yoss napisał(a):

> Tak, to dobry pomysł, zlikwidujmy wszystkie linie oprucz > turystycznej "0" ;)

Właśnie nadszedł ten moment, że miasto nie ma wyjścia i musi zacząć inwestować w komunikację miejską. Na własne życzenie miasto doprowadziło do sytuacji, w której postawiło się pod ścianą. Przez lata nie inwestowano w infrastrukturę i tabor, co doprowadziło do sytuacji, że wszystko zaczęło się sypać. Mszczą się zaniechania poprzednich i obecnych władz miasta. Wreszcie dotarło do decydentów, że trzeba coś zrobić z problemem komunikacji miejskiej i zatrzymać dalszą degradację infrastruktury i taboru. Jak wspomniał pan dyrektor Przepiera cytat "powinniśmy inwestować, by wykonać zadania planowe na każdy rok i jednocześnie nadrabiać zaległości". Zgadzam się z panem dyrektorem, tylko proszę mi odpowiedzieć na pytanie dlaczego zmarnotrawiono tyle lat i kto jest za to odpowiedzialny. Mieszkańcy miasta zdają sobie sprawę, że nie wszystko i od razu można odbudować, zbudować, odtworzyć. Władze miasta wreszcie powinny zadbać o mieszkańców rządzonego przez siebie miasta i zgodnie z oczekiwaniami tych ostatnich budować nową infrastrukturę komunikacyjną, jak i unowocześniać istniejącą. Rolą władz miasta jest tak zorganizować infrastrukturę miejską aby była przyjazna dla mieszkańców i turystów. Nie wystarcza tutaj tylko przyjmowanie przez radnych uchwał na temat "polityki transportowej Szczecina" unowocześnianej od trzydziestu lat, z których nic nie wynika (plany do szuflady). Potrzebne są konkretne działania zmierzające do odbudowy i budowy nowej sieci komunikacyjnej miasta jak i zakupu corocznego taboru tramwajowego i autobusowego. Cieszy również chęć przygotowywania wniosków o dofinansowanie zakupów i remontów z Unii Europejskiej. Oby to nie był tylko słomiany zapał, albo co gorsza kiełbasa przedwyborcza. Najłatwiejsze jest zawsze zamknięcie kilku linii tramwajowych.

--- cogito ergo sum