Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatry w trakcji podwójnej
Dziś około godziny 16:30 z zajezdni Pogodno wyjechał skład Tatr KT4Dt. Wagony przejechały trasę do Basenu Górniczego, a po godzinie 17:20 wróciły do zajezdni. Widać więc, że wagony sprawdzane są pod wieloma względami.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
mkubien napisał(a):
> Szczerze wątpię, żeby ktoś produkował jeszcze wysokopodłogowe > przegubowce.
Ja też w to wątpie,ale rozwiązanie pośrednie zamiast 23 sztuk TATR kupic np 30!
A o tym, że przegubów jest za mało, niech świadczy to, że > w weekend (a zwłaszcza w niedziele) większość linii spokojnie mogłaby > być obsługiwana takimi wagonami.
Masz rację tu się zgadzam.
Przyniosłoby to gigantyczne > oszczędności (przypominam, że koszt jednego wozokm przegubowego jest > taki sam jak solowego wagonu 105N).
A to już jest chore z tymi stawkami ,ale to już jest dyskusja na inny temat i bez końca
> Szczerze wątpię, żeby ktoś produkował jeszcze wysokopodłogowe > przegubowce.
Ja też w to wątpie,ale rozwiązanie pośrednie zamiast 23 sztuk TATR kupic np 30!
A o tym, że przegubów jest za mało, niech świadczy to, że > w weekend (a zwłaszcza w niedziele) większość linii spokojnie mogłaby > być obsługiwana takimi wagonami.
Masz rację tu się zgadzam.
Przyniosłoby to gigantyczne > oszczędności (przypominam, że koszt jednego wozokm przegubowego jest > taki sam jak solowego wagonu 105N).
A to już jest chore z tymi stawkami ,ale to już jest dyskusja na inny temat i bez końca
Re: składy?
· 18 lat temu ·
(użytkownik usunięty)
Re: składy?
· 18 lat temu ·
WL (gość)
A co z Pomorzanami?
· 18 lat temu ·
Szczeciniak (gość)
Re: A co z Pomorzanami?
· 18 lat temu ·
105ngs (gość)