Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Gospodarcza eNka z zachowanym oryginalnym wnętrzem
wysłane przez Bodek
DamTram napisał(a):
> Teraz to jest 4N #216 :D
No właśnie. Tymczasem księga taboru w ogóle nic nie wspomina, aby ten wagon miał w swej historii gospodarczy epizod i takież oznaczenie.
Ogólnie uważam, że należałoby nieco przeformatować księgę tak, aby podawała chronologicznie wszystkie dotychczasowe oznaczenia tramwajów.
Niezły zamęt będzie, gdy wrzucę fotkę 4N 282 z 1993 roku. Tymczasem po naciśnięciu myszą w księdze na 293 ukaże się właśnie 282, czyli ten sam wagon w oryginalnym oznaczeniu. Właściwie nie rozumiem braku konsekwencji w oznaczaniu wagonów historycznych w Szczecinie. Z jednej strony 216 odzyskał swój oryginalny numer, a tymczasem historyczny 282 oznaczono stosunkowo niedawno nadanym numerem 293. Jeżeli to wagon historyczny, to moim zdaniem powinien nosić historyczne, oryginalne oznaczenie 282. W przeciwnym razie mamy przekłamania historii :)
> Teraz to jest 4N #216 :D
No właśnie. Tymczasem księga taboru w ogóle nic nie wspomina, aby ten wagon miał w swej historii gospodarczy epizod i takież oznaczenie.
Ogólnie uważam, że należałoby nieco przeformatować księgę tak, aby podawała chronologicznie wszystkie dotychczasowe oznaczenia tramwajów.
Niezły zamęt będzie, gdy wrzucę fotkę 4N 282 z 1993 roku. Tymczasem po naciśnięciu myszą w księdze na 293 ukaże się właśnie 282, czyli ten sam wagon w oryginalnym oznaczeniu. Właściwie nie rozumiem braku konsekwencji w oznaczaniu wagonów historycznych w Szczecinie. Z jednej strony 216 odzyskał swój oryginalny numer, a tymczasem historyczny 282 oznaczono stosunkowo niedawno nadanym numerem 293. Jeżeli to wagon historyczny, to moim zdaniem powinien nosić historyczne, oryginalne oznaczenie 282. W przeciwnym razie mamy przekłamania historii :)
Re: Gospodarcza eNka z zachowanym oryginalnym wnętrzem
· 18 lat temu ·
Bodek