Zapowiada się naprawdę ciekawie. Jesli nic się nie zmieniło, a informacje mam z piatku, z godz. 14, to nie bardzo wiadomo, co zrobic z "70". Tak się składa, że we wtorek o 9 zaczynają budować scenę główną, telebimy i trybuny na 300 osób, żeby ludziska mogli w piatek spokojnie obejrzeć mecze z "polskiej" grupy. Budowa wymaga wstrzymania 6 i 6Bis, zatem już od wtroku od 9 standardowo przez Dubois, Matejki i Wyszyńskiego. Objazd zacznie obowiązywać także dla pojazdów powyżej 3,5 t. Natomiast dla osobówek zostaje jedna nitka Jana z Kolna, ta bliżej Odry. Na niej będzie ograniczenie do 40 km na godz i przedzielenie barierkami. I terasz uwaga: na odcinku od ucha Sternickiego do Admiralskiej. Zatem nie ma skrętu dla jadących od mostu Długiego w Admiralską, ani wjazdu na Trasę Zamkową w kierunku pl. Hołdu Pruskiego. Wyjazd z Komandorskiej na Jana z Kolna też zamknięty, zostaje jedynie zjazd z Trasy w kierunku mostu Długiego, na którym będą stały lub wlekły się wszystkie ciężarowe zmuszone do objazdu. Jeśli WGKiOŚ niczego nie wymyśli, linii 70 zostaja chyba 2 warianty, oba 'atrakcyjne": Od Kolumba w lewo Wyszyńskiego, prawo Farna, prawo kawałek Trasą Zamkową, zjkazd poid Trasę na parking dla autokarów, gdzie można zawrócić w kierunku pl. Hołdu Pruskiego, Starzyńskiego czy cokolwiek; - puścić 70 na całej długości Jana z Kolna {z tablicą 70/Zatramwaj 6) do Dubois, Parkowej i Starzyńskiego. Chyba że macie inne pomysły, to zapraszam do burzy mózgów, może jeszcze w poniedziałek coś rozsądnego przeforsujemy :D

--- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...