Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Historia torowisk
wysłane przez t105n 49
konjo napisał(a):
> Zawsze w dzisiejszych czasach można zarzucić diodowy.
Owszem. Zapomniałem dodać, że w Niemczech często widziałem patent polegający na sygnalizatorach z 4 światłami: 2 czerwone, 1 żółte i 1 zielone. > A ilu sobie upraszcza tą sprawę na krzyżówkach w których kreska jest > minimalnie opóźniona do zielonego...
To co innego. Chodziło mi o to, ze motorniczy nie może jechać, bo dla samochodów zapaliło się zielone. Nie ma co się dziwić motorniczym, że skoro przejeżdżają przez dane skrzyżowanie kilka razy dziennie, a w ciągu roku kilkaset albo kilka tysięcy razy, to już na pamięć znają cykle świateł i wiedzą, w którym momencie zapali się dla nich pionowa kreska.
> Zawsze w dzisiejszych czasach można zarzucić diodowy.
Owszem. Zapomniałem dodać, że w Niemczech często widziałem patent polegający na sygnalizatorach z 4 światłami: 2 czerwone, 1 żółte i 1 zielone. > A ilu sobie upraszcza tą sprawę na krzyżówkach w których kreska jest > minimalnie opóźniona do zielonego...
To co innego. Chodziło mi o to, ze motorniczy nie może jechać, bo dla samochodów zapaliło się zielone. Nie ma co się dziwić motorniczym, że skoro przejeżdżają przez dane skrzyżowanie kilka razy dziennie, a w ciągu roku kilkaset albo kilka tysięcy razy, to już na pamięć znają cykle świateł i wiedzą, w którym momencie zapali się dla nich pionowa kreska.
Historia torowisk
· 17 lat temu ·
Falcon (gość)
Re: Historia torowisk
· 17 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Historia torowisk
· 17 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Historia torowisk
· 17 lat temu ·
DamTram (gość)
Re: Torowisko "obok" Wojska Polskiego
· 17 lat temu ·
torwid (gość)
Re: My tu gadu-gadu...
· 17 lat temu ·
Hay Line (gość)