Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje też z Berlina
Pojawiają się kolejne elementy układanki pt. "używany tabor z Zachodu". Plotki o zakupie od BVG Berlin używanych tramwajów krążą wśród miłośników od pewnego czasu. Dziś możemy powiedzieć na ten temat nieco więcej.
wysłane przez Mareczek 5
mkubien napisał(a):
> > Duzo zalezy od wrazliwosci motorniczych. Jeden zjedzie, bo mu grzejnik w > > kabinie nie dziala, a inny bedzie jezdzil pomimo popalonych polowy > stykow. > > No, a pamiętasz, co się działo zaraz po tym, jak został zamknięty > Niemierzyn? Jak się motorniczym z Pogodna w głowie nie mieściło to, że > można jeździć tym czymś, co przyszło z Niemierzyna?
Nie porownujmy sytuacji jednostkowej do ogolu.
> > Nie odmawiam i mam szacunek do tej osoby i posiadania przez jej wiedzy. > > Jednakze niektore rzeczy widac glowym okiem i wiekszosc z nas moze > > powiedziec, ze jednak daloby sie zrobic. > > A zastanowiłeś się może, jako przyszły ekonomista, jakie są tego koszty? > Czy aby przypadkiem kompleksowy remont przeguba nie będzie kosztował mniej > więcej tyle, ile sprowadzenie używanego wagonu z Niemiec?
Koszt remontu i sprowadzenia to jedno. A czy Twoim zdaniem nie powinnismy miec wiecej przegubow? Czy nie lepiej zostawic czesc 102jek i sprowadzic Tatry z Niemiec? Tak jakby nie patrzec taniej jest gdy jezdzi przegub niz sklad 105tek, a w obu ludzie sie mieszcza.
Teraz policz - jedna brygada na 1 zamiast skladu dajesz 102jke. Robimy w ciagu calego dnia ok. 13 kolek po 19 km kazde. Koszt wozokm w tramwajach ile wynosi? 6 zl? Wezmy te 6 zl i teraz mozna wyliczyc - koszt przeguba w ciagu dnia to ok. 1500 zl. Za sklad masz 3000 zl. Do skladu 105tek wchodzi ok. 200 osob (nie patrze na normy, bo jak mi powiedzial Pawel, sa zlekka zawyzone), do 102jki ok 150 osob. Co sie bardziej oplaca? Koszty remontu zwroca Ci sie pewnie w ciagu roku.
--- Mareczek
> > Duzo zalezy od wrazliwosci motorniczych. Jeden zjedzie, bo mu grzejnik w > > kabinie nie dziala, a inny bedzie jezdzil pomimo popalonych polowy > stykow. > > No, a pamiętasz, co się działo zaraz po tym, jak został zamknięty > Niemierzyn? Jak się motorniczym z Pogodna w głowie nie mieściło to, że > można jeździć tym czymś, co przyszło z Niemierzyna?
Nie porownujmy sytuacji jednostkowej do ogolu.
> > Nie odmawiam i mam szacunek do tej osoby i posiadania przez jej wiedzy. > > Jednakze niektore rzeczy widac glowym okiem i wiekszosc z nas moze > > powiedziec, ze jednak daloby sie zrobic. > > A zastanowiłeś się może, jako przyszły ekonomista, jakie są tego koszty? > Czy aby przypadkiem kompleksowy remont przeguba nie będzie kosztował mniej > więcej tyle, ile sprowadzenie używanego wagonu z Niemiec?
Koszt remontu i sprowadzenia to jedno. A czy Twoim zdaniem nie powinnismy miec wiecej przegubow? Czy nie lepiej zostawic czesc 102jek i sprowadzic Tatry z Niemiec? Tak jakby nie patrzec taniej jest gdy jezdzi przegub niz sklad 105tek, a w obu ludzie sie mieszcza.
Teraz policz - jedna brygada na 1 zamiast skladu dajesz 102jke. Robimy w ciagu calego dnia ok. 13 kolek po 19 km kazde. Koszt wozokm w tramwajach ile wynosi? 6 zl? Wezmy te 6 zl i teraz mozna wyliczyc - koszt przeguba w ciagu dnia to ok. 1500 zl. Za sklad masz 3000 zl. Do skladu 105tek wchodzi ok. 200 osob (nie patrze na normy, bo jak mi powiedzial Pawel, sa zlekka zawyzone), do 102jki ok 150 osob. Co sie bardziej oplaca? Koszty remontu zwroca Ci sie pewnie w ciagu roku.
--- Mareczek
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Re: Tramwaje też z Berlina
· 18 lat temu ·
Wiesław (gość)
Re: Tramwaje też z Berlina
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Cena
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Fruwające plotki (OT)
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Fruwające plotki (OT)
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Wygody w tramwaju
· 18 lat temu ·
nomek (gość)
wygody
· 18 lat temu ·
nomek (gość)
Re: wygody
· 18 lat temu ·
qetu (gość)
Tatry z Berlina
· 18 lat temu ·
Andrzej (gość)
Tramwaje też z Berlina
· 18 lat temu ·
peter (gość)
Nie lepiej nowe tramwaje?
· 18 lat temu ·
nomek (gość)