Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatry w trakcji podwójnej
Dziś około godziny 16:30 z zajezdni Pogodno wyjechał skład Tatr KT4Dt. Wagony przejechały trasę do Basenu Górniczego, a po godzinie 17:20 wróciły do zajezdni. Widać więc, że wagony sprawdzane są pod wieloma względami.
wysłane przez MQ ?
dyrdus napisał(a):
> Czemu? > zastąpić 105 tatrami,a 105 odesłać jako solóweczki.
Szybkie przeliczenie.
Z 22 Tatr składamy 11 składów. 8 wysyłamy na "ósemkę", trzy na "siódemkę" (albo jakoś podobnie, nieważne). W ten sposób otrzymujemy 11 składów stopiątek - 22 solówki przy bardzo optymistycznym założeniu, że wszystkie drugie wagony mogą jeździć jako solo (co jest oczywiście nieprawdą).
6 solówek idzie na "czwórkę" - zostaje 16.
4 składy wysyłamy w miejsce przegubów na "dwunastkę" (kto za to zapłaci?) - zostaje 8 solówek.
6 wysyłamy na "dziewiątkę" - niby zostają dwie wolne, ale:
* mamy "szczęśliwych" pasażerów linii 4 i 9, * mamy wzrost kosztów poprzez dodatkowe składy na "dwunastce", * mamy nadmiar podaży nad popytem na liniach 8 i 7 (zależnie od tego, gdzie wyślemy składy Tatr), * no i de facto brakuje nam wagonów, bo, jak już wyżej napisałem, nie wszystkie drugie wagony mogą jeździć jako pierwsze.
Jesteś w 100% pewien, że to wszystko jest warte zachodu?
--- Jak widzę nazwisko "Mariusz Rabenda", dostaję wysypki.
> Czemu? > zastąpić 105 tatrami,a 105 odesłać jako solóweczki.
Szybkie przeliczenie.
Z 22 Tatr składamy 11 składów. 8 wysyłamy na "ósemkę", trzy na "siódemkę" (albo jakoś podobnie, nieważne). W ten sposób otrzymujemy 11 składów stopiątek - 22 solówki przy bardzo optymistycznym założeniu, że wszystkie drugie wagony mogą jeździć jako solo (co jest oczywiście nieprawdą).
6 solówek idzie na "czwórkę" - zostaje 16.
4 składy wysyłamy w miejsce przegubów na "dwunastkę" (kto za to zapłaci?) - zostaje 8 solówek.
6 wysyłamy na "dziewiątkę" - niby zostają dwie wolne, ale:
* mamy "szczęśliwych" pasażerów linii 4 i 9, * mamy wzrost kosztów poprzez dodatkowe składy na "dwunastce", * mamy nadmiar podaży nad popytem na liniach 8 i 7 (zależnie od tego, gdzie wyślemy składy Tatr), * no i de facto brakuje nam wagonów, bo, jak już wyżej napisałem, nie wszystkie drugie wagony mogą jeździć jako pierwsze.
Jesteś w 100% pewien, że to wszystko jest warte zachodu?
--- Jak widzę nazwisko "Mariusz Rabenda", dostaję wysypki.
Re: składy?
· 17 lat temu ·
WL (gość)
A co z Pomorzanami?
· 17 lat temu ·
Szczeciniak (gość)
Re: A co z Pomorzanami?
· 17 lat temu ·
105ngs (gość)