Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
ZDiTM wyrzucił w błoto 150 tys. zł
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- ZDiTM wyrzucił w błoto 150 tys. zł
- Wyniki badania komunikacji miejskiej będą znane...
wysłane przez techno
> A mam pytanko a od ilu lat sieć się nie zmieniła?Ja dokladnie nie wiem > ale mysle ze dość długo.
Nie wiem dokładnie ile lat temu, ale generalnie to 10 lat pewnie minęło.
> Uważam że obecna jest strasznie nie praktyczna(poza małymi wyjątkami). > Jeżeli już decydują się na reforme po kawałku to niech to robią w miarę
Nie powiedziałbym, że jest niepraktyczna. Po prostu miasto się rozrosło i rozwój sieci za nim nienadążył. Pojawia się problem w dojeździe do pracy poza Szczecinem. Kiedyś to do Szczecina jeździli ludzie do pracy, teraz np. jeżdżą poza Szczecin i na 6 rano nie są w stanie się dostać.
> szybko i prawnie(a nato się raczej nie zanosi).Po kawałku czyli > np.najpierw linie tramwajowe,potem autobusowe zwykłe,pospieszne itd. > tak mam to rozumieć?
Z tramwajami za dużo nie da się zrobić, bo układ torowy mamy taki a nie inny. Zresztą i tak trzeba będzie to zrobić po kolei.
> Dalej uważam ze trzeba zreformować całą siatke za jednym razem. > Raz a pożądnie wydać kasę,a nie po trochu.
Nie ma za bardzo to sensu. Wybudują szybki tramwaj i całe Prawobrzeże znowu trzeba będzie zmieniać. Raczej na Lewobrzeżu istnieje potrzeba większego rozwoju komunikacji. Poza tym ogarnąć efekty zmiany łatwiej po kawałku niż w całości. Wtedy jest większa szansa popełnienia błędu i niezawuważenia opinii pasażerów.
Nie wiem dokładnie ile lat temu, ale generalnie to 10 lat pewnie minęło.
> Uważam że obecna jest strasznie nie praktyczna(poza małymi wyjątkami). > Jeżeli już decydują się na reforme po kawałku to niech to robią w miarę
Nie powiedziałbym, że jest niepraktyczna. Po prostu miasto się rozrosło i rozwój sieci za nim nienadążył. Pojawia się problem w dojeździe do pracy poza Szczecinem. Kiedyś to do Szczecina jeździli ludzie do pracy, teraz np. jeżdżą poza Szczecin i na 6 rano nie są w stanie się dostać.
> szybko i prawnie(a nato się raczej nie zanosi).Po kawałku czyli > np.najpierw linie tramwajowe,potem autobusowe zwykłe,pospieszne itd. > tak mam to rozumieć?
Z tramwajami za dużo nie da się zrobić, bo układ torowy mamy taki a nie inny. Zresztą i tak trzeba będzie to zrobić po kolei.
> Dalej uważam ze trzeba zreformować całą siatke za jednym razem. > Raz a pożądnie wydać kasę,a nie po trochu.
Nie ma za bardzo to sensu. Wybudują szybki tramwaj i całe Prawobrzeże znowu trzeba będzie zmieniać. Raczej na Lewobrzeżu istnieje potrzeba większego rozwoju komunikacji. Poza tym ogarnąć efekty zmiany łatwiej po kawałku niż w całości. Wtedy jest większa szansa popełnienia błędu i niezawuważenia opinii pasażerów.
Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
Re: Reforma siatki połączeń w miesiąc
· 18 lat temu ·
techno
Re: Reforma siatki połączeń w miesiąc
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Obiektywność serwisu
· 18 lat temu ·
Paweł Ogrodnik (gość)
Re: Obiektywność serwisu
· 18 lat temu ·
Paweł Ogrodnik (gość)
Re: Obiektywność serwisu
· 18 lat temu ·
Paweł Ogrodnik (gość)