Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Historia torowisk
wysłane przez lhb178 19
t105n napisał(a):
> Przed przebudową szerokość jezdni i układ torowiska był podobny > jak dzisiaj na Niemierzyńskiej i chyba był bruk.
Tak, była całkiem fajny bruk, i połączenie do zajezdni na Skargi...
> I na koniec trochę OT: podczas podłączania Wawrzyniaka do Wojska > Polskiego odcięto od świata zajezdnię Pogodno i pamiętam jak > linię "7" przez weekend obsługiwał Golęcin (chyba jedyny raz)!
I 9 do Krzekowa na przegubach... A potem przez parę dni Pogodno było dostępne tylko torem dojazdowym do miasta, więc wszystkie składy wycofywały od Mickiewicza, stojąc któregoś razu w kolejce za podbijarką.
> Przed przebudową szerokość jezdni i układ torowiska był podobny > jak dzisiaj na Niemierzyńskiej i chyba był bruk.
Tak, była całkiem fajny bruk, i połączenie do zajezdni na Skargi...
> I na koniec trochę OT: podczas podłączania Wawrzyniaka do Wojska > Polskiego odcięto od świata zajezdnię Pogodno i pamiętam jak > linię "7" przez weekend obsługiwał Golęcin (chyba jedyny raz)!
I 9 do Krzekowa na przegubach... A potem przez parę dni Pogodno było dostępne tylko torem dojazdowym do miasta, więc wszystkie składy wycofywały od Mickiewicza, stojąc któregoś razu w kolejce za podbijarką.
Historia torowisk
· 17 lat temu ·
Falcon (gość)
Re: Historia torowisk
· 17 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Historia torowisk
· 17 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Historia torowisk
· 17 lat temu ·
DamTram (gość)
Re: Torowisko "obok" Wojska Polskiego
· 17 lat temu ·
torwid (gość)
Re: My tu gadu-gadu...
· 17 lat temu ·
Hay Line (gość)