Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
1555
wysłane przez konjo 4
mkubien napisał(a):
> No to wyjaśnij mi proszę w końcu, dlaczego MAN potrafi te swoje silniki > wytłumić lepiej niż Solaris? Jeśli nie radzę sobie z jakimś silnikiem, > to go nie montuję - proste.
Klient nasz pan, sporo jest silników MAN dzięki używkom, Neoplanom i Jelczom to montują to co jest dla większości wygodne. Zauważ, że miasta które nie są obciążone starymi Jelczami z silnikiem MANa, czy brały autobusy innej marki często wybierały DAFa. MAN króluje tam gdzie te motory pojawiły się we wcześniejszym taborze. Wszak MZA Warszawa czy SPAD mając pojazdy marki MAN i pojazdy z tymi silnikami nie wywarzały otwartych drzwi, a Kraków nie obciążony zgodnością w dół wybrał DAF.
> Przypuszczam, że gdyby MAN zaczął montować silniki innych producentów, to > też niekoniecznie by dobrze na tym wyszedł.
W ich przypadku to by było jak wymalowanie na płocie fabryki napisu: nasze jednostki są dobre, ale mamy też inne ciekawe produkty... ;)
> No dobrze, ale co to ma do Solarisa?
Ano to ma, że w tej dyskusji nie koniecznie musi się liczyć tylko MAN vs. Solaris. Volvo poradziło sobie najlepiej i jak się okazuje pobiło nawet MANa z silnikiem leżącym, a ten jak wiadomo łatwiej wytłumić. Solaris wypadł najgorzej. Czego to dowodzi, ano tego, że mamy jakieś dane, a nie wypowiedzi "a mi się wydaje, że wyło, a w tym drugim autobusie to nie".
--- We still can find a way.
> No to wyjaśnij mi proszę w końcu, dlaczego MAN potrafi te swoje silniki > wytłumić lepiej niż Solaris? Jeśli nie radzę sobie z jakimś silnikiem, > to go nie montuję - proste.
Klient nasz pan, sporo jest silników MAN dzięki używkom, Neoplanom i Jelczom to montują to co jest dla większości wygodne. Zauważ, że miasta które nie są obciążone starymi Jelczami z silnikiem MANa, czy brały autobusy innej marki często wybierały DAFa. MAN króluje tam gdzie te motory pojawiły się we wcześniejszym taborze. Wszak MZA Warszawa czy SPAD mając pojazdy marki MAN i pojazdy z tymi silnikami nie wywarzały otwartych drzwi, a Kraków nie obciążony zgodnością w dół wybrał DAF.
> Przypuszczam, że gdyby MAN zaczął montować silniki innych producentów, to > też niekoniecznie by dobrze na tym wyszedł.
W ich przypadku to by było jak wymalowanie na płocie fabryki napisu: nasze jednostki są dobre, ale mamy też inne ciekawe produkty... ;)
> No dobrze, ale co to ma do Solarisa?
Ano to ma, że w tej dyskusji nie koniecznie musi się liczyć tylko MAN vs. Solaris. Volvo poradziło sobie najlepiej i jak się okazuje pobiło nawet MANa z silnikiem leżącym, a ten jak wiadomo łatwiej wytłumić. Solaris wypadł najgorzej. Czego to dowodzi, ano tego, że mamy jakieś dane, a nie wypowiedzi "a mi się wydaje, że wyło, a w tym drugim autobusie to nie".
--- We still can find a way.
So never mind the darkness.
Re: 1555
· 17 lat temu ·
yo (gość)
Re: [OT] Usługi też?
· 17 lat temu ·
yo (gość)
Re: 1555
· 17 lat temu ·
t105n (gość)