Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatry w ruchu liniowym
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Tatry w ruchu liniowym
wysłane przez 105ngs (gość)
Piotr napisał(a):
> W ogóle to ja nie widzę sensu, aby z Tatr robić składy > :/. W takiej konfiguracji szybko będą zdemolowane, a dwa jak to sobie > wyobrażają, że skasują prawie wszystkie 102Na dając w zamian 11 > składów...
Sens jest - na takiej 7 czy 8 składy by się niekiedy przydały. Tylko tak jak napisałeś, za mało ich na razie na składy (lub jak kto woli : za dużo 102Na do skasowania). Co do demolkai to ona i tak będzie, niestety. Ale głównym powodem nie łączenia Tatr będzie to, że nikt za to nie zapłaci. A wątpię, żeby Pogodno okazało się tak dobroduszne i wysłało na linię podwójną Tatrę za stawkę podwójnej stopiątki.
> Poza tym Tatry miały być idealnym zamiennikiem, tramwajem > pojemnością podobnym do "cygara", a nie do składu dwóch 105:/. > Wiadomo, że pojedyńcza tatra nie nadaje się do obsługi linii 7 i > 8...Już lepiej rzucić je na 2, hmmm 9? Letnią 1 :).
No skoro przyjechały zamiast 102Na to pójdą na 4, 9 i zapewne 12. A 2 na odcinku Brama Portowa - Kołłątaja jest nikiedy tak samo zatłoczona jak 7 i 8, więc tam Tatry też raczej nie zagoszczą.
> Pewnie będzie tak, > że zrobią składy, zostawią część 102Na-aby je wymęczyć na linii 3
Raczej nie zrobią - patrz wyżej. A z 3 będzie problem, bo (jak już gdzieś pisałem) ze stodwójek chcą zostawić góra 3/4 sztuki.
> KAŻDA doczepka zachęca do > demolowania...(brak kabiny motorniczego etc.)
Kabina jest, tylko nie ma motorniczego :P
> W ogóle to ja nie widzę sensu, aby z Tatr robić składy > :/. W takiej konfiguracji szybko będą zdemolowane, a dwa jak to sobie > wyobrażają, że skasują prawie wszystkie 102Na dając w zamian 11 > składów...
Sens jest - na takiej 7 czy 8 składy by się niekiedy przydały. Tylko tak jak napisałeś, za mało ich na razie na składy (lub jak kto woli : za dużo 102Na do skasowania). Co do demolkai to ona i tak będzie, niestety. Ale głównym powodem nie łączenia Tatr będzie to, że nikt za to nie zapłaci. A wątpię, żeby Pogodno okazało się tak dobroduszne i wysłało na linię podwójną Tatrę za stawkę podwójnej stopiątki.
> Poza tym Tatry miały być idealnym zamiennikiem, tramwajem > pojemnością podobnym do "cygara", a nie do składu dwóch 105:/. > Wiadomo, że pojedyńcza tatra nie nadaje się do obsługi linii 7 i > 8...Już lepiej rzucić je na 2, hmmm 9? Letnią 1 :).
No skoro przyjechały zamiast 102Na to pójdą na 4, 9 i zapewne 12. A 2 na odcinku Brama Portowa - Kołłątaja jest nikiedy tak samo zatłoczona jak 7 i 8, więc tam Tatry też raczej nie zagoszczą.
> Pewnie będzie tak, > że zrobią składy, zostawią część 102Na-aby je wymęczyć na linii 3
Raczej nie zrobią - patrz wyżej. A z 3 będzie problem, bo (jak już gdzieś pisałem) ze stodwójek chcą zostawić góra 3/4 sztuki.
> KAŻDA doczepka zachęca do > demolowania...(brak kabiny motorniczego etc.)
Kabina jest, tylko nie ma motorniczego :P
Tatry w ruchu liniowym
· 18 lat temu ·
novy (gość)
Re: Kasacje 102Na
· 17 lat temu ·
105ngs (gość)
Re: Kasacje 102Na
· 17 lat temu ·
105ngs (gość)
Re: Kasacje 102Na
· 17 lat temu ·
105ngs (gość)
Re: Kasacje 102Na
· 18 lat temu ·
Kamil (gość)
Re: Numeracja Tatr
· 17 lat temu ·
novy (gość)