Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
MZK chce połączenia z SPPK
Dyrekcja MZK w Szczecinie i część związków zawodowych chce, aby doszło do powtórnego połączenia spółek autobusowych i Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w jedno duże przedsiębiorstwo komunikacyjne.
> Ano fakt jest taki ze naprzykład jadąc w kierunku goleniowa jest > mnustwo firm busiarskich!Z pewnoscia przynosza zyski,bo kilka lat > temu byla jedna lub dwie filmy.A teraz jest ich wiele i posiadają > calkiem niezły tabor.Wienc twoje argumenty ze to nie jest dochodowe > to mnie nie przekonują.A to że trzeba coś dotować to już norma bo > wszystko jest mniej lub bardziej zyskowne.Ale lepiej niech dotują > kilka źrudeł niz jedno co nie.Takie jest moje skromne zdanie!
Tak się składa, że większość z nich jeździ nielegalnie. Poza tym aby wyjeżdżać poza terytorium gminy trzeba się zdecydować, czy się chce żyć z biletów, czy walczyć o dotację. A za korzystanie z przystanków i tak trzeba będzie płacić. Zresztą nie porównujmy przewozów regionalnych do miejskich bo to zupełnie inna bajka. Busiarz nikomu nie pozwoli wejść do auta bez biletu. Popatrz jeszcze na to, że większość busiarzy jedzie dalej na Nowogard lub Kamień Pomorski. Dlaczego? Bo koleją się nie opłaca. Ostanio nawet na Komisie był artykuł o tym, że Komisja Europejska przymierza się do wprowadzenia dyrektywy, na mocy której będą rozdzielane funkcje organizatora komunikacji i przewoźników. Jeżeli mamy ochotę wyjechać poza granice administracyjne Szczecina, to nie mogłoby tego zrobić tzw. MPK. KE zmierza do organizacji tzw. regulowanej konkurencji, czyli czegoś, co się doskonale sprawdza w Gdynii. Tylko trzeba pamiętać o jednym - nakłady na komunikację muszą być takiej wielkości, by zapewniać jeżdżącym dla organizatora przewoźnikom co najmniej pokrycie kosztów i najlepiej zapewniać pewien (choć minimalny) poziom zysku, za który odnawia się tabor.
Tak się składa, że większość z nich jeździ nielegalnie. Poza tym aby wyjeżdżać poza terytorium gminy trzeba się zdecydować, czy się chce żyć z biletów, czy walczyć o dotację. A za korzystanie z przystanków i tak trzeba będzie płacić. Zresztą nie porównujmy przewozów regionalnych do miejskich bo to zupełnie inna bajka. Busiarz nikomu nie pozwoli wejść do auta bez biletu. Popatrz jeszcze na to, że większość busiarzy jedzie dalej na Nowogard lub Kamień Pomorski. Dlaczego? Bo koleją się nie opłaca. Ostanio nawet na Komisie był artykuł o tym, że Komisja Europejska przymierza się do wprowadzenia dyrektywy, na mocy której będą rozdzielane funkcje organizatora komunikacji i przewoźników. Jeżeli mamy ochotę wyjechać poza granice administracyjne Szczecina, to nie mogłoby tego zrobić tzw. MPK. KE zmierza do organizacji tzw. regulowanej konkurencji, czyli czegoś, co się doskonale sprawdza w Gdynii. Tylko trzeba pamiętać o jednym - nakłady na komunikację muszą być takiej wielkości, by zapewniać jeżdżącym dla organizatora przewoźnikom co najmniej pokrycie kosztów i najlepiej zapewniać pewien (choć minimalny) poziom zysku, za który odnawia się tabor.
Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
Re: Świetnie...
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: Super
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
techno
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)