Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
chorwackie tramwaje
wysłane przez kajetansz 65
konjo napisał(a):
> Błeee, straszny. Popieram w całej rozciągłości, ściany przednia i > tylna to jakby spuchnięte odpowiedniki z Bulwy, a te szybki > skośne to chyba przypadkiem ktoś wkleił. To już Alstom lepiej się > potrafi popisać.
Narzekacie na jego wygląd a problem leży gdzie indziej. Ekspoatacja tego tramwaju w Pradze od stycznia 2006 ujawniła szereg błędów m. in. - za bardzo zaawansowane oprogramowanie (tramwaj nie posiadu klasycznego prędkościomierza; prędkość wyświetla się na ekranie na pulpicie sterowniczym motorniczego - niewygodne przejścia dla pasażerów w członie z wózkiem (znajduje się tam 6 siedzisk na przeciwko siebie i jeśli chce się przejść depcze się ludziom po nogach)
Skoda obiecała się te błędy w następnych partiach dostaw poprawić. Od siebie dodam, że układ krzeseł w tramwaju to 2 i 1,5.
> Błeee, straszny. Popieram w całej rozciągłości, ściany przednia i > tylna to jakby spuchnięte odpowiedniki z Bulwy, a te szybki > skośne to chyba przypadkiem ktoś wkleił. To już Alstom lepiej się > potrafi popisać.
Narzekacie na jego wygląd a problem leży gdzie indziej. Ekspoatacja tego tramwaju w Pradze od stycznia 2006 ujawniła szereg błędów m. in. - za bardzo zaawansowane oprogramowanie (tramwaj nie posiadu klasycznego prędkościomierza; prędkość wyświetla się na ekranie na pulpicie sterowniczym motorniczego - niewygodne przejścia dla pasażerów w członie z wózkiem (znajduje się tam 6 siedzisk na przeciwko siebie i jeśli chce się przejść depcze się ludziom po nogach)
Skoda obiecała się te błędy w następnych partiach dostaw poprawić. Od siebie dodam, że układ krzeseł w tramwaju to 2 i 1,5.
Штирлиц