Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
NG272 zaliczony, czyli wpisujemy swoje wrażenia
wysłane przez MC (gość)
konjo napisał(a):
Tematem mnie sprowokowałeś...
> Po dłuższym polowaniu udało mi się w końcu dopaść NG272 2202 > na linii D.
Ja polowałem trochę krócej i z jeżdzących to narazie 2203 mi braknie.
> 1. Silnik - powiem szczerze, że myślałem, że wypadnie gorzej
Żle nie jest dobrze wcale. Ten czołg jest jakby na ten zespół za ciężki... takie mam wrażenie.
> - po pierwsze seria D0826 nieodparcie kojarzy mi się z > solówkami, a po drugie 270 KM dla przegubu kontra 260 dla > solowego NL202/262 nie nastrajało optymistycznie.
Noi specjalnie rewelacyjne to nie jest ale skrzyneczka ZF częsciowo nadrabia (jakby był Voith to sam wiesz ze byłby płacz i zgrzytanie zębów ;) )
> Jak się > okazało po bliższym kontakcie z "nowym" MANem jazda okazała > się dość dynamiczna. Autobus rusza i wchodzi na kolejne biegi > całkiem przyjemnie.
O ustawienie skrzyń mi się podoba.
> Pewnie zaraz odezwą się głosy, że do > dynamiki Volvo z ZF-em i prędkości tych z Voithem mu daleko, > ale co tam nie jest źle. Z danych technicznych które
Jakbyś zgadł :D
> otrzymałem wynika, że prędkość max. tego pojazdu to 78 km/h.
Przy 75 silnik drze się w niebogłosy wołając "litości"
> 2. Natężenie hałasu - cóż jako pasażer który traktuje jazdę > troszkę inaczej, wlazłem oczywiście do tyłu. Muszę > powiedzieć, że nie jest źle, chociaż wolałbym silnik D2865
Nie jest - jak na MANa nie jest - w porónaniu z 312 to lepiej zdecydowanie i zdecydowanie lepiej z wstrętnymi drgawkami, ktore mnie w NG312 doprowadzają do furii. Nie znaczy że tu drgawek nie ma oo nie dzisiaj po wyjsciu z 2254 po trasie Bukowe Wyszyńskiego i siedzeniu na silniku cały jeszcze byłem rozedrgany :/
> 3. Pewna nieprzyjemna cecha: nie wiem czy to dotyczy tylko [ciach]
W 2254 nic takiego nie ma w członie A ww też nic nie pamiętam
> do wspomagającego D którym jechałem. Problemów większych nie > było i wieszczona katastrofa nie nastąpiła.
Ja miałem mozliwość jazdy 4 i 3 drzwiowym i jakoś tak pech trafil ze jak jechalem 3 drzwiowym było malo luda :/ a takie zapełnienei jak dzisiaj było a 3 drzwi to za mało i za ciasno w srodku.
> 5. Skrzynia biegów - nie wiem jak w danym egzemplarzu,
ZF 5 biegów :P
> może kryć niespodzianki. Podobno jest Voith D 854.2 4 biegi - > (nie wiem czy to do końca prawda, ale mają być też w którychś > 5 biegowe).
Jak dotąd spotkałem się z piątkami by ZF
> Dynamika niezła, na linie zwykłe będą idealne,
Przeciętna.
> obstawiam, że na pośpiechy kierowcy będą woleli Volvo.
No na pospieszne to one niezbyt ruchawe.
> Przydało by się jeszcze jedno przełożenie, bo przy
szóstek wtedy nie chcieli pakować :(
> maksymalnej prędkości pojazd sprawia wrażenie lekko > żyłowanego, no ale darowanemu koniowi...
już pisałem :) - tak samo mysle ale w NG 312 też tak jest - przy 60km/h już sie kolorowo robi
> 6. Zawieszenie i przegub - technikiem nie jestem,
Ja też ale po dzisiejszej jeździe na silniku w 2254 mogę powiedzieć ze nawet ok.
> sobie konkretniejsze zdanie. Jedno jest dla mnie pewne, > jeżeli można by zastąpić takimi MANami wszystkie Ikarusy to > jestem jak najbardziej za, bez sentymentów...
W Ikarusie potrafi być naprawdę cieplej niż w tych wynalazkach! (Marcinek sie będzie burzył ale mnie to szczerze mówiąc nie interesuje - ikarusy SPADu są ciepłe MANidła nie)
Tematem mnie sprowokowałeś...
