Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
ZDiTM konsultuje rozkład jazdy
Rewolucja w podejściu do pasażera - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego prosi o opinię na temat projektu rozkładu jazdy!
wysłane przez konjo 4
marpa napisał(a):
> Przecież pisałem wyraźnie, że nie umiejętną jazdę po rondzie zauważam w > szczególności a propos autobusów lini 60, choć jeden młodszy kierowca, > czy też w ogóle młodsi kierowcy pokonują owe rondo prawie idealnie tzn. > poczynając od wewnętrznego pasa ruchu, w połowie pokonywanego okręgu > przechodząc na środkowy pas, a następnie płynnie wjeżdżają w > ul.Krakowską :-)
Eee, to z wiekiem to nie tylko wśród kierowców autobusów, kiedyś inaczej uczyli jazdy po rondzie i tak ludziom weszło w krew. Teraz uczą jazdy takiej jak właśnie mówisz i młodsi kierowcy mają lepsze nawyki wyrobione. Zresztą jak już się czepiać rond to zobacz ile osób niepoprawnie tam sygnalizuje kierunkowskazami.
> A wogóle, to dzięki że przyznajesz mi racje, że a propos 61 i 81, > "można ponarzekać na płynność jazdy"
Powiem szczerze, że bardziej narzekam na płynność jazdy w 60, no ale niech będzie, że 61 i 81 ze względu na specyfikę idealne nie są.
> Ja tam zawsze ustępuję autobusom, nawet jadąc rowerem! > Notabene brakuje na szczecińskich autobusach naklejki; "Ustąp > pierszeństwa". > Jest to istotne info, które kładzie nacisk na uświadamianie > użytkowników dróg :-)
Tak coraz więcej miast do tego wraca i jest to dobra idea i nie wymagająca dużych nakładów, w przeciwieństwie do niektórych innych pomysłów odnośnie pojazdów KM.
> Zresztą przypominają mi się ostatnio głośne, uszczerbki na zdrowiu > wśród pasażerów autobusów. Sam w zeszłym miesiącu miałem wielce > wątpliwą przyjemność wzywać pogotowie do starszej Pani, która mówiła że > nic się nie stało, że niby ma tylko lekkie stłuczenie w wyniku upadku > po ostrym wejściu w zakręt :-(
No coż ja mogę na to rzecz, zdarzają się i takie przypadki i to w KM. Jak coś jest w ruch trzeba się liczyć z kolizjami. Oczywiście trzeba to jak najbardziej tępić, ale niestety jest nieuniknione.
--- We still can find a way.
> Przecież pisałem wyraźnie, że nie umiejętną jazdę po rondzie zauważam w > szczególności a propos autobusów lini 60, choć jeden młodszy kierowca, > czy też w ogóle młodsi kierowcy pokonują owe rondo prawie idealnie tzn. > poczynając od wewnętrznego pasa ruchu, w połowie pokonywanego okręgu > przechodząc na środkowy pas, a następnie płynnie wjeżdżają w > ul.Krakowską :-)
Eee, to z wiekiem to nie tylko wśród kierowców autobusów, kiedyś inaczej uczyli jazdy po rondzie i tak ludziom weszło w krew. Teraz uczą jazdy takiej jak właśnie mówisz i młodsi kierowcy mają lepsze nawyki wyrobione. Zresztą jak już się czepiać rond to zobacz ile osób niepoprawnie tam sygnalizuje kierunkowskazami.
> A wogóle, to dzięki że przyznajesz mi racje, że a propos 61 i 81, > "można ponarzekać na płynność jazdy"
Powiem szczerze, że bardziej narzekam na płynność jazdy w 60, no ale niech będzie, że 61 i 81 ze względu na specyfikę idealne nie są.
> Ja tam zawsze ustępuję autobusom, nawet jadąc rowerem! > Notabene brakuje na szczecińskich autobusach naklejki; "Ustąp > pierszeństwa". > Jest to istotne info, które kładzie nacisk na uświadamianie > użytkowników dróg :-)
Tak coraz więcej miast do tego wraca i jest to dobra idea i nie wymagająca dużych nakładów, w przeciwieństwie do niektórych innych pomysłów odnośnie pojazdów KM.
> Zresztą przypominają mi się ostatnio głośne, uszczerbki na zdrowiu > wśród pasażerów autobusów. Sam w zeszłym miesiącu miałem wielce > wątpliwą przyjemność wzywać pogotowie do starszej Pani, która mówiła że > nic się nie stało, że niby ma tylko lekkie stłuczenie w wyniku upadku > po ostrym wejściu w zakręt :-(
No coż ja mogę na to rzecz, zdarzają się i takie przypadki i to w KM. Jak coś jest w ruch trzeba się liczyć z kolizjami. Oczywiście trzeba to jak najbardziej tępić, ale niestety jest nieuniknione.
--- We still can find a way.
So never mind the darkness.