Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
MZK chce połączenia z SPPK
Dyrekcja MZK w Szczecinie i część związków zawodowych chce, aby doszło do powtórnego połączenia spółek autobusowych i Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w jedno duże przedsiębiorstwo komunikacyjne.
> a skąd sie bieze ten ograniczony budżet? > przyczyn jest kilka politycy itd. > ale chyba najważniejsza ze do miasta nie przyciaga sie inwestorów nikt > tu nie inwestuje! > mamy lotnisko w goleniowie a samoloty lataja tylko do warszawy i chwala > bogu do londynu(raz dziennie) > a jak tu przyciagnąć inwestorów jak miasto sie nie promuje i nic w tym > kierunku nie robi > i to samo można odnieść do KM! > i dlatego kiepsko to wygląda! > trzeba wielkich zmian!
Budżet zawsze jest ograniczony, a wydatki przerastają wpływy. Jeżeli trafi się w jakimkolwiek mieście nadwyżka budżetowa, to najczęściej jest ona spowodowana wyprzedażą gminnego majątku. Nawet jeżeli miasto ściągnie jakichkolwiek inwestorów, to zbyt dużo KM to nie pomoże. Zawsze w czasie przygotowywania budżetu przez Prezydenta i podległych mu urzędników toczy się wojna pomiędzy poszczególnymi wydziałami, a nawet wewnątrz nich, co umieścić w budżecie. To jest gigantyczna kolejka potrzeb, więc powiększenie wpływów o 10, a nawet 20 procent komunikacji miejskiej pomoże w niewielkim stopniu. Chyba, że trafimy na rządy Prezydenta, dla którego priorytetem będzie działalność inwestycyjna (infrastruktura włącznie z tą podziemną, komunikacja, innowacje, współpraca z ośrodkami badawczymi, tereny pod inwestycje) oraz na przychylną mu Radę Miasta. Tylko trzeba pamiętać - Prezydenta jak i naszych przedstawicieli do Rady Miasta wybieramy MY.
Budżet zawsze jest ograniczony, a wydatki przerastają wpływy. Jeżeli trafi się w jakimkolwiek mieście nadwyżka budżetowa, to najczęściej jest ona spowodowana wyprzedażą gminnego majątku. Nawet jeżeli miasto ściągnie jakichkolwiek inwestorów, to zbyt dużo KM to nie pomoże. Zawsze w czasie przygotowywania budżetu przez Prezydenta i podległych mu urzędników toczy się wojna pomiędzy poszczególnymi wydziałami, a nawet wewnątrz nich, co umieścić w budżecie. To jest gigantyczna kolejka potrzeb, więc powiększenie wpływów o 10, a nawet 20 procent komunikacji miejskiej pomoże w niewielkim stopniu. Chyba, że trafimy na rządy Prezydenta, dla którego priorytetem będzie działalność inwestycyjna (infrastruktura włącznie z tą podziemną, komunikacja, innowacje, współpraca z ośrodkami badawczymi, tereny pod inwestycje) oraz na przychylną mu Radę Miasta. Tylko trzeba pamiętać - Prezydenta jak i naszych przedstawicieli do Rady Miasta wybieramy MY.
Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
Re: Świetnie...
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: Super
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
gość (gość)
Re: super
· 18 lat temu ·
techno