> Po dłuższym polowaniu udało mi się w końcu dopaść NG272 2202 > na linii D.
Ja polowałem trochę krócej i z jeżdzących to narazie 2203 mi braknie.
> 1. Silnik - powiem szczerze, że myślałem, że wypadnie gorzej
Żle nie jest dobrze wcale. Ten czołg jest jakby na ten zespół za ciężki... takie mam wrażenie.
> - po pierwsze seria D0826 nieodparcie kojarzy mi się z > solówkami, a po drugie 270 KM dla przegubu kontra 260 dla > solowego NL202/262 nie nastrajało optymistycznie.
Noi specjalnie rewelacyjne to nie jest ale skrzyneczka ZF częsciowo nadrabia (jakby był Voith to sam wiesz ze byłby płacz i zgrzytanie zębów ;) )
> Jak się > okazało po bliższym kontakcie z "nowym" MANem jazda okazała > się dość dynamiczna. Autobus rusza i wchodzi na kolejne biegi > całkiem przyjemnie.
O ustawienie skrzyń mi się podoba.
> Pewnie zaraz odezwą się głosy, że do > dynamiki Volvo z ZF-em i prędkości tych z Voithem mu daleko, > ale co tam nie jest źle. Z danych technicznych które
Jakbyś zgadł :D
> otrzymałem wynika, że prędkość max. tego pojazdu to 78 km/h.
Przy 75 silnik drze się w niebogłosy wołając "litości"
> 2. Natężenie hałasu - cóż jako pasażer który traktuje jazdę > troszkę inaczej, wlazłem oczywiście do tyłu. Muszę > powiedzieć, że nie jest źle, chociaż wolałbym silnik D2865
Nie jest - jak na MANa nie jest - w porónaniu z 312 to lepiej zdecydowanie i zdecydowanie lepiej z wstrętnymi drgawkami, ktore mnie w NG312 doprowadzają do furii. Nie znaczy że tu drgawek nie ma oo nie dzisiaj po wyjsciu z 2254 po trasie Bukowe Wyszyńskiego i siedzeniu na silniku cały jeszcze byłem rozedrgany :/
> 3. Pewna nieprzyjemna cecha: nie wiem czy to dotyczy tylko [ciach]
W 2254 nic takiego nie ma w członie A ww też nic nie pamiętam
> do wspomagającego D którym jechałem. Problemów większych nie > było i wieszczona katastrofa nie nastąpiła.
Ja miałem mozliwość jazdy 4 i 3 drzwiowym i jakoś tak pech trafil ze jak jechalem 3 drzwiowym było malo luda :/ a takie zapełnienei jak dzisiaj było a 3 drzwi to za mało i za ciasno w srodku.
> 5. Skrzynia biegów - nie wiem jak w danym egzemplarzu,
ZF 5 biegów :P
> może kryć niespodzianki. Podobno jest Voith D 854.2 4 biegi - > (nie wiem czy to do końca prawda, ale mają być też w którychś > 5 biegowe).
Jak dotąd spotkałem się z piątkami by ZF
> Dynamika niezła, na linie zwykłe będą idealne,
Przeciętna.
> obstawiam, że na pośpiechy kierowcy będą woleli Volvo.
No na pospieszne to one niezbyt ruchawe.
> Przydało by się jeszcze jedno przełożenie, bo przy
szóstek wtedy nie chcieli pakować :(
> maksymalnej prędkości pojazd sprawia wrażenie lekko > żyłowanego, no ale darowanemu koniowi...
już pisałem :) - tak samo mysle ale w NG 312 też tak jest - przy 60km/h już sie kolorowo robi
> 6. Zawieszenie i przegub - technikiem nie jestem,
Ja też ale po dzisiejszej jeździe na silniku w 2254 mogę powiedzieć ze nawet ok.
> sobie konkretniejsze zdanie. Jedno jest dla mnie pewne, > jeżeli można by zastąpić takimi MANami wszystkie Ikarusy to > jestem jak najbardziej za, bez sentymentów...
W Ikarusie potrafi być naprawdę cieplej niż w tych wynalazkach! (Marcinek sie będzie burzył ale mnie to szczerze mówiąc nie interesuje - ikarusy SPADu są ciepłe MANidła nie)
Re: NG272 zaliczony, czyli wpisujemy swoje wrażenia
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: NG272 zaliczony, czyli wpisujemy swoje wrażeni
· 18 lat temu ·
MC (gość)
Re: NG272 zaliczony, czyli wpisujemy swoje wrażeni
· 18 lat temu ·
MC (gość)