Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wywiad z Włodzimierzem Sołtysiakiem
Prezentujemy wywiad, który przeprowadziliśmy 3 marca z panem Włodzimierzem Sołtysiakiem, prezesem Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie.
wysłane przez nowy (gość)
konjo napisał(a):
> konjo napisał(a):
> > dopuszczalności poziomu emisji spalin dla samochodów z silnikami > > iskrowymi > > Jakby ktoś chciał mnie złapać za język :P dlatego, że zapis dotyczy > samochodów w dodatku z silnikiem iskrowym to podaje małe > uzupełnienie: > > * Czy norma Euro II dotyczy również samochodów z dieslami i > ciężarówek? > > Odpowiedź: Przedmiotowe wymagania dotyczą zakresu > określonego w wymienionych w rozporządzeniu MI Regulaminach EKG ONZ > (nr 83 lub nr 49). Zgodnie z zakresem stosowania wspomnianych > regulaminów te wymagania odnoszą się do pojazdów kategorii M i N, w > rozumieniu przepisów o homologacji pojazdów. Zatem przepis nowego > rozporządzenia stosuje się do samochodów osobowych, autobusów i > samochodów ciężarowych, a nie stosuje się do ciągników rolniczych, > leśnych, motocykli i motorowerów.
O ile są napędzanie silnikami o zapłonie iskrowym. Silniki diesla (zapłon samoczynny) ne były tymi przepisami objęte. Dlatego bez problemu można było sprowadzać cięzarówki i autobusy. Sam sprowadziłem w roku 2003 dwa mercedesy 404 z silnikiem euro1. W roku 2003 sprowadzono 425 autobusów i nie były to tylko nowe lub paroletnie autobusy. gryfice też sprowadziły parę setr i bodajże neoplana jeszcze przed wejściem do unii. Przed wejściem do unii używane autobusy sprowadzały głównie PKS-y, a przewoźnicy miejscy liczyli, być może, na dofinasowanie od miast. Po wejściu do unii, z tego co mi wiadomo, miasta nie mogą dotować lub finansować zakupów autobusów i przewoźnicy zostali zmuszeni do kupna używek aby poprawić stan taboru. Pozdrawiam
> konjo napisał(a):
> > dopuszczalności poziomu emisji spalin dla samochodów z silnikami > > iskrowymi > > Jakby ktoś chciał mnie złapać za język :P dlatego, że zapis dotyczy > samochodów w dodatku z silnikiem iskrowym to podaje małe > uzupełnienie: > > * Czy norma Euro II dotyczy również samochodów z dieslami i > ciężarówek? > > Odpowiedź: Przedmiotowe wymagania dotyczą zakresu > określonego w wymienionych w rozporządzeniu MI Regulaminach EKG ONZ > (nr 83 lub nr 49). Zgodnie z zakresem stosowania wspomnianych > regulaminów te wymagania odnoszą się do pojazdów kategorii M i N, w > rozumieniu przepisów o homologacji pojazdów. Zatem przepis nowego > rozporządzenia stosuje się do samochodów osobowych, autobusów i > samochodów ciężarowych, a nie stosuje się do ciągników rolniczych, > leśnych, motocykli i motorowerów.
O ile są napędzanie silnikami o zapłonie iskrowym. Silniki diesla (zapłon samoczynny) ne były tymi przepisami objęte. Dlatego bez problemu można było sprowadzać cięzarówki i autobusy. Sam sprowadziłem w roku 2003 dwa mercedesy 404 z silnikiem euro1. W roku 2003 sprowadzono 425 autobusów i nie były to tylko nowe lub paroletnie autobusy. gryfice też sprowadziły parę setr i bodajże neoplana jeszcze przed wejściem do unii. Przed wejściem do unii używane autobusy sprowadzały głównie PKS-y, a przewoźnicy miejscy liczyli, być może, na dofinasowanie od miast. Po wejściu do unii, z tego co mi wiadomo, miasta nie mogą dotować lub finansować zakupów autobusów i przewoźnicy zostali zmuszeni do kupna używek aby poprawić stan taboru. Pozdrawiam
Wywiad z Włodzimierzem Sołtysiakiem
· 18 lat temu ·
kajetansz (gość)
Re: Zaklejone szyby
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Zaklejone szyby
· 18 lat temu ·
W.Soltysiak (gość)
Re: Zaklejone szyby
· 18 lat temu ·
w.Soltysiak (gość)
Re: Zaklejone szyby
· 18 lat temu ·
W.Soltysiak (gość)
Re: Refleksja o reklamach
· 18 lat temu ·
nowy (gość)