozka raczej nie jestes.
Raczej nie. Ale za to potrafię słuchać, co się do mnie mówi. Jeśli pracownik MZK z wieloletnim stażem twierdzi, że wagon do niczego się nie nadaje i swoje już przejeździł, i zupełnym przypadkiem ów pracownik jest kierownikiem zajezdni, na której te wagony stacjonują, to jednak bardziej wiarygodne wydają mi się jego słowa, niż Twoje.
> Tak samo jak reszta naszego taboru.
Jaka reszta? Helmuty, które są następne w kolejce do palnika?
> Nie zapomnij ze mialy one remont > generalny 10 lat temu i stan pudla nadal jest bardzo dobry, wiec w > przypadku kolejnego remontu odpala wymiana pudla (ewentualnie drobne > poprawki w "czulych" miejscach).
Wybacz, ja jednak wolę posiadać 20 wagonów 20-letnich, ale na poziomie technicznym zbliżonym do bulwy niż 20 35-letnich gratów na poziomie technicznym eNki.
> Gdyby byl fatalny, to te wagony nie maja prawa jezdzic. A jezdza!
Polickie Ikarusy i Jelcze też jeżdżą. I powiedz mi, że ich stan nie jest fatalny.
> Jajo tak szybko nie powstaje.
Nieee, no skąd.
> Trzeba po prostu odpowiednio wczesnie > wymienic obrecz, a nie jezdzic, az posypie sie caly wozow i stanie pol > miasta bo sie 102jka rozkraczyla.
Tak to może było za Niemierzyna.
> Czy ja pisze, ze byly w stanie idealnym? Pisze, ze byly najlepszymi wozami > (jako ogol) w Polsce z tej serii.
Nie miałem przyjemności (wątpliwej) korzystania ze stodwójek w innych miastach, więc nie będę się z Tobą spierał.
> We Wroclawiu jezdzi tego ponad 60 sztuk. W GOPie tez sobie radza, a u nas > nie da sie?
A np. w takim Krakowie już nie jeżdżą. Gorsze były, czy co?
> Tia, a rozsypujace sie 105tki beda dalej smigac po miescie i je dobijac :/ > Szkoda, ze nikt nie widzi takiego podejscia aby skasowac 20 najgorszych > wozow, a nie wszystkie 20 102jek.
Ależ oczywiście, że zostanie skasowane 20 najgorszych wozów. Zupełnym przypadkiem będą to same stodwójki :>
> Mozliwe, ze duza czesc 102jek poszlaby > do piachu, ale pewnie znalazlo by sie pare wagonow, ktore moglyby > spokojnie jeszcze te pare latek pojezdzic.
Otóż te wagony, które się jeszcze do czegokolwiek będą nadawać, pójdą na eksponaty muzealne. MZK z wielką ochotą się ich pozbędzie.
> Skoro robimy kapitalne, tzn. ze wagon jeszcze troche pojezdzi.
O, dobrze zauważyłeś. W końcu.
> Skad wiesz > co bedzie za kilka lat? Wrozka raczej nie jestes.
Raczej nie. Ale za to potrafię słuchać, co się do mnie mówi. Jeśli pracownik MZK z wieloletnim stażem twierdzi, że wagon do niczego się nie nadaje i swoje już przejeździł, i zupełnym przypadkiem ów pracownik jest kierownikiem zajezdni, na której te wagony stacjonują, to jednak bardziej wiarygodne wydają mi się jego słowa, niż Twoje.
> Tak samo jak reszta naszego taboru.
Jaka reszta? Helmuty, które są następne w kolejce do palnika?
> Nie zapomnij ze mialy one remont > generalny 10 lat temu i stan pudla nadal jest bardzo dobry, wiec w > przypadku kolejnego remontu odpala wymiana pudla (ewentualnie drobne > poprawki w "czulych" miejscach).
Wybacz, ja jednak wolę posiadać 20 wagonów 20-letnich, ale na poziomie technicznym zbliżonym do bulwy niż 20 35-letnich gratów na poziomie technicznym eNki.
Re: Tramwaje też z Berlina
· 18 lat temu ·
Wiesław (gość)
Re: Tramwaje też z Berlina
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Cena
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Fruwające plotki (OT)
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Fruwające plotki (OT)
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Wygody w tramwaju
· 18 lat temu ·
nomek (gość)
wygody
· 18 lat temu ·
nomek (gość)
Re: wygody
· 18 lat temu ·
qetu (gość)
Tatry z Berlina
· 18 lat temu ·
Andrzej (gość)
Tramwaje też z Berlina
· 18 lat temu ·
peter (gość)
Nie lepiej nowe tramwaje?
· 18 lat temu ·
nomek (gość)