Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
1555
wysłane przez MQ ?
konjo napisał(a):
> Jeżeli ceny wachają się o np. 10-12. pln może to zależeć od lepszych > wyświetlaczy czy wielofunkcyjnych kasowników. Warszawa zamówiła Solary > na takich warunkach, że wyszło ok. 2 mln pln. No ale klimatyzacja, 8 > lat serwisu i żądanie odkupienia pojazdów po eksploatacji robi swoje.
Taa, zapomniało im się tylko o bocznych wyświetlaczach kierunkowych.
> To ich sprawa, było miasto w Szwajcarii, (nie chce mi się szukać,ale > jak będziesz chciał to się postaram)
Genewa zdaje się.
> które powiedziało w odpowiedzi na > oferty SU 12 III, że chcą SU12 wg identycznego planu bez żadnych zmian > konstrukcyjnych ani unowocześnień w stosunku do pierwszej partii. > Żądanie spełniono. Można więc w drugą stronę.
Jak się chce, to wszystko można - vide specjalnie zaprojektowany dla BVG MAN Lion's City DD.
> Ja tam akurat uważam, że dąbskie pojazdy są na bardzo przyzwoitym > poziomie. Jeżeli mogłoby się pojawić z większa partia nowych to > podpisuje się obiema rękami.
Coś mi się wydaje, że ani ja Ciebie, ani Ty mnie nie przekonamy do swoich poglądów :-)
> Widzę, że do wad Solarisa odniosłeś się chętnie, a co z felerną deską > NL313? :P
Bo się zgodziłem, że są lepiej i gorzej wykonane wozy jednej marki i jednego typu. Tam samo jest z deskorolkami. Pojemność idealna na niektóre polickie linie (101, F), gorzej z wytrzymywaniem naszych warunków. W tym przypadku posłużę się jednak Twoją argumentacją - mogło je dobić eksploatowanie na 107 (i to w dodatku za czasów rzadszego kursowania). Chociaż z drugiej strony to, co uznamy za "sypanie się" (mam na myśli charakterystyczne stukanie) podwozia w deskach, może być naturalną cechą tych autobusów. Mercedes Citaro, którym jechaliśmy w Berlinie, wydawał dokładnie takie same dźwięki.
> Mimo, że się starają po obydwu > się jeździ strasznie
Cóż, polskie produkty napsuły sporo krwi pasażerom, więc trudno oczekiwać, że wszyscy nagle zapomną o tym "dorobku".
> Jeżeli ceny wachają się o np. 10-12. pln może to zależeć od lepszych > wyświetlaczy czy wielofunkcyjnych kasowników. Warszawa zamówiła Solary > na takich warunkach, że wyszło ok. 2 mln pln. No ale klimatyzacja, 8 > lat serwisu i żądanie odkupienia pojazdów po eksploatacji robi swoje.
Taa, zapomniało im się tylko o bocznych wyświetlaczach kierunkowych.
> To ich sprawa, było miasto w Szwajcarii, (nie chce mi się szukać,ale > jak będziesz chciał to się postaram)
Genewa zdaje się.
> które powiedziało w odpowiedzi na > oferty SU 12 III, że chcą SU12 wg identycznego planu bez żadnych zmian > konstrukcyjnych ani unowocześnień w stosunku do pierwszej partii. > Żądanie spełniono. Można więc w drugą stronę.
Jak się chce, to wszystko można - vide specjalnie zaprojektowany dla BVG MAN Lion's City DD.
> Ja tam akurat uważam, że dąbskie pojazdy są na bardzo przyzwoitym > poziomie. Jeżeli mogłoby się pojawić z większa partia nowych to > podpisuje się obiema rękami.
Coś mi się wydaje, że ani ja Ciebie, ani Ty mnie nie przekonamy do swoich poglądów :-)
> Widzę, że do wad Solarisa odniosłeś się chętnie, a co z felerną deską > NL313? :P
Bo się zgodziłem, że są lepiej i gorzej wykonane wozy jednej marki i jednego typu. Tam samo jest z deskorolkami. Pojemność idealna na niektóre polickie linie (101, F), gorzej z wytrzymywaniem naszych warunków. W tym przypadku posłużę się jednak Twoją argumentacją - mogło je dobić eksploatowanie na 107 (i to w dodatku za czasów rzadszego kursowania). Chociaż z drugiej strony to, co uznamy za "sypanie się" (mam na myśli charakterystyczne stukanie) podwozia w deskach, może być naturalną cechą tych autobusów. Mercedes Citaro, którym jechaliśmy w Berlinie, wydawał dokładnie takie same dźwięki.
> Mimo, że się starają po obydwu > się jeździ strasznie
Cóż, polskie produkty napsuły sporo krwi pasażerom, więc trudno oczekiwać, że wszyscy nagle zapomną o tym "dorobku".
Re: 1555
· 17 lat temu ·
yo (gość)
Re: [OT] Usługi też?
· 17 lat temu ·
yo (gość)
Re: 1555
· 17 lat temu ·
t105n (gość)