Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatry w trakcji podwójnej
Dziś około godziny 16:30 z zajezdni Pogodno wyjechał skład Tatr KT4Dt. Wagony przejechały trasę do Basenu Górniczego, a po godzinie 17:20 wróciły do zajezdni. Widać więc, że wagony sprawdzane są pod wieloma względami.
wysłane przez konjo 4
dyrdus napisał(a):
> I to jest troszeczke problem,że rodzimi produceńci poszli szybciutko ku > europie:).A zapomnieli o realiach krajowych potencialnych odbiorcach!
To jest fakt, pęd ku niskiej podłodze ze wszechmiar słuszny, ma jedną wadę: ze względu na mizerię finansową polskich przewoźników okres zmian generacji powinien być dłuższy. Najpierw niskowejściowce wśród autobusów, potem druga generacja i dopiero stopniowe wprowadzanie 3 generacji. To samo w tramwajach, najpierw średnia podłoga, potem wstawki niskiej i ostatecznie niska. Te zakupy które poczyniły miasta skłoniły producentów do szybkiej zmiany w palecie oferowanych produktów i wycofanie tańszych starszych generacji. Efekt jest taki, że wszyscy przeszli tylko na LF, LE jest sporadycznie sprzedawane i poza gniotem nie cieszy się popularnością. Niektórym udało się kupić nowy tabor, ale większość miast została z flagowym zakupem kilku niskopodłogowców i nie ma pieniędzy na dalsze inwestycje. Nie podważam idei niskiej podłogi, uważam, że ciut za szybko nastąpiły zmiany generacyjne w stosunku do możliwości nabywczych.
--- Guess what I'm doing now.
> I to jest troszeczke problem,że rodzimi produceńci poszli szybciutko ku > europie:).A zapomnieli o realiach krajowych potencialnych odbiorcach!
To jest fakt, pęd ku niskiej podłodze ze wszechmiar słuszny, ma jedną wadę: ze względu na mizerię finansową polskich przewoźników okres zmian generacji powinien być dłuższy. Najpierw niskowejściowce wśród autobusów, potem druga generacja i dopiero stopniowe wprowadzanie 3 generacji. To samo w tramwajach, najpierw średnia podłoga, potem wstawki niskiej i ostatecznie niska. Te zakupy które poczyniły miasta skłoniły producentów do szybkiej zmiany w palecie oferowanych produktów i wycofanie tańszych starszych generacji. Efekt jest taki, że wszyscy przeszli tylko na LF, LE jest sporadycznie sprzedawane i poza gniotem nie cieszy się popularnością. Niektórym udało się kupić nowy tabor, ale większość miast została z flagowym zakupem kilku niskopodłogowców i nie ma pieniędzy na dalsze inwestycje. Nie podważam idei niskiej podłogi, uważam, że ciut za szybko nastąpiły zmiany generacyjne w stosunku do możliwości nabywczych.
--- Guess what I'm doing now.
So never mind the darkness.
Re: składy?
· 18 lat temu ·
WL (gość)
A co z Pomorzanami?
· 18 lat temu ·
Szczeciniak (gość)
Re: A co z Pomorzanami?
· 18 lat temu ·
105ngs (gość)