Forum

Jednak NG262

Przeprowadziliśmy dziś małe śledztwo, mające na celu zdobycie większej ilości danych o autobusach z Oslo, które niedawno kupiło SPPK. Niestety, informacji na ten temat jest jak na lekarstwo.

wysłane przez MC (gość)

LLUZNIAK napisał(a):

> > Nie, bo to są zupełnie inne silniki.

No brawo i ten w przegubach jest mocniejszy.

> W NG 272 masz zamontowane silniki > MAN D0826 LUH 02 o pojemności 6,87 posiadające 6 cylindrów, natomiast w

Wiem że ma 6 garów :/ a to że są różne wersje tego D0826 to już nie widziałeś? to zobazc bo może one mają tylko 22km? bo też D0826 jest i w takiej wersji... i jest ten sam silnik w wersji na 198kW co po przeliczeniu daje 269km. koniec.

> NL 202/262 jest MAN D 2865 LUH 09 posiadający 5 cylindrów. Oba silniki > mają tę samą moc, ale pochodzą z różnych linii i posiadają różne ilości

Mają różną moc.

> cylindrów (nie znam pojemności tego drugiego, ale zapewne jest nieco > mniejsza od D0826).

Noo jasne - mniejszą - jak 10 litrów to mniej od niespełna 7 to jesteś dobry. BTW dotrzeć do danych o silnikach MANa nie jest trudno jak sie zajmujesz tymi opisami to moglbys sie postarać...
Jednak NG262 · 17 lat temu · M21
Re: Jednak NG262 · 17 lat temu · Wojciech
Re: Jednak NG262 · 17 lat temu · M21
Re: Jednak NG262 · 17 lat temu · leks
Re: Jednak NG262 · 17 lat temu · Administracja
Re: Jednak NG262 · 17 lat temu · LLUZNIAK
Re: Jednak NG262 · 17 lat temu · MC (gość)
Re: Jednak NG262 · 17 lat temu · LLUZNIAK
Re: Jednak NG262 · 17 lat temu · MC (gość)
Re: Jednak NG262 · 17 lat temu · kajetansz
Numery taborowe · 17 lat temu · Luke_Police 
Re: Numery taborowe · 17 lat temu · Filip_Police