Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Historia torowisk
wysłane przez torwid (gość)
gerber napisał(a):
> No na pewno wyglądało inaczej, bo tam jakoś zawracał... > > Jak? Nie wiem... Po prostu na jakieś stronie to przeczytałem.
Kiedyś "zawracanie" nie wymagało pętli. ;) Tramwaje były dwukierunkowe, a każdy końcowy miał ślepy tor, na którym zostawała doczepóa, by silnikowy przez żeberka czy inne przełączki objechał z drugiej strony i w dalszą drogę ruszył z drugiego pulpitu. Bodajże ostatnim końcowym, na którym postała tradycyjna pętla, jest Gocław, ale mogę się mylić.
> No na pewno wyglądało inaczej, bo tam jakoś zawracał... > > Jak? Nie wiem... Po prostu na jakieś stronie to przeczytałem.
Kiedyś "zawracanie" nie wymagało pętli. ;) Tramwaje były dwukierunkowe, a każdy końcowy miał ślepy tor, na którym zostawała doczepóa, by silnikowy przez żeberka czy inne przełączki objechał z drugiej strony i w dalszą drogę ruszył z drugiego pulpitu. Bodajże ostatnim końcowym, na którym postała tradycyjna pętla, jest Gocław, ale mogę się mylić.
Historia torowisk
· 17 lat temu ·
Falcon (gość)
Re: Historia torowisk
· 17 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Historia torowisk
· 17 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Historia torowisk
· 17 lat temu ·
DamTram (gość)
Re: Torowisko "obok" Wojska Polskiego
· 17 lat temu ·
torwid (gość)
Re: My tu gadu-gadu...
· 17 lat temu ·
Hay Line (gość)