Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
MZK chce połączenia z SPPK
Dyrekcja MZK w Szczecinie i część związków zawodowych chce, aby doszło do powtórnego połączenia spółek autobusowych i Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w jedno duże przedsiębiorstwo komunikacyjne.
gość napisał(a):
> A co do kosztów to moim zdanie można je zredukowac do > minimum!
Skoro u pomysłodawców są tacy świetni planiści to czemu nie redukują kosztów?
> A druga sprawa to chodziło mi o to ze > duży ma wieksze szanse na kredyty itd!to tak w drodze > objaśnień!!!!
Nie musisz mi objaśniać idei kredytu. Sama wielkość firmy to nie wszystko - ważne też są inne sprawy, jak widzisz nie ma przetargu - nie ma kredytu. I choćby SPA rozmnożyło się to i tak go nie dostanie.
> A może powinniśmy wzorować sie na naszych > zachodnich sąsiadach?Fakt są...!!!!Ale 15 lat temu u nich > zwlaszcza w DDR!komunikacja wygladala też katostrofalnie a > teraz!
Katastrofalnie? To jak wygląda nasza kiedy sprowadzano do Polski Ikarusy z byłej NRD i to właśnie były te bardziej przyzwoite w stosunku do naszych? Nie zapominaj, że rynek zamówień podupadł w całej Europie. Były wielkie zamówienia, mega przetargi na 100, 200 szt. Teraz firmy mają problemy ze względy na koszty paliwa, mają odnowiony tabor i siadło, nie ma zakupów.
> Potrzeba podpatrzec rozwiązan z bvg,vbb!jak już > kupujemy od nich tabor to i może są w stanie pomóc na w > reformie moim zdaniem zdezelowanej komunikacji w naszym > mieście! Zaprośmy do współpracy niemców > kto próbuje ten napewno nic nie traci a wrecz porzeciwnie > może zyskac i to nawet wiele!!!!
I sądzisz, że przyjdzie bezinteresowny wujek z Niemiec, który zajmie się reformowaniem naszej KM? Wyciągnie fundusze z kieszeni i zacznie reformować? To jest zgodność interesów oni chcą się pozbyć starego - nas nie stać na nowe. I to chyba tyle tej wielkiej miłości. Jaki oni mają interes w pomaganiu Szczecinowi? Damy im obsługę linii? Za takie pieniądze to polscy przewoźnicy nie chcą startować do naszych przetargów. Zyski z biletów? To chyba nasza KM już by się w ogóle rozpadła. Będziemy im płacić jako doradcom? Zaprosić to sobie możemy delegacje inwestorów z pewnego zaprzyjaźnionego miasta w Stanach Zjednoczonych.
Ps. Nie musisz podkreślać każdego zdania wykrzyknikami, na Komisie dyskutujemy dość spokojnie.
--- I never wanna leave this place.
> A co do kosztów to moim zdanie można je zredukowac do > minimum!
Skoro u pomysłodawców są tacy świetni planiści to czemu nie redukują kosztów?
> A druga sprawa to chodziło mi o to ze > duży ma wieksze szanse na kredyty itd!to tak w drodze > objaśnień!!!!
Nie musisz mi objaśniać idei kredytu. Sama wielkość firmy to nie wszystko - ważne też są inne sprawy, jak widzisz nie ma przetargu - nie ma kredytu. I choćby SPA rozmnożyło się to i tak go nie dostanie.
> A może powinniśmy wzorować sie na naszych > zachodnich sąsiadach?Fakt są...!!!!Ale 15 lat temu u nich > zwlaszcza w DDR!komunikacja wygladala też katostrofalnie a > teraz!
Katastrofalnie? To jak wygląda nasza kiedy sprowadzano do Polski Ikarusy z byłej NRD i to właśnie były te bardziej przyzwoite w stosunku do naszych? Nie zapominaj, że rynek zamówień podupadł w całej Europie. Były wielkie zamówienia, mega przetargi na 100, 200 szt. Teraz firmy mają problemy ze względy na koszty paliwa, mają odnowiony tabor i siadło, nie ma zakupów.
> Potrzeba podpatrzec rozwiązan z bvg,vbb!jak już > kupujemy od nich tabor to i może są w stanie pomóc na w > reformie moim zdaniem zdezelowanej komunikacji w naszym > mieście! Zaprośmy do współpracy niemców > kto próbuje ten napewno nic nie traci a wrecz porzeciwnie > może zyskac i to nawet wiele!!!!
I sądzisz, że przyjdzie bezinteresowny wujek z Niemiec, który zajmie się reformowaniem naszej KM? Wyciągnie fundusze z kieszeni i zacznie reformować? To jest zgodność interesów oni chcą się pozbyć starego - nas nie stać na nowe. I to chyba tyle tej wielkiej miłości. Jaki oni mają interes w pomaganiu Szczecinowi? Damy im obsługę linii? Za takie pieniądze to polscy przewoźnicy nie chcą startować do naszych przetargów. Zyski z biletów? To chyba nasza KM już by się w ogóle rozpadła. Będziemy im płacić jako doradcom? Zaprosić to sobie możemy delegacje inwestorów z pewnego zaprzyjaźnionego miasta w Stanach Zjednoczonych.
Ps. Nie musisz podkreślać każdego zdania wykrzyknikami, na Komisie dyskutujemy dość spokojnie.
--- I never wanna leave this place.
So never mind the darkness.
Re: Świetnie...
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: Super
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)