Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje też z Berlina
Pojawiają się kolejne elementy układanki pt. "używany tabor z Zachodu". Plotki o zakupie od BVG Berlin używanych tramwajów krążą wśród miłośników od pewnego czasu. Dziś możemy powiedzieć na ten temat nieco więcej.
wysłane przez MQ ?
Wiesław napisał(a):
> Maciej niestety > stoczył się do populistycznych haseł.
LOL. Może założę partię nieprzyjaciół stodwójek. Ciekawe, czego się jeszcze o sobie dowiem. Mnie jest naprawdę obojętne, czy ten złom będzie jeździł, czy też nie. I tak raczej z tego nie korzystam i specjalnie mnie to nie martwi.
> Kierownik Pogodna w owym czasie bardzo niechętnie rozstawał się ze > 102-jkami. Powód (na owe czasy) dla niego był jasny - to dobry wagon, > prosty w obsłudze i utrzymaniu. Cóż zatem się zmieniło w ciągu tych 11 > lat? Ano to, że jeżeli komuś się oddaje sobre wozy, dostaje natomiast w > zamian trupy, to nie dziwię się mu, że woli inwestować w swoje 105-tki niż > wzmurszałe przeguby.
No to więc o co chodzi? Bo nie rozumiem, co chciałeś w tym miejscu wykazać.
> Zwłaszcza, że im szybciej je wytnie, tym szybciej > będzie "marudził", że ma za mało sprawnych wozów i tym samym otrzyma > większą szansę na otrzymanie w całości Tatr.
Akurat marudzić to on nie musi. Tym bardziej, że kolejność jest jakby inna. Najpierw kupujemy Tatry, potem pozbywamy się stodwójek. Nie na odwrót. I założenie chyba od początku było takie, że skoro zastępujemy stodwójki, to wszystkie idą na Pogodno.
> A to że przyjdą - prędzej czy > później na pewno - zwłaszcza, że potwierdziło mi to BVG (nieoficjalnie, > choć o tym miesięcznym teście nic nie wiedzą).
Nikt nie powiedział, że rozmowy z BVG zostały zakończone.
> Od razu jednak zaznaczam, żeby nie podążać tym tropem za daleko (tzn. > skoro eNka była jeszcze prostsza w obsłudze, czemu je wycieli). Świat się > zmienia, wagony też.
Braaawo.
> Uważam jednak, zgadzając się z Markiem, że może lepiej byłoby zamiast > kupować niskiepodłogi, wyremontować trochę torów oraz sieci trakcyjnej (bo > zdaje się, o tym nikt nie mówi, w jak opłakanym jest stanie - a po co nam > wagony z możliwością odzysku prądu do sieci, skoro ona nie moż ego > przyjąć?). Nie stać Szczecina na niską podłogę - jeszcze nie.
Skąd tu się nagle niskopodłogowce wzięły?
> Maciej niestety > stoczył się do populistycznych haseł.
LOL. Może założę partię nieprzyjaciół stodwójek. Ciekawe, czego się jeszcze o sobie dowiem. Mnie jest naprawdę obojętne, czy ten złom będzie jeździł, czy też nie. I tak raczej z tego nie korzystam i specjalnie mnie to nie martwi.
> Kierownik Pogodna w owym czasie bardzo niechętnie rozstawał się ze > 102-jkami. Powód (na owe czasy) dla niego był jasny - to dobry wagon, > prosty w obsłudze i utrzymaniu. Cóż zatem się zmieniło w ciągu tych 11 > lat? Ano to, że jeżeli komuś się oddaje sobre wozy, dostaje natomiast w > zamian trupy, to nie dziwię się mu, że woli inwestować w swoje 105-tki niż > wzmurszałe przeguby.
No to więc o co chodzi? Bo nie rozumiem, co chciałeś w tym miejscu wykazać.
> Zwłaszcza, że im szybciej je wytnie, tym szybciej > będzie "marudził", że ma za mało sprawnych wozów i tym samym otrzyma > większą szansę na otrzymanie w całości Tatr.
Akurat marudzić to on nie musi. Tym bardziej, że kolejność jest jakby inna. Najpierw kupujemy Tatry, potem pozbywamy się stodwójek. Nie na odwrót. I założenie chyba od początku było takie, że skoro zastępujemy stodwójki, to wszystkie idą na Pogodno.
> A to że przyjdą - prędzej czy > później na pewno - zwłaszcza, że potwierdziło mi to BVG (nieoficjalnie, > choć o tym miesięcznym teście nic nie wiedzą).
Nikt nie powiedział, że rozmowy z BVG zostały zakończone.
> Od razu jednak zaznaczam, żeby nie podążać tym tropem za daleko (tzn. > skoro eNka była jeszcze prostsza w obsłudze, czemu je wycieli). Świat się > zmienia, wagony też.
Braaawo.
> Uważam jednak, zgadzając się z Markiem, że może lepiej byłoby zamiast > kupować niskiepodłogi, wyremontować trochę torów oraz sieci trakcyjnej (bo > zdaje się, o tym nikt nie mówi, w jak opłakanym jest stanie - a po co nam > wagony z możliwością odzysku prądu do sieci, skoro ona nie moż ego > przyjąć?). Nie stać Szczecina na niską podłogę - jeszcze nie.
Skąd tu się nagle niskopodłogowce wzięły?
Re: Tramwaje też z Berlina
· 18 lat temu ·
Wiesław (gość)
Re: Tramwaje też z Berlina
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Cena
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Fruwające plotki (OT)
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Fruwające plotki (OT)
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Wygody w tramwaju
· 18 lat temu ·
nomek (gość)
wygody
· 18 lat temu ·
nomek (gość)
Re: wygody
· 18 lat temu ·
qetu (gość)
Tatry z Berlina
· 18 lat temu ·
Andrzej (gość)
Tramwaje też z Berlina
· 18 lat temu ·
peter (gość)
Nie lepiej nowe tramwaje?
· 18 lat temu ·
nomek (gość)