Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tylko rewolucja uzdrowi komunikację
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Tylko rewolucja uzdrowi komunikację
wysłane przez MQ ?
Szczeciniak napisał(a):
> Nie dziwi was że to linia 6,7,8 sąnaj mniej rentowne. J a jestem > bardzo zdziwiony szczególnie linią 6.
Rentowność to tylko jeden ze wskaźników charakteryzujących linie. A takie na pierwszy rzut oka "dziwne" wyniki wynikają z tego, o czym mówił Paweł. Większa jest rentowność któtkich linii z dużą wymianą pasażerów, ale niekoniecznie wiozących wielu tych pasażerów, niż linii o długich trasach, które wożą wielu pasażerów, ale jak np. w 107 większość z nich jedzie z jednego końca na drugi. Dlatego właśnie owe 107, które na pierwszy rzut oka jest jedną z "lokomotyw" naszej komunikacji, ma kiepskie wskaźniki rentowności (w żaden dzień tygodnia nie przynosi zysku).
--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/
> Nie dziwi was że to linia 6,7,8 sąnaj mniej rentowne. J a jestem > bardzo zdziwiony szczególnie linią 6.
Rentowność to tylko jeden ze wskaźników charakteryzujących linie. A takie na pierwszy rzut oka "dziwne" wyniki wynikają z tego, o czym mówił Paweł. Większa jest rentowność któtkich linii z dużą wymianą pasażerów, ale niekoniecznie wiozących wielu tych pasażerów, niż linii o długich trasach, które wożą wielu pasażerów, ale jak np. w 107 większość z nich jedzie z jednego końca na drugi. Dlatego właśnie owe 107, które na pierwszy rzut oka jest jedną z "lokomotyw" naszej komunikacji, ma kiepskie wskaźniki rentowności (w żaden dzień tygodnia nie przynosi zysku).
--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/
Re: Tylko rewolucja uzdrowi komunikację
· 17 lat temu ·
Bartek (gość)
Re: Tylko rewolucja uzdrowi komunikację
· 17 lat temu ·
Szczeciniak (gość)
Re: Sztuka dla sztuki
· 17 lat temu ·
Pawel (gość)
Re: Sztuka dla sztuki
· 17 lat temu ·
Pawel (gość)