Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
ZDiTM konsultuje rozkład jazdy
Rewolucja w podejściu do pasażera - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego prosi o opinię na temat projektu rozkładu jazdy!
wysłane przez lhb178 19
marpa napisał(a):
> > Czy drogi buduje się by służyły ludziom, czy w imię jakichś ideałów > > typu bezkolizyjność czy płynność? Ciekawe, że tym ideałom nie > > przeszkadza lewoskręt na działki albo światła tuż obok. > > Wiesz, dziurę w całym zawsze można znaleźć, tylko po co... > Owe dwa skrzyżowania, są istotniejsze od tego byłego > ("autobusowego").
Weź mnie khhmm nie rozśmieszaj. Skrzyżowanie z magistralną linią autobusową jest ważniejszze niż jakiś tam zjazd na działki czy do makrokesza.
> A propos owych ideałów, to ciekaw jestem, czy wiesz po co są budowane > zatoki autobusowe... ano właśnie w imię bezkolizyjności
Tego bym nie powiedział - wyjazd z zatoki jest własnie kolizyjny.
> i upłynnienia > ruchu.
Wybiórczego zresztą, bo autobusom ten ruch utrudnia.
> > Tak, bardzo proste, 61bis potoku z Płockiej nie obsłuży, przesiadki > > na 60 wylatują... > Wracając do tematu, to jakby spece poradzili nad tym tematem, to > napewno coś by wymyślili.
Tu nic nie wymyślisz. Po prostu zabieranie 61 i 81 z Płockiej to utrudnianie wielu ludziom życia.
> > Nie chciałbym krakać, ale na przejściach na tym rondzie wariatów > > coś się w końcu stanie. > > Wszak wariatów, za kierownicami autobusów nie brakuje :-(
A ja nie o tych. Ja o niezawodowej większości.
> Krew mnie zalewa, gdy widzę, tych żałosnych kierowców zawodowych > jeżdżących zewnętrznym pasem na rondzie Uniwersyteckim, tyczy się to > w szczególności lini 60, która robi prawie całe koło jadąc w kierunku > stoczni. ŚWIĘTE KROWY JEDNE!!! A wystarczyło by tylko nauczyć się > płynnej, a zarazem bezpieczniejszej jazdy na rondzie!!!
Przecież to nie jest niezgodne z przepisami :>
> > Czy drogi buduje się by służyły ludziom, czy w imię jakichś ideałów > > typu bezkolizyjność czy płynność? Ciekawe, że tym ideałom nie > > przeszkadza lewoskręt na działki albo światła tuż obok. > > Wiesz, dziurę w całym zawsze można znaleźć, tylko po co... > Owe dwa skrzyżowania, są istotniejsze od tego byłego > ("autobusowego").
Weź mnie khhmm nie rozśmieszaj. Skrzyżowanie z magistralną linią autobusową jest ważniejszze niż jakiś tam zjazd na działki czy do makrokesza.
> A propos owych ideałów, to ciekaw jestem, czy wiesz po co są budowane > zatoki autobusowe... ano właśnie w imię bezkolizyjności
Tego bym nie powiedział - wyjazd z zatoki jest własnie kolizyjny.
> i upłynnienia > ruchu.
Wybiórczego zresztą, bo autobusom ten ruch utrudnia.
> > Tak, bardzo proste, 61bis potoku z Płockiej nie obsłuży, przesiadki > > na 60 wylatują... > Wracając do tematu, to jakby spece poradzili nad tym tematem, to > napewno coś by wymyślili.
Tu nic nie wymyślisz. Po prostu zabieranie 61 i 81 z Płockiej to utrudnianie wielu ludziom życia.
> > Nie chciałbym krakać, ale na przejściach na tym rondzie wariatów > > coś się w końcu stanie. > > Wszak wariatów, za kierownicami autobusów nie brakuje :-(
A ja nie o tych. Ja o niezawodowej większości.
> Krew mnie zalewa, gdy widzę, tych żałosnych kierowców zawodowych > jeżdżących zewnętrznym pasem na rondzie Uniwersyteckim, tyczy się to > w szczególności lini 60, która robi prawie całe koło jadąc w kierunku > stoczni. ŚWIĘTE KROWY JEDNE!!! A wystarczyło by tylko nauczyć się > płynnej, a zarazem bezpieczniejszej jazdy na rondzie!!!
Przecież to nie jest niezgodne z przepisami :